Spring naar bijdragen

Rivotril afbouwen.


Stineke

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Stineke, heb zeer veel rugoperaties gehad, versleten tussenwervelschijven. Uiteindelijk besloten me niet meer te laten opereren. Het helpt toch niet. Ik kreeg een neurostimulator geïmplanteerd, maar deze stopt precies bij mij enkel. De voet wordt dus niet gestimuleerd. Ik kreeg 2 mg Rivotril voorgeschreven in 2015. Het werkte, maar niet voldoende. Toen werd het 4 mg. Zo pijn was te behappen. Vervolgens had ik een dubbele nekhernia, geopereerd en kon mijn rust de nachts niet meer vinden. Pijnpoli gaf Baclofen, nou dat was niet echt om blij van Tr worden met de Rivotril. Ze vochten met elkaar. Dus 20 mg Diazepam en ik slaap weer op een kussen met een goede nekrol. Nu heb ik het idee dat Rivotril niks meer doet voor de zenuwpijn in mijn voet, dus wil afbouwen. Wie heeft zonder extra Diazepam een goed plan of afbouwschema voor mij. Alvast bedankt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hallo JustMe83,

ik durfde het uiteindelijk niet aan om de Clonazepam, Rivotril, af te bouwen. Maar ik  weet uit ervaring dat Baclofen en Clonazepam niet samen gaan. Dus na 3 dagen Baclofen gestopt. Daarvoor in de plaats Diazepam gekregen om mijn nek tot rust te brengen. Werkt erg goed. Slaap beter en kan de dag aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...