Spring naar bijdragen

Hulp vraag voor Hennie (@Verbloemen)


mevrouwtje54

Aanbevolen berichten

Maar hou er rekening mee dat je dan naar een ziekenhuis gaat he, echt wel een heel goed. Ik denk dat je niet beter kan treffen hier in Nederland voor dit dan. Maar in een ziekenhuis word het niet vijlen natuurlijk, dat begrijp jezelf denk ik ook wel. Er zal vast rekening met van alles gehouden kunnen worden, maar niet wat je thuis doet met een vijl. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Robbin:

Als ze dat zelf zou willen natuurlijk, we zijn wel makkelijk aan het praten hier.

Dat is ook zo,en als buitenstaander kan je geen beslissing gaan nemen ,en ik hoef geen contact met die psyg op te nemen die wil met niemand praten. Liz is daar ook niet in geslaagd.

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Dat is ook zo,en als buitenstaander kan je geen beslissing gaan nemen ,en ik hoef geen contact met die psyg op te nemen die wil met niemand praten. Liz is daar ook niet in geslaagd.

Nee daar moet ze zelf achter staan, maar het is wel zo dat deze afdeling hier uitermate geschikt voor is. En misschien wel een hele goede oplossing voor het beter worden van Hennie, geloof me ze is hier niet alleen in. De eerste stap zou zijn om contact te leggen met de afdeling en daarvan uit met de psychiater praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei ELL:

Hoi @Robbin en @mevrouwtje54 en @Kannietmeer,

Als lieve @Verbloemen naar Nijmegen zou kunnen, willen mijn vriend en ik haar daar met alle liefde naartoe brengen. Heb het met hem overlegd. Ik weet alleen dat ze in Noord-Holland woont, wij in Gelderland, we rijden haar er graag heen. Wat is er voor nodig dat ze naar Nijmegen kan? Doorverwijzing vd meewerkende psychiater? 

help me alsjeblieft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Robbin:

Ik ga je geen Flumazenil behandeling aansmeren natuurlijk, maar 99% van de deelnemers zat op dit niveau of veel zwaarder nog. Daarom kom je er ook niet zomaar doorheen zeg maar. Als er geen enkele stabiliteit meer in te krijgen is met hoge doseringen.. Tja wat moet je dan he..

Daar zou ik niet gelijk over na gaan denken natuurlijk, vooral omdat ze al iets ouder is.

Het Radboud afdeling psychiatrie is te mailen met een hulpvraag, daarop krijg je een mailtje terug. Maar dan sturen ze terug: een detox is bij ons mogelijk, maar de nabehandeling moet ergens anders plaatsvinden. We zouden beter een belletje kunnen wagen om op de een of andere manier een afspraak te krijgen en haar verhaal voorleggen daar. 

 

@Robbin

Een maat van mij die is alchol en cocaine verslaafd hij gaat naar solutions een afkick kliniek. Hij vertelde me dat als hij daar mee klaar is dat als er een terug val dreigt te komen of wat dan ook dat hij naar een SafeHouse kan. Misschien is dat wel een idee om Verbloemen  daar voor aan te melden als ze ontwent is van de benzo’s? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Deligaf1:

@Robbin

Een maat van mij die is alchol en cocaine verslaafd hij gaat naar solutions een afkick kliniek. Hij vertelde me dat als hij daar mee klaar is dat als er een terug val dreigt te komen of wat dan ook dat hij naar een SafeHouse kan. Misschien is dat wel een idee om Verbloemen  daar voor aan te melden als ze ontwent is van de benzo’s? 

@Deligaf1, in Solutions heb ik ook gezeten, prima kliniek maar niet voor benzo’s. Het Radboud is geen vergelijking met een afkick kliniek, veel betere zorg en geen toeters en bellen, daar is dit waar Hennie nu is orde van de dag.

In Solutions weten ze hier niet zo goed raad mee, en voor haar is het daar binnen niks in deze situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah het safehouse bedoel je.. Wel eens geweest daar? :-). Niks is veilig daar, Hennie is ook al wat ouder he, in het Radboud zetten ze je niet gelijk op straat. Ze heeft ook echt wel een behoorlijke storing tijdens gebruik, daar weten ze in het ziekenhuis wel raad mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Robbin:

Ah het safehouse bedoel je.. Wel eens geweest daar? :-). Niks is veilig daar, Hennie is ook al wat ouder he, in het Radboud zetten ze je niet gelijk op straat. Ze heeft ook echt wel een behoorlijke storing tijdens gebruik, daar weten ze in het ziekenhuis wel raad mee.

Aah oke, het fijne weet ik daar ook niet van, het was een idee. Nou maar hopen dat ze bij het radboud terecht kan.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...