Spring naar bijdragen

Paroxetine


Anna1985

Aanbevolen berichten

Het werkt bij mij wel, ja. Duurt wel een paar weken. Het was een enorme opluchting destijds toen ik ermee begon. Niets op bang voor te zijn hoor. Had eerst fluoxetine geprobeerd (prozac) daar werd ik veel te euforisch van. Paraxotine maakte me stabieler. Het gaat wel door mijn hoofd om ermee te stoppen aangezien ik het al zo lang gebruik, maar dat is tot nu toe helaas niet gelukt. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger van alles geslikt maar voel me zonder medicijnen maar met betere voeding en wat voedingssupplementen veel beter dan destijds. Vaak wordt er gezegd dat je een stofje mist. Maar antidepressiva verbeteren dat niet. Ze zorgen alleen dat de heropname van serotonine wordt afgeremd. Omdat melatonine wordt aangemaakt uit serotonine, krijg je daarom minder aanmaak van melatonine. Ook zorgen medicijnen voor verlies aan vitaminen en mineralen. Antidepressiva onder andere aan Q10, magnesium en vitamine B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb slechte ervaringen met paroxetine. Fluoxetine was beter voor me. Deroxat (paroxetine) verergerde mijn klachten en de kilo’s vlogen er aan. Dat helpt niet als je je toch al rot voelt...

Maar bedenk: het verschilt per persoon! Mijn ervaringen hoeven voor jou te gelden. Durf het te proberen, maar denk er aan dat het effect pas na zes weken merkbaar wordt.

Paroxetine staat/ stond slecht bekend. Als je googled op Paxil (Engelse merknaam van Deroxat/ Seroxat) kun je lezen waarom. Vraag dus iemand die dicht bij je staat een oogje in het zeil te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...