Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 19-10-2019


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Weer een nieuwe dag, weer een nacht voorbij. Heel veel forumleden hebben het heel zwaar. Hopelijk hebben jullie een zo goed mogelijke nacht gehad. 
Hoe is het met jullie, @Annie87, @Wanhopige, @Spinder, @mevrouwtje54, @Verbloemen, @Wilhelmina?
En @Leen, @EefjeJ en @doorbijter, hoe is het met jullie?

Mijn nacht was okay, maar toch wat lichte opstartproblemen, haha. De ochtend is nooit het beste deel van mijn dag, zal het ook nooit worden. Straks misschien wat hardlopen, boodschappen halen en vanavond komen vrienden op bezoek. Jullie nog plannen?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Cyclad58 en iedereen,

Hier vannacht wat vreemd geslapen. Rond 1 uur erin. 3:30 kwamen de buurmeisjes thuis. Konden blijkbaar het huis niet in. Ging er 1 met een stok al staande op de tuintafel tegen het huis aan bonken. Ik zat natuurlijk vol adrenaline rechtop in bed direct. Heb ze wel aangesproken. Ben er maar uitgegaan. 5:45 er weer in en tegen verwachting in nog geslapen. 

Ik ga met mijn gezin naar de bios, kinderfilm. Ben de hele week uitgeschakeld geweest maar kan gelukkig nu weer iets meer.

Sterkte allemaal lieverds :rose:

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ELL:

Hoi @Cyclad58 en iedereen,

Hier vannacht wat vreemd geslapen. Rond 1 uur erin. 3:30 kwamen de buurmeisjes thuis. Konden blijkbaar het huis niet in. Ging er 1 met een stok al staande op de tuintafel tegen het huis aan bonken. Ik zat natuurlijk vol adrenaline rechtop in bed direct. Heb ze wel aangesproken. Ben er maar uitgegaan. 5:45 er weer in en tegen verwachting in nog geslapen. 

Sterkte allemaal lieverds :rose:

Lief, zulke buurmeisjes, @ELL
Fijn dat je daarna toch nog de slaap hebt kunnen vatten. Dat is mooi meegenomen, anders was het wel een erg korte nacht geworden. 

Fijne dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag @Cyclad58 Geloof dat het merendeel het goed zwaar heeft,ik helaas ook meer de laatste week ,mijn positiviteit slaat een beetje om naar gaat dit ook nog goed komen.Wat gebeurt er in hemelsnaam in dat pannetje en moet nog een paar maanden Waarom kan je niet gewoon op je fiets stappen en boodschappen doen,... waarom lukt het niet om gezellig op visite te gaan waarom dit waarom dat............."even de boel weer op de rit krijgen"'........Lieve allemaal helaas zitten we in deze ellende ,accepteren en alles leren begrijpen is af en toe lastig maar gaat het links of rechts om we gaan hier uitkomen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mevrouwtje. Heb wel een beetje geslapen op quetapine. Helaas veel wakker worden. Ben alleen voor ontbijt eruit gegaan en lig nog steeds op bed. Niks lukt mij. Ook geen visite of boodschappen doen. Gister op aandringen van mijn man naar mijn dochter geweest maar voelde mij nerveus. Gisteravond alleen thuis en angstvrij. Lig nu weer met angstgevoelens op bed. Vreselijk. Mijn pillen werken niet meer en durf niet eens meer aan afbouw te beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Wanhopige:

Mevrouwtje. Heb wel een beetje geslapen op quetapine. Helaas veel wakker worden. Ben alleen voor ontbijt eruit gegaan en lig nog steeds op bed. Niks lukt mij. Ook geen visite of boodschappen doen. Gister op aandringen van mijn man naar mijn dochter geweest maar voelde mij nerveus. Gisteravond alleen thuis en angstvrij. Lig nu weer met angstgevoelens op bed. Vreselijk. Mijn pillen werken niet meer en durf niet eens meer aan afbouw te beginnen

Hoi @Wanhopige Om uit deze situatie te komen zit er niks anders op om af te bouwen,helaas horen wij tot diegene die er meer last van hebben dan dat ze iets goeds voor ons doen.Wat er nu met je gebeurt komt echt door de medicijnen. En jammer genoeg weten veel artsen niet goed hoe ze dat moeten oplossen.Het advies wat je hier hebt gekregen om de Alprozalam om te zetten naar Diazepam en die dan langzaam te gaan afbouwen is een heel goed idee waarschijnlijk.En de meeste slapen hier ook wel goed op, de rest van je medicijnen komt dan later wel.Het is misschien toch beter voor je om evt.  naar de Jellink of een goede verslavingsarts over te stappen die hebben er toch meer verstand van als een psychiater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Annie87:

Jeetje Annie waar houdt je je toch mee bezig, hier is toch niemand mee geholpen. Ga eens met positieve dingen bezig zijn, dat gaat je echt verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Robbin:

Jeetje Annie waar houdt je je toch mee bezig, hier is toch niemand mee geholpen. Ga eens met positieve dingen bezig zijn, dat gaat je echt verder helpen.

@robbin ik vond het zelf wel interessant omdat er genoeg mensen graag thee drinken. Veel mensen reageren gevoelig op voedsel, supplementen en drinken tijdens het afbouwen en herstel. Ik zet het erop omdat dit een stofje is wat we niet willen nemen. Je kan er ook voor kiezen om niet te reageren als het niet interessant voor jou is. Punt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...