Spring naar bijdragen

Gaba in alcohol vrij bier


benzonder

Aanbevolen berichten

Ter info. Ga op slaapwijzernet.  Gaba is een neurotransmitter die helpt bij slaapproblemen. Onderzoek heeft aangewezen dat alcohol vrije bier hop bevat. In hop zit ook Gaba. Natuurlijk zit hop ook gewoon in bier maar je mag benzo niet met alcohol combineren want lijdt meer tot concentratieverlies en is gevaarlijk bij auto rijden wat natuurlijk ben je dan de klos met de verzekering als je een aanrijding veroorzaakt. En alcohol en benzo kan lijden tot een psyhose. Deze info heb ik van een psyhiater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Annie87:

Benzo’s kunnen sowieso psychose veroorzaken... lijkt wel alsof psychiaters dat maar niet willen weten...

Ok Annie bedankt voor je bericht. Ik ga proberen ook af te bouwen. Ik ben geswitch terug naar quetapine. Maar heb goed geslapen. Wow van 23.00 tot 5.30 en is niet verslavend. Maar ga het na een tijdje ook weer afbouwen. Ik ben nu ook soort nerveus angstig. Ik denk ook dat de alprazalon niet meer werkt. Dus ga tzt die ook afbouwen. Ik heb vandaag een lange lijst met activiteiten om bezig te blijven en probeer niks meer te ontwijken. En niet als een angsthaas op bed blijven liggen. Ik zet ook muziek op. Huishouden oppakken. En naar cabaret vanavond en niet op mijn angst focussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Wanhopige:

Ok Annie bedankt voor je bericht. Ik ga proberen ook af te bouwen. Ik ben geswitch terug naar quetapine. Maar heb goed geslapen. Wow van 23.00 tot 5.30 en is niet verslavend. Maar ga het na een tijdje ook weer afbouwen. Ik ben nu ook soort nerveus angstig. Ik denk ook dat de alprazalon niet meer werkt. Dus ga tzt die ook afbouwen. Ik heb vandaag een lange lijst met activiteiten om bezig te blijven en probeer niks meer te ontwijken. En niet als een angsthaas op bed blijven liggen. Ik zet ook muziek op. Huishouden oppakken. En naar cabaret vanavond en niet op mijn angst focussen.

Dat klinkt goed, @Wanhopige. Prima om je zinnen te verzetten. Wat quetiapine betreft: ik heb 25 mg voor de nacht. Mijn arts zei mij ook dat het niet verslavend is, maar ik heb al 2 keer geprobeerd er mee te stoppen en dat lukte niet echt. Binnenkort doe ik weer een 3e poging en bouw het dan af door er elke week 6,25 mg af te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 ik heb ook quetiapine afgebouwd zoals je wellicht nog weer. 25 mg in 1 maand is echt te snel. T is rotspul om af te bouwen. Ik heb er denk ik wel 4 maanden over gedaan en over het laatste kwart zeker 1,5 maand. Die sneed ik dan ook nog weer doormidden en dan steeds een kleiner stukje. En nog had ik last van ontwenning. Helemaal nu t stoppen, dus die t alsjeblieft rustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei doorbijter:

@Cyclad58 ik heb ook quetiapine afgebouwd zoals je wellicht nog weer. 25 mg in 1 maand is echt te snel. T is rotspul om af te bouwen. Ik heb er denk ik wel 4 maanden over gedaan en over het laatste kwart zeker 1,5 maand. Die sneed ik dan ook nog weer doormidden en dan steeds een kleiner stukje. En nog had ik last van ontwenning. Helemaal nu t stoppen, dus die t alsjeblieft rustig

Dank je wel, @doorbijter. Ik heb nu 25 mg, die tabletjes zijn zo klein dat ik hiermee niet fatsoenlijk kan afbouwen. Als ze op zijn vraag ik op 12,5 mg tabletten. Deze zijn groter, hebben een breuklijn en zijn veel geschikter om af te bouwen. Dat zal wel begin november worden. Ik doe het inderdaad op mijn gemak, hoef er ook geen maand over te doen, dat mag ook langer zijn. 
En daarna nog de paroxetine. Ik wil er toch echt vanaf, die pillen doen helaas meer kwaad dan goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Wanhopige:

Ter info. Ga op slaapwijzernet.  Gaba is een neurotransmitter die helpt bij slaapproblemen. Onderzoek heeft aangewezen dat alcohol vrije bier hop bevat. In hop zit ook Gaba. Natuurlijk zit hop ook gewoon in bier maar je mag benzo niet met alcohol combineren want lijdt meer tot concentratieverlies en is gevaarlijk bij auto rijden wat natuurlijk ben je dan de klos met de verzekering als je een aanrijding veroorzaakt. En alcohol en benzo kan lijden tot een psyhose. Deze info heb ik van een psyhiater.

Alcohol zorgt dat de GABA receptoren langer blijven opstaan. En benzo’s zorgen er voor dat de GABA receptor verder open gaat staan. Het kan dan ook zeer gevaarlijke situaties uitlokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel.Kzegmaarzo. weer een stukje wijzer. Ik heb niet de moed om af te bouwen maar ik wil wel. Ik moet alprazalom quetapine en imipramine afbouwen. Ik heb nu al zoveel bijverschijnselen. 1e nacht dus eergisteren zo goed op quetapine geslapen. Onafgebroken.Ik mocht 2 tabletten gebruiken. Heb maar 1 ingenomen en actief geweest ondanks mijn angstgevoelens. Gisteravond naar cabaret geweest. Daar vreselijke spanning op mijn maag. Gisteravond rustig gaan liggen. 22.00 gaan liggen. Tot 03.00 wakker. 2e quetapine ingenomen. Geslapen tot 05.00u. 2 uurtjes dus. Erg teleurgesteld. Wakker met bonzen van mijn hart met overslagen. Is nu voorbij. Ben gaan ontbijten. Kreeg weer slaap op de bank. Weer naar bed. Slaap weg. Ben pas een uur geleden naar beneden gekomen. Heb nu weer vreselijke spiertrilling in mijn borstkas. Was van plan vandaag weer actief te zijn. Niks van gekomen. Alleen gedachtes al maken mij bang. Ik zou op bezoek gaan vandaag. Toch weer afgezegd. Niet eens buiten geweest. Een lafaard ben ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 11-10-2019 om 20:15 zei Wanhopige:

Ter info. Ga op slaapwijzernet.  Gaba is een neurotransmitter die helpt bij slaapproblemen. Onderzoek heeft aangewezen dat alcohol vrije bier hop bevat. In hop zit ook Gaba. Natuurlijk zit hop ook gewoon in bier maar je mag benzo niet met alcohol combineren want lijdt meer tot concentratieverlies en is gevaarlijk bij auto rijden wat natuurlijk ben je dan de klos met de verzekering als je een aanrijding veroorzaakt. En alcohol en benzo kan lijden tot een psyhose. Deze info heb ik van een psyhiater.

Hallo wanhopige  mag je Gaba gebruiken bij bromezepam ik doe geen oog dicht zou mooi zijn.   Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...