Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 oktober 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Ik heb geen probleem met de aparte draadjes btw. Ik denk niet dat mensen hier perse anderen moeten behagen maar gewoon moeten doen wat voor hen t veiligste/fijnste voelt. 

En voor sommigen inderdaad perfect om terug te kijken en hun patronen te ontdekken.

Ik lees die draadjes nauwelijks btw. Ik voel me daardoor ook niet echt minder verbonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dadelijk iets in de microgolfoven gooien. Lekker gemakkelijk.

Ik kwam de postbode, die ik niet echt ken, vorige week tegen om de hoek. Hij knikte goedendag dus ik knikte terug. Daarstraks stond die op de hoek. Ik passeerde hem met de fiets dus dacht zal maar dag zeggen. Zegt ie dag terug maar noemt ie me bij mijn voornaam.

Niets wereldschokkend maar toch vreemd :rolleyes:

Etenstijd! :rose:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Urgll, hij is niet echt mijn ding B)

Ik bedenk me wel pas dat zo een postbode over veel info beschikt. En alleen al door de post die hij/zij elke dag bezorgt.

Zo is t niet moeilijk om er achter te komen dat alleen dochter en ik er woon, waar ik verzekerd ben, wie mijn werkgever is en miss wel meer.

Je mag daar eigenlijk niet over doordenken :mellow:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Myle:

Oh Fleurtje, je hebt toch hopelijk geen geheime stiekeme stalkert die je post openmaakt :mellow:

Nee dat niet. Tenminste ik heb nog geen geopende post gezien. Hij heeft mijn naam waarschijnlijk gewoon van de enveloppe lezen en heeft me vast al uit mijn huis zien komen.

Ik had me er gewoon niet aan verwacht denk ik

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde je niet angst aanjagen ofzo Fleur. Hopelijk is het inderdaad een geheime aanbidder die niet zo goed is met geheim. 

Ik moet trouwens nog eten. Ik had geen zin om iets te maken, maar heb nu wel zin in iets. Het wordt een schrale pizza. Ik doe er tomaat en courgette op voor de vitaminen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had linguine met broccoli, room en geitenkaas. Superlekker, maar veel te veel gegeten.  Dochter is er niet...dus veel te eten gemaakt.

Mijn autocorrectie maakt pinguïns van linguin. Pinguïns met broccoli en room en geitenkaas. Hmmmm. Misschien morgen. Vind pinguins alleen moeilijk verkrijgbaar tegenwoordig.

Heb net een raar telefoongesprek gevoerd. Ik wil het er niet over hebben, maar ik ben er wat door van slag.

Nou ja. Slapen maar. Morgen  weer vroeg op zou fijn zijn. ik had de hele dag een voorsprong...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...