Spring naar bijdragen

Soria natural megazen iemand hier bekend mee?


Spinder

Aanbevolen berichten

Soria natural megazen is iemand hier bekend mee?

In de link staat de beschrijving 
https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/soria-natural-megazen/

ik zag het bij iemand (Jan) van het forum staan.

Het aparte is wat er in de bijsluiter staat oa : bij slaapproblemen tijdens Benzodiazepine afbouw 
 

C0F20681-74AE-412B-AA6A-CBF4B2AC5136.jpeg

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benzo's remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies aan vitaminen en mineralen. En je lichaam leert het af om zelf gaba aan te maken. Zou wel beginnen met goede voeding. Zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel, door losse koolhydraten te vermijden. De aanmaak van stofjes als serotonine, gaba en melatonine kan je verbeteren door te zorgen voor bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Een dergelijk middel zou kunnen helpen maar zou wel zorgen voor het hele plaatje. Dus ook bijvoorbeeld magnesium, vitamine B en D. Stofjes als creatine en glutamine verbeteren de gaba. Weet niet of het middel tegelijk met benzo's zou mogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder

Wat mij hielp en ik slik het nu nog steeds is magnesium. Dat remt de afgifte van glutamaat de tegen hanger van GABA. Gaba geeft rust rust rust. Glutamaat doet go go go. Magnesium remt die go go go signalen. 
 

Alle voedings supplementen met GABA erin die werken niet omdat die niet door de bloedhersen barriere komen. En die worden dus niet opgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...