Spring naar bijdragen

Maatje gezocht


Klaar

Aanbevolen berichten

Zoek een maatje voor het stoppen met drank. Ik drink zeker niet dagelijks maar als ik drink is het meestal veel te veel. Met alle nare gevolgen van dien. De naarste zijn het enorme slechte zelfbeeld en de depressieve gevoelens erna. En de boosheid. Ik wil daar vanaf, jij ook? Ben vrouw, 57, omgeving 070.

bewerkt door Klaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Op 19-10-2019 om 13:18 zei Klaar:

Zoek een maatje voor het stoppen met drank. Ik drink zeker niet dagelijks maar als ik drink is het meestal veel te veel. Met alle nare gevolgen van dien. De naarste zijn het enorme slechte zelfbeeld en de depressieve gevoelens erna. En de boosheid. Ik wil daar vanaf, jij ook? Ben vrouw, 57, omgeving 070.

Hey Klaar, ik deel een beetje hetzelfde verhaal. Niet dagelijks drinken (2 à 3 keer per week) maar steeds veel te veel. En hier ook enorme depressie gevoelens erna, samen met angsten, zenuwachtigheid (een wervelwind die door mijn lichaal raast), schuldgevoelens en schaamte… :-(

Na 2 positieve weken gisteren weer een uitschuiver van format gemaakt… Vandaag ga ik door dezelfde ellende. Ik voel me zo teleurgesteld en kwaad. 

Als je graag eens praat of mailt met een lotgenoot sta ik voor je klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...