Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 oktober 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Goed geslapen, wel 1 x wakker geworden van een droom die me dusdanig bij de strot greep dat ik 5 minuten rechtop ben gaan zitten. Sinds de hersenpan 's-nachts niet meer verdoofd is komen dromen kneiterhard binnen, ongelooflijk. 

Fijn weekend allemaal, hou hem droog ;)

Dagpact:

Waldorff

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een apart draadje over koken ook niet vervelend, juist wel goed. Veel drinkers eten slecht.  

@Etty begrijp ik nou goed dat je met een boek van de bieb in bad gaat zitten? Dat gaat toch helemaal rimpelen? Toen ik nog een bad had vond ik het ook heerlijk, lezen in bad (met een tijdschrift dat ik daarna weg kon gooien).

Gisteren keek ik een serie met daarin een vrouw die geestelijk niet stabiel was. Ze greep vaak naar drank maar gooide het even vaak weg. Ik voelde me er door geraakt. Zonder drank is het soms moeilijker om met die pieken en dalen om te gaan. Ik heb gisteren valeriaan geslikt maar merkte er weinig niks van. Soms word ik daar lekker soezig van. Pammetjes heb ik wel eens van iemand anders gekregen, merkte ik ook niet zoveel van. Ik denk dat ik maar een eind moet gaan lopen vandaag, om die hersenpan een beetje rustig te krijgen.

Ben wel jaloers op de vakantiegangers hier. Het is herfstvakantie, voor het zuiden van Nederland.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor 3 x per week hardlopen, 3 x per week krachttraining (thuis). En dat dan om de dag ongeveer. Afgelopen mei mijn 5e marathon gelopen in Leiden en ben nu aan het voorbereiden voor de Spark Marathon in Spijkenisse in december. Weet alleen niet of ik die ga redden, want ik heb momenteel een overbelaste pees in mijn enkel die maar blijft etteren dus ik kan niet echt km's maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net het eind van het draadje van gisteren even. @Smaragd het was een goede zet om het aan je partner te vertellen, dat je op het punt stond om bier te bestellen. Je bent dan wel boos omdat hij boos deed, maar ondertussen mooi van de drank gebleven. Daar zul je deze ochtend vast weer blij om zijn. Hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

En bedankt voor gisteren en vandaag ,nu ben ik natuurlijk blij dat ik niet heb gedronken.

Alleen heel vervelend die trek zo ineens. De dag was perfect, gewerkt paar uur, gekookt, admin gedaan en betalingen. Had ws gewoon die film niet moeten kijken. Had daarvoor juist een voldaan rustig gevoel. Zelfs wat euforisch. Dat kan mij soms ook triggeren. Loop het rot te analyseren. Maar goed, het uitspreken hier thuis hielp mij wel, ga ik vaker doen.

Heb een signaleringsplan @Cleo66 dat moet ik nog wat gaan uitbreiden.

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug. Geen vakantieganger dit keer maar terug van de vakantiegangersbeurs. De kampeer- en caravanjaarbeurs in Utrecht. Me heerlijk
vergaapt aan 4x4 campers, zo'n grote expeditiecamper en rondgesnuffeld tussen allerlei mogelijkheden om ons eigen campertje
'onafhankelijker' te maken. Maar veel onafhankelijker dan ie al is zit er niet echt in, gedeeltelijk door plaatsgebrek maar ook voor een niet
onbelangrijk deel door de financiële kant van de zaak. Met onafhankelijk bedoel ik dat je niet afhankelijk bent van een 'stroompaal' op een
camping. We hebben al zonnepanelen, maar zoals straks als we in de kerstvakantie weer op pad gaan, dan leveren zonnepanelen maar
kiele kiele genoeg stroom omdat de zon simpelweg niet zo veel en lang schijnt als zomers. Er is echter ook een systeem met brandstofcel dat
op pure ethanol werkt, maar zo'n systeem loopt behoorlijk in de papieren. Nou ja, (weg)dromen mag. Daar is zo'n beurs ook voor een groot
deel voor bedoeld. Kamperen zonder campings kunnen we in elk geval toch al wel, wat ook een groot goed is. Maar bezig blijven met veranderen
en/of verbeteren is een deel van het camperleven. Vind ik dan, hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...