Spring naar bijdragen

Duizelig


Eleo31

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds 2 A3 weken  extreem duizelig Ook een soort Brainzapps. Ik ervaar deze duizelig heid onder in mijn hoofd, ben ook al op de eerste hulp geweest , neurologisch onderzocht maar helemaal oké natuurlijk.

het is ook duidelijk Benzo gerelateerd , maar wie is hier mee bekend? Zo duizelig en licht in mijn hoofd , echt de hele dag!

brrrrrrr

liefs Eleo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Eleo31

6 wkn geleden begon bij mij de duizeligheid moest ‘s nachts naar het toilet en ben denk ik te snel gaan zitten en gelijk duizelig. Bij elke beweging duizelig, misselijk en kon me niet meer focussen. Na het weekend naar de huisarts en die dacht aan positie duizeligheid dan is het gruis in je oor verschoven. Nek en rug zaten toen ook vast. Naar de therapeut geweest die heeft alles geprobeerd wat losser te maken en daardoor werd het wel iets minder. Nu alleen nog duizelig als ik te snel naar boven kijk maar dat is dan voor een paar sec en dan is het weg. Merk wel dat ik nu te verkramp beweeg omdat ik bang ben om duizelig te worden. Sterkte Eleo hoop dat het bij jou ook snel minder wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je reactie! Mijn hoofd,Nek en schouders zitten ook behoorlijk vast.

 Heb al een aantal behandelingen bij fysio gehad , zij zeggen dat mijn spieren los voelen , maar het voelt voor mij alsof alles helemaal verstijfd is , gek hè ! Wat ik wel merk is als ik bijvoorbeeld naar beneden kijk en weer omhoog dat ik heel duizelig wordt .Ik heb ook last van opgezette buiken , denk soms ook dat het daarmee te maken heeft ! Maar  dat heeft momenteel zoveel  Vat  op mijn functioneren!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...