Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 18-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Kanjers

Vannacht een ongelukje gehad.   Kippen Plaatjes

Hoe hebben we de nacht door gebracht? Hebben we een beetje kunnen (fluisterend) slapen? Ik hoop het zo. Want het is slopend. Vandaag gaat het flink stormen en als hij nu eens alle rotzooi en ellende mee neemt hebben we hier een fijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Iets minder nachtje hier, maar voldoende kunnen slapen. Laat die storm idd alle ellende maar eens even meenemen. 

Even een vraagje. Soms krijg ik een melding dat er iemand gereageerd heeft op een topic, maar vervolgens staat er geen reactie. Iemand die weet hoe dit zit? Of gewoon een foutje van de moderator

Hoop op een fijne dag voor ons allen. Hier iig een drukke dag met vriendjes die komen spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee jaar geleden een slaapcursus gehad, waarvan ik pas de derde keer dat ik er was, de ondertitel zag: lekker slapen ZONDER MEDICATIE. Heb niet afgebouwd of geminderd toen.  Maar wat ik er wel van heb overgehouden is dat ik mijn focus niet leg op dat slechte slapen, dan kom ik nog meer in een neerwaartse spiraal terecht. Het is moeilijk om dat niet te doen, want het gaat je beheersen. Nu helemaal met het afbouwen. Maar ik wil het toch niet op de voorgrond hebben, omdat het dan een issue is en een nog groter issue word. Dus ik probeer het te accepteren en er niet over na te denken. Ik probeer het hè :) work in progress

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nog 3 mg te gaan mijn zenuw gestel is behoorlijk kaduuk.Kan weinig tot niets, niets gaat meer normaal bahhhh,die weg trekkers in mijn hooft vind ik wel het engste ,wie heeft dat ook erg gehad en kan zeggen dat het weg is ???Misschien vind ik het wel eng omdat mijn zenuw gestel in het verleden een behoorlijke optater heeft gehad.Ga maar even mijn hondjes uitlaten het is nu even droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei doorbijter:

@mevrouwtje54 het lijkt erop alsof iedereen Het momenteel extra zwaar heeft, ikzelf ook helaas. En meerdere met mij. Misschien een herfstdip........ik probeer me vast te houden aan de gedachte dat het echt alleen ontwenning is, maar dat is al moeilijk nu

Ja iedereen heeft het zwaar. Lukt mij niet eens meer om mijn hond uit te laten. Voelden jullie al gelijk verlichting bij de diazepam en konden jullie gelijk slapen. Hoeveel dagen konden jullie niet slapen achter elkaar. Ik ga nu naar mijn dochter maar zoals elke ochtend wakker met angstig zijn de hele dag. Heb weer 1 quetapine ingenomen geslapen met tussendoor wakker worden en spanning in mijn buik. Ik ben vanavond voor het eerst alleen.  Ik baal van de mensen die zeggen dat het tussen mijn oren zit. Wanhopige. Ik denk dat ik iets verkeerd doe zonder naam

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei doorbijter:

@mevrouwtje54 het lijkt erop alsof iedereen Het momenteel extra zwaar heeft, ikzelf ook helaas. En meerdere met mij. Misschien een herfstdip........ik probeer me vast te houden aan de gedachte dat het echt alleen ontwenning is, maar dat is al moeilijk nu

Het is ook ontwenning, het is gewoon vreselijk dat het zo rete zwaar kan zijn voor de mensen hier,niet te geloven dat zo'n medicijn zoveel schade kan aanbrengen.Zou willen dat ik het zo kon dumpen.

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

Het is ook ontwenning, het is gewoon vreselijk dat het zo rete zwaar kan zijn voor de mensen hier,niet te geloven dat zo'n medicijn zoveel schade kan aanbrengen.Zou willen dat ik het zo kon dumpen.

Sterkte jullie. Vreselijk dat zenuwstelstel wat zo weinig aankan. Volledig herkenbaar, ook dat de hond uitlaten niet meer gaat.  Ik blijf het onvoorstelbaar van mezelf vinden dat ik het al 20 jaar heb geslikt. En dan geslikt op meerdere fronten "Het kan echt geen kwaad, ik heb hier dames van over de 80 op mijn spreekuur die het ook gewoon slikken en nergens last van hebben."  Nou ja, nu vol goede moed van die troep af. Houd vol lieve dames en heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wanhopige:

Ja iedereen heeft het zwaar. Lukt mij niet eens meer om mijn hond uit te laten. Voelden jullie al gelijk verlichting bij de diazepam en konden jullie gelijk slapen. Hoeveel dagen konden jullie niet slapen achter elkaar. Ik ga nu naar mijn dochter maar zoals elke ochtend wakker met angstig zijn de hele dag. Heb weer 1 quetapine ingenomen geslapen met tussendoor wakker worden en spanning in mijn buik. Ik ben vanavond voor het eerst alleen.  Ik baal van de mensen die zeggen dat het tussen mijn oren zit

Dacht dat je er nooit naar zou gaan vragen @Wanhopige. Ja omzetten naar Diazepam is stukken beter, bijna iedereen hier is omgezet naar Diazepam om af te bouwen. Het is wel belangrijk dat je voldoende krijgt en het omzetten eventueel in stapjes doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Veertje:

Sterkte jullie. Vreselijk dat zenuwstelstel wat zo weinig aankan. Volledig herkenbaar, ook dat de hond uitlaten niet meer gaat.  Ik blijf het onvoorstelbaar van mezelf vinden dat ik het al 20 jaar heb geslikt. En dan geslikt op meerdere fronten "Het kan echt geen kwaad, ik heb hier dames van over de 80 op mijn spreekuur die het ook gewoon slikken en nergens last van hebben."  Nou ja, nu vol goede moed van die troep af. Houd vol lieve dames en heren.

Wat slik je nu nog, @Veertje?
 

En ja, ik ken een lieve dame van 97 (mijn tante) die nu 7 jaar benzo's slikt. Ze zit de hele dag apathisch in haar stoel en heeft inderdaad nergens last van. Ze heeft ook geen leven, ze wordt in leven gehouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wanhopige:

Ja iedereen heeft het zwaar. Lukt mij niet eens meer om mijn hond uit te laten. Voelden jullie al gelijk verlichting bij de diazepam en konden jullie gelijk slapen. Hoeveel dagen konden jullie niet slapen achter elkaar. Ik ga nu naar mijn dochter maar zoals elke ochtend wakker met angstig zijn de hele dag. Heb weer 1 quetapine ingenomen geslapen met tussendoor wakker worden en spanning in mijn buik. Ik ben vanavond voor het eerst alleen.  Ik baal van de mensen die zeggen dat het tussen mijn oren zit

Ik heb wel eens 3 nachten achter elkaar niet of nauwelijks geslapen tijdens de afbouw. 

En ja, dat zeggen mensen al snel , dat het tussen je oren zit. Wij weten wel beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Wat slik je nu nog, @Veertje?
 

En ja, ik ken een lieve dame van 97 (mijn tante) die nu 7 jaar benzo's slikt. Ze zit de hele dag apathisch in haar stoel en heeft inderdaad nergens last van. Ze heeft ook geen leven, ze wordt in leven gehouden. 

ik slik elke nacht temazepam en zo nodig xanax (en dat kan twee a drie keer in de week zijn maar soms ook een week niks).  Ik ben dus helemaal niet apathisch van de pammen, maar is zo n stomme opmerking van mijn huisarts. Pff pittig hoor voor je tante en omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...