Spring naar bijdragen

Wat eten we vandaag?


Waldorff

Aanbevolen berichten

Lunch was couscous van de traiteur op de markt (kwam net eind vd ochtend thuis uit verre buitenbos en kon nog ff de markt meepikken met moeder de vrouw). Net geslapen 13:30-18:30. Straks alweer eten dus, zal wel italiaans worden want we hebben ook verse pasta met paddo's meegenomen (had t nog liever zelf gemaakt zoals @Yana maar ik heb geen flauw benul van paddo's! Ik pluk zomaar de verkeerde)

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Yana:

Ik heb vandaag paddenstoelen in het wild geoogst: weidechampignon, jonge reuzenbovist, eekhoorntjesbrood en weidekringzwam. Daar maak ik een saus van voor over de pasta. Een salade erbij met rucola en kruiden uit eigen tuin. Het is bijna klaar en wordt lekkerrrrr...

Ik zeg wauuw!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zalmpakketje(oven) Daar doe ik dan allemaal kruiden/ui/knoflook bij, dan folie erom heen. Dan trekt alles, zo lekker in die zalm. Gebakken krieltjes en bietjes met ui.

Leuk een (ex)kok in ons midden ! Wij zijn wel van alle markten thuis hier, mooi.

Klinkt heerlijk @Yana

Leuk draadje om ook inspiratie op te doen. In koken kan ik heel veel kwijt. Grote belangrijke hobby van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, die paddo's! Gezellig met Yana eerst het bos in en dan koken. Leuk.

Pastinaak/zoete aardappelsoep heb ik gisteren gemaakt, nog een restje voor de lunch zo.

Vanavond ga ik bij een vriend eten en maken we waarschijnlijk risotto met spekjes, paddenstoelen, parmezaan en veel peterselie. Risotto maakte ik eerder met witte wijn. Met groentebouillon is net zo lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...