Spring naar bijdragen

Ervaring met amitriptaline


Eleo31

Aanbevolen berichten

 Hoi lieve allemaal , vandaag ben ik op de kop af twee jaar van de  Benzo af., helaas heb ik nog aardig wat symptomen .met  namen   ongelooflijke pijn in mijn nek schouders .Mijn Psychiater  wil amitriptaline  proberen .Ervaring mee tijdens herstel?????? Lieve allemaal ik hoop dat jullie er minder  lang over doen als ik . Wat een ongelofelijke zware strijd is dit !

 Jullie allemaal  Hopelijk een korte herstel!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amytriptiline bedoel je ;) Ik slik het ruim een jaar. Start dosis 50 mg. Geen last van bijwerkingen gehad, en ik overweeg nu zelfs te stoppen ermee. Heb om advies gevraagd, en dat kan gewoon in één keer. Zoek alleen nog een geschikt moment, bijvoorbeeld als ik met vakantie ben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Senna33:

Amytriptiline bedoel je ;) Ik slik het ruim een jaar. Start dosis 50 mg. Geen last van bijwerkingen gehad, en ik overweeg nu zelfs te stoppen ermee. Heb om advies gevraagd, en dat kan gewoon in één keer. Zoek alleen nog een geschikt moment, bijvoorbeeld als ik met vakantie ben 

Ja dat bedoel ik !!! Ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei bolletje:

Ik heb het lang gebruikt. Fijn spul, ik sliep er goed op. Daar had ik het ook voor en inderdaad je kan stoppen wanneer je wilt. Geen ontwenningsverschijnselen.

Toen jij dit gebruikte was jij tien ook in ontwenning/ herstel v Benzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg het als anti depressie middel voorgeschreven. Van de diazepam was ik toen al af. Met de benzo ontwenning had ik wel veel angst en wat jij zegt pijn aan nek en schouders. Autorijden was mij bijvoorbeeld al teveel qua pijn aan nek / schouders. Ik heb verschillende ad’s geprobeerd, maar nu na een dik jaar kan ik echt pas zeggen dat de Amytriptiline het beste bij mij past 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft dus geen invloed op de Gaba receptoren. Ik heb nog heel veel symptomen van de benzo’s ,Bijvoorbeeld druk op mijn hoofd ,duizelig,  dus ik was een beetje bang dat ik misschien gaat er met Amitriptyline .Toen jij Het ging slikken had jij toen ook nog benzo symptomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Dus voor de pijn aan nek en schouders heeft jou geholpen . Voelt niet als een normale spierpijn maar branderig stekend prikkelend . Zou fijn zijn als het daar op zou werken .Welke dosis slik jij Senna? Want ik begreep voor  pijn op de 25 / 50 Mg. En als AD  kom je volgens mij op een hogere dosis klopt dat  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Eleo31

Ik kreeg het niet voor de pijn, maar als anti depressie middel. Mooie bijkomstigheid is dat ik er ook heerlijk op slaap. Ik ben wel een beetje aangekomen maar dat vind ik juist fijn. Mijn bmi was aan de lage kant. Verder snaai ik veel lekkers, met name rond mijn menstruatie. Deze is ook weer stipt op tijd. Voorheen liet het maanden lang op zich wachten. Een antwoord op je vraag of ik het ben gaan slikken tegen benzo ontwenning durf ik niet precies te zeggen. Klachten vrij was ik namelijk niet. Ik had veel last van angsten, soms paniekaanvallen en onzekerheden en zorgen. Dat was ook de reden waarom ik benzo’s ben gaan slikken destijds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...