Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 oktober


Myle

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Myle en frummers. 
Buiten is het inmiddels licht geworden. 
Het waait behoorlijk, maar het is droog. 
Binnen heb ik het lampje nog even aan. 
Er staat een bakje klaar. 
Kom maar op met die zaterdag.... 
 

Afbeeldingsresultaat voor boter in bakje    1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                   Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding           Simpelste-smoothie-629x393.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nieuwe bovenburen. Die komen volgens mij in een huis dat al af is, maar op dag 2 beginnen ze al met schuren. :angry:

Gisteren ben ik uit eten geweest met een vriendin die niet drinkt vanwege antidepressiva. Thee en tonic, en toen waren we er wel klaar mee. Nog een stuk door de stad gewandeld en een park, en toen was het wel klaar en was ik om 21.15 uur thuis. Dat blijf ik gek vinden, zo vroeg, maar ook wel heerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!  natuurliefhebbers, het bos staat nu vol met paddestoelen, ik heb denk ik k wel 30 verschillende op de foto gezet :) zo meteen ga ik weer een rondje maken, nu in een ander bos.. waar ik vorig jaar moest zoeken naar een enkele vliegenzwam, staan ze nu in groepen echt overal, heerlijk!

iedereen een fijne droge dag toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag (denk ik)

Hier minder goede dag. Gisteren aan de foon gehangen met leidinggevende en hoewel hij superaardig was is t me nadien slecht bekomen. 

Vriendin vroeg me net wat ik van plan was vandaag en zin had om met haar en de haar kindjes naar een winkelcentrum te gaan. Heb haar gezegd dat ik een mindere dag heb en de kindjes te druk voor me zouden zijn.

En nu loop ik te janken omdat ik dat weer niet aankan.

Nou tot zover t streng zijn voor jezelf.

Hoewel t beter met me gaat vergeleken met vier mnd terug ben ik nog een eind van huis. Dat maakt me droevig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook moeite met op gang komen en heb eigenlijk nergens zin in. Te veel uren gewerkt om alles maar weer af te maken, vervanging van een zieke krijg ik er ook kado bij. Kreeg net een app met een uitnodiging om langs de rivier naar een landgoed te wandelen. Ga ik ook paddenstoelen kijken. Met kinderen naar een winkelcentrum, nee zou ik ook niet echt van opknappen, oef. 

@fleurtje van toch naar buiten gaan zal je opknappen... stuk lopen. En daarna die chips eten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bekende en onbekende,

Ik kom hier geen rotzooi meer schoppen (hahaha dat doe ik tegenwoordig met mijn bazen die misbruik maken van mijn collega´s )

Maar ik wilde even zeggen dat het goed gaat met mij. Ik heb mijn balans gevonden.

Ik doe nu part-time schoonmaken om mijn rekeningen te betalen en in mijn vrije tijd vang ik weer katten. En dat zorgt er eigenlijk voor dat ik eigenlijk niet meer hoef te drinken.

Zo af en toe gaat het wel wat minder en binge ik, maar over het algemeen lukt het heel goed.

Dat wilde ik alleen maar kwijt en hopelijk dat het met jullie ook goed gaat.

lieve groeten,

Spud

Ps, Myle ik hoop dat die pup na jou liefde gewoon terug kon naar zijn mama want die is echt nog te jong om onder mensen te zijn. Maar ik gun het je wel.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Myle:

Ik had net een puppy in mijn handen van 5 weken. Een begeleider had m meegenomen van huis. Wat schattig!!:wub: Ik heb m bijna platgeknuffeld.

op de 5 weken al van moeders afhalen? ik hoop dat het niet langer is dan een uurtje, ze moeten namelijk elke 2 uurtjes melk krijgen van de moeder.. wel superleuk een puppytje knuffelen, dan denk je ff aan niets :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen weet van wat jou probleem was bumperjim maar vast zoiets in de trant van dat jij altijd moeilijk doet. :D

ik heb deze week ontslag gekregen omdat ik wederom in de bres sprong voor mijn collega. Die wilde haar over een te hard rijden boeten nog 20 % over dat boete bedrag in contanten laten betalen.

Dat vond ik echt diefstal van je eigen personeel en ook nog je zakken vullen. En dat heb ik mijn collega gezegd en die deed ook niet mee.

Maar daarmee kreeg ik mijn ontslag wel want ik was te brutaal.En moei me altijd als ze mijn collega iets zeggen.

Ze wisten ook wel dat ze niet netjes bezig waren, dus mijn collega hoeft die 20% niet te betalen. En nu trap ik hem gewoon af. En lelijk dat ze doen nu ik ben brutaal heb een grote mond.

Ik zeg gewoon wat ze liever niet horen en dat is vrij lastig voor  alle mensen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...