Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 oktober


IJsvogel

Aanbevolen berichten

Even een ander topic aansnijden...... Ik heb er eerder over geschreven maar geen antwoord mogen ontvangen. Hoe slaapt men? Ik krijg het echt niet voor elkaar en heb alles al geprobeerd. Zo langzaam aan verander ik in een onmens, mij hemel wat ben ik MOE!!!!!!!

 

Heeft iemand misschien enig idee welke vorm van Yoga ik moet beoefenen of welk magisch drankje ik kan wegslurpen???

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @spirit komt wel goed. Alleen dat benauwde gevoel, geraak ervan in paniek en ga dan ook nog eens hyperventileren ervan/erbij. Dat is het enge. Benauwdheid behorende bij bronchitis moet je ondergaan. Niet gemakkelijk, jarenlang last gehad van die angst en paniek door hyperventilatie. Kan het niet goed uitleggen. Als je het zelf ook nooit hebt gehad, snappen mensen het ook niet. 

Ja doe maar rustig ademen en neem een pufje, ja ja ja. Devies is nu rustig houden en morgen kijken we weer verder. Mijn saturatie was net 91%, moet het ook niet te vaak meten. Raak ik in de stress, ben bang dat het een longontsteking gaat worden.

Nu echt ook mijn mobiel uit. Ja het is alcohol gerelateerd, want met bier had ik het ws gewoon ondergaan. Maar goed, laat morgen wel weten hoe het gaat. Jij ook sterkte, goed bezig @spirit!

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Ik hen twee pakken chips gehaald. Eén heb ik al opgevreten en de andere volgt :D

Ge leeft maar ene keer

Haha lol. Ik hou je met mijn boulimia nog niet bij. Koekdozen en chips :unsure:

@bolletje Nou, dat is wel een heftig resultaat. 

Heel veel beterschap @Smaragd :rose:. Lijkt me maar zwaar. En ik heb het nooit gehad dus ik kan me er alleen maar een voorstelling bij maken. En die is niet fijn.

Voor de rest heb ik vandaag ook het gevoel dat alles irritant is en ik heb bijna geen buitenlucht gezien. Lekker donker. Letterlijk en figuurlijk. Ik ga nu mijn buurvrouw vragen of ik haar hond mag leasen. Ben ik toch nog even buiten, ookal is het daar (ook)alweer donker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier buitengemeen lekker gegeten:
pandanrijst gekookt in kokosmelk en citroen,
zoet-zure-scherpe salade van gele wortel en komkommer en portobello gevuld met tonijn... 
Echt lekker. 
Smaragd beterschap. 
En melatonine kan echt goed helpen bij het slapen gaan, vrij verkrijgbaar bij de drogist. 
En ja, kinderen, maar ook kleinkinderen kunnen (af en toe) het bloed onder je nagels vandaan halen... 
.... maar kunnen ook zóóó lief zijn.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weleens met mijn telefoon op mijn hoofd in slaap gevallen. Ik denk dat het beter een boek kan zijn.

Verder heb ik over een halfuur een afspraak staan met de AAtelefoniste. Ik zou melden hoe het gaat. Ik heb beloofd terug te bellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...