Spring naar bijdragen

onze h.kamer 23 10


Verbloemen

Aanbevolen berichten

Goede morgen allen

het gaat hier niet goed

De Clonazepam werkte al paradoxaal wat niemand geloofde en nu ik op de rivotril ben gegaan is het helemaal erg.

Voel me agressief geagiteerd hevige onrust en angst en een paniekaanval die ik nog nooit heb gehad. Gistermiddag al de ggz  gebeld maar was niemand     aanwezig. Vannacht 3 x crisisdienst

vannacht gebeld.....kunnen me niet helpen. mijn spieren doen vreselijk pijn.

ook de hapost gebeld en stuurt me weer naar de ggz

Zelfs 112 gebeld omdatik bang was voor mezelf.

Weet niet waar ik het zoeken moet. Wat een drama

Hoe moet dit aflopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé goeie morgen Verbloemen en Annie.

Verbloemen kun je nu niet beter stoppen met te proberen die ontwenningsverschijnselen te omzeilen door andere medicijnen te slikken, en maar te accepteren dat je het moeilijk hebt. Klinkt makkelijk gezegd maar ik denk dat zolang je bezig blijft met te zoeken naar vervanging, je lichaam en geest geen ruimte krijgen om te verwerken en tot rust te komen. Het is het zelfde als alci's die zeggen "ik ben gelukkig van de drank af want ik drink geen jenever meer alleen nog maar bier.";) Je bent nog steeds zooooo aan het vluchten lieverd, zo kun je toch nooit rustig slapen?

Probeer vandaag eens iets te gaan doen, al is het maar een klein dingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor maar ik heb een psychiater om op te schieten. Geen uitleg niks. Ik ben be,oh met herinstallatie omdat ze me zo bruut in 5 weken er vanaf hebben gehaald. Nu lijkt het dat ik paradoxale reactie heb. Omdat ik aan der merk kreeg. Ik was in alle staten. Hij zegt stop er mee je krijgt tranxene en je mag niet meer bellen.

Toch heb ik vanmiddag weer rivotril in genomen. Maar weer geen goede werking. Spinder vertelde mij dat het een week of 4 kan duren. Dus doorzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké lieverd. Ja das met heel veel medicatie. Het heeft een inwerktijd nodig, en heel soms worden de klachten juist een beetje erger maar als het eenmaal gaat werken is dat een hele grote opluchting en krijg je weer wat meer adem. Ik hoop dat je gauw wat resultaat voelt, want je kunt vaak al na een paar dagen iets merken. En dat geeft de burger weer moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bolletje:

Als je maar eens niet zo eenzaam zou zijn. Iemand die jou lekker zou verwennen. Was vanmiddag nog kippensoep aan het maken en moest nog denken, als jij nou eens wat dichterbij woonde hé, wat zou ik je verwennen. Want eten is zo belangrijk.

Ik ben dol op Kippensoep, ik ga verhuizen die kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...