Spring naar bijdragen

**POSTIVITEIT DITJES & DATJES... 21-10-2019........ **


mevrouwtje54

Aanbevolen berichten

Het is erg stil hier zeg,ik zag dat @bolletje zoiets als dit had neergezet een aantal jaar geleden, en vind het een idee om dit opnieuw erin te brengen.We hebben allemaal onze eigen strijd met de Benzo's, maar positieve gedachte zijn "VERDOMDE BELANGRIJK",als we dit draadje nu eens aanhouden en dat proberen neer te zetten.... min.1 ....max.5 positive gedachten of dingen die je gedaan hebt,      dat maakt het misschien wat dragelijker deze donkere maanden............ Doen jullie mee ?????:rose::rose::rose:

1.Heb mijzelf redelijk op tijd kunnen douche

2.Kan nog steeds mijn honden uit laten

3.Voel paniek maar ben toch dit aan het doen

4.Vind het nog steeds een leuke afleiding om Wordon of Wordfeud op mijn mobiel te spelen alhoewel ik steeds minder win:unsure: Dus wie zoekt er nog een playmate :lol:

5.Ga morgen proberen door de paniek en de idiote klachten die ik voel toch te gaan wandelen..........Zo heee heb er toch maar 5:D

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, hartstikke goed Mevrouwtje, ik ga eens even zoeken.

1.  Vandaag lekker gewerkt, ondanks 2 flinke bestellingen van 35 verj. kaarten, waar ik niet zoveel zin in had.

2.   Bewust bezig geweest met mededogend te zijn naar anderen en over niemand te oordelen.

3.   Vanmiddag 45 min. gerust. Geen zin, toch gedaan.

4.   Tevreden met mezelf.

5 M'n hondjes hebben binnen gekakt. Heb ze niet alle hoeken van de kamer laten zien. Hahahaha.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 Plaats gemaakt in de rustkamer voor iemand anders.

2 Niet boos geworden terwijl ik flink geraakt werd.

3 Genoten van complimentjes tijdens de open dag.

Gisteren heb ik natuurlijk de groencontainer open laten staan Mevrouwtje 54!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Zo ik kom steeds meer uit die waas van de diazepam, heb wel een idee waar ik al die maanden heb ingezeten maar (who cares) vind het niet zo belangrijk nu , ik ben i.i.g al anders aan het denken en kom steeds meer uit die slachtoffers rol, maar de coping die daar bij hoort is de volgende uitdaging. Woww wat kunnen boosheid frustraties en alle emoties die er zijn een heftig effect hebben op je hoofd en lijf tijdens de ontwenning.Mijn tip bij alles wat je voelt elke emotie die er is maak je er niet te druk om het gaat een keer over, blijf in het hier en nu de rest komt later wel, bedenk van te voren hoe je iets op een andere manier kan gaan doen dan wat je gewent bent om zo je stress level te verlagen. Word je ergens bang voor zoek en vraag  informatie zodat je begrijpt wat er gebeurd, kijk geen horror filmpjes , luister goed na jezelf en je lichaam en we gaan er allemaal komen....Ik ben er mee aan de slag gegaan en hopelijk gaat het op een dag vanzelfsprekend worden, we zijn er nog lang niet maar het glas is altijd half vol.:)

Zo dat was een positieve gedachte

Fijne avond lieve mensen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Leen:

@mevrouwtje54 wat leuk om van jou te horen!! Hoe gaat het nu en hoever ben je nu? Volgens mij ben je toch bijna klaar.

Je bent een topper!! Echt super knap. 

Ha Leen Maandag gaat mijn laatste mg eraan ik ga er 28 dagen over doen,of het wat gaat uitmaken weet ik niet maar voelt bij mij goed,en hopelijk blijft de situatie hetzelfde en kan het gaan herstellen.... keeping my vingers crossed.

Hoe ga jij??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei mevrouwtje54:

Ha Leen Maandag gaat mijn laatste mg eraan ik ga er 28 dagen over doen,of het wat gaat uitmaken weet ik niet maar voelt bij mij goed,en hopelijk blijft de situatie hetzelfde en kan het gaan herstellen.... keeping my vingers crossed.

 

giphy-downsized.gifgiphy-downsized.gifgiphy-downsized.gif
Ik sta aan de zijlijn en moedig jullie aan!
@mevrouwtje54Jij gaat het zeker halen!

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...