Spring naar bijdragen

Woensdag 16 oktober


Ties

Aanbevolen berichten

@bolletje Bedankt. Ik voel alleen wel een soort verplichting om te melden als ik het dagpact niet heb gehaald. Of dat nu overdag misgegaan is of 's nachts. (Ik moet misschien een nachtpact aangaan?). 

@Bor Je hebt me een tik in de juiste richting gegeven vandaag. Dank daarvoor. Had ik wel nodig. 

@Manou Ik denk dat het helpend was dat Bor me even wegwijs deed. Ik was misschien doorgegaan als zij niet had gezegd wat ze zei. Bolletje was ook waardevol met haar bericht. Ik denk dat het allemaal niet zo zwartwit hoeft te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop ook nog steeds op slippers buiten en krijg daar commentaar op. Want: Herfst. 

Ik ben naar de winkel geweest en heb vanalles meegenomen wat gezond is + chips en dipsaus zelfs. Nouja:blush:. Daarna 2 uur naar de inloop geweest en gezellig contact gemaakt met degene die het leidt. Nu weer thuis. Even niks. Straks koken. Het wordt zelfgebakken aardappels, witlof en een kipschnizel. (aardappels eerst koken, daarna bakken)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb uitgebreid geluncht en het idee dat ik heel veel heb gedaan vandaag, maar dat valt eigenlijk best mee. Net een Palm 0.0 gedronken. Ik ben er wel grotendeels van afgekickt, die alcoholvrije biertjes. Probeer het niet meer dagelijks te drinken. 

Tsja die adviezen. Als je leest dat iemand het moeilijk heeft, wil je iemand graag op gang helpen. Dat heeft soms wel zin en soms niet. En de adviezen kunnen alle kanten opgaan, omdat iedereen weer andere ideeën heeft over wat klopt of goed zou zijn. Het is soms ook hardop nadenken, hoe je zelf iets aan zou pakken of zou willen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees deze dagdraad en erger me dood.

@Bor misschien moet jij je wijze raad zelf eens opvolgen. T zou tijd worden begot. Nog niet zo lang geleden liep je te jammeren omdat je vond ik lastig deed omdat ik zei dat je je afspraak met @Quinn niet serieus nam. 

Waar blijft @Quinn eigenlijk? 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Waarom erger je je aan Bor en de goede raad die ze geeft aan Myle?

Ze is in ieder geval wel ervaringsdeskundige.

Mijn bericht zegt waarom ik me erger.

Tjeeses spirit, ze heeft t drinken niet uitgevonden he.

Als je iemand op deze manier op iets wijst wat je jaar en dag zelf deed en nog steeds doet maakt je niet de ervaringsdeskundige.

 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...