Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 oktober 2019


Waldorff

Aanbevolen berichten

ik ga over 40 minuutjes naar minn opa toe! ooh wat kijk ik er stiekem tegenop, het is een superlieve man maar ik ben gewoon veeels te onzeker over mezelf, heb zijn feestje gemist waar ik heel hard van baal! dit is dus het "goedmakertje". ik hoop dat het me goed af gaat want de zenuwen gieren nu al door mijn lijf al heb ik "afkloppen" nog geen paniekaanval ervaren. komt waarschijnlijk door de AD. 

heb van de spanning nog niks durven eten of drinken wat ook weer niet goed is.. pff wat ben ik slecht ik omgaan met mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei spirit:

 

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo, maar de drank maakt me zo. De drank maakt, dat ik afspraken af moet zeggen en op het laatste moment niet op kom dagen.

Daarom ook heel lief, dat ze mij bij het andere koor een tweede kans willen geven en zo kan ik laten zien, hoe ik echt ben.

Drank maakt veel kapot. 

Gelukkig Spirit dat jij er helemaal buiten staat, dat het allemaal de schuld van de drank is. Ja die heeft ook even afgebeld. Hé ik maakte me al zorgen dacht dat jij dat allemaal zelf deed. God zij dank.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Lekker gewerkt, al was het zittend werk(admin). Absoluut niet mijn ding maar voelde mij eindelijk, weer nuttig bezig. 

@Rosee hoop dat het allemaal gelukt is! Soms(althans ik) maak mij dan veel zorgen/ertegen op zien en achteraf viel het dan best mee. Hoop bij jou ook!

@nondetju denk dat jouw opa juist heel blij is om je te zien, hoop dat het fijn was en jezelf ook er een beetje van kon genieten.

@fleurtje  Echt hier ook de hele dag regen. Mijn hele kapsel vanochtend naar de knoppen. Ben te lui om een regenpak aan te doen en wil al helemaal geen capuchon op. Dat plet mijn haar, ziet er niet uit dan. Maar goed dit was ook niet alles, mijn haar drijf nat en totaal uit model :D Ja wat was beter geweest hmmm Had gelukkig een kam en een fohn bij me. Te erg, maar je moet wat. Ga niet voor paal daar rond lopen.

@Bor goed bezig meid. Wat zul jij een spierpijn morgen hebben haha. Doorzetten, wel knap van je.

Fijne avond allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fiet lief dat je het vraagt en ook dank voor alle succeswensen. Het viel gelukkig mee. Ik was gelukkig kalm, maar heb van te voren wel 2 oxazepam ingenomen omdat ik mn paniek niet meer de baas kon. Dat vind ik wel jammer, want ik wilde dit graag op eigen kracht aankunnen. Al 2 jaar geen oxazepam gebruikt, deed dat vroeger sporadisch en had er nog een paar in huis. Voelt slap dat ik dat nu nodig had, dat ik het zelfvertrouwen niet uit mezelf kon halen. Maar goed daar moet ik nog maar aan gaan werken. Het is gelukkig voorbij nu, pffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond jullie 

Wat een productieve dag voor velen wat ik lees. Fijn hoor. 

@nondetju Hoe was het bij je opa? Hij is vast blij dat je bent geweest.

@Smaragd Serieus? Een föhn mee naar je werk? :D 

@spirit Volhouden hoor. Ik geloof dat je je best doet om die drank af te zweren. En afleiding en dingen doen/plannen is nooit verkeerd. Ik moet alleen toegeven dat ik het wel een beetje eens ben met Bolletje. Het is niet de drank die dingen laat mislopen. Zolang het opgeborgen is in een dichte fles doet die namelijk niks. Het is wel jouw keuze ervoor die dat doet. Neem die verantwoording naar jezelf. Anders lijkt het een beetje alsof je de "schuld", voor zover die bestaat, afschuift op iets wat buiten jezelf ligt. En eenmaal in zo'n binge voelt het denk ik ook maar zoalsof je geen eigen wil hebt. Maar daarom heet het ver'slaafd'. We zijn onze eigen gevangenen geworden. Succes hoor!

@Rosee Ondanks die oxazepam moet je het nog steeds uit jezelf halen en dat is je gelukt. Dat neemt niemand je af. Kan het zijn dat je vooral -denkt- dat die oxazepam je het zelfvertrouwen gaf wat je nodig had? Je bent hoe dan ook sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle het  idee dat ik iets nodig heb 'van buitenaf ' om zo'n situatie het hoofd te kunnen bieden zit er nog steeds diep in. Het is wel minder geworden, ik gebruik de drank er niet meer voor, maar bij zo'n situatie als vandaag lukt het me niet zonder iets ( ook al zijn het misschien maar gedachten) Heb het weleens geprobeerd maar kreeg een halve paniekaanval. Dat nooit meer. Ik weet dat die angsten niet reeel zijn maar ja maak dat mijn hersens maar eens wijs:blush: Maar goed genoeg van mn gezeur. Lekker thuis nu, ga mn zoons ff verwennen met warme chocomelk met slagroom en mezelf ook, joepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle ja natuurlijk, doe ik altijd als het regent. Mijn haar moet goed zitten, ws ook een tik, kan me niet schelen :D De gel en haarlak droop over mijn gezicht, kreeg ook echt wel een bui over mij heen haha. Thuis zat het nog leuk en ik keek op het werk in de spiegel, schrok mij rot. Had een paraplu mee, maar een rukwind en die paraplu lag uit elkaar. Nog logisch ook. 

Als dat haar niet goed zit, voel ik mij zo ellendig. Hing nat over mijn ogen heen. Ga echt niet zo verschijnen op mijn werk. Ben ook te ijdel ws daarvoor. 

We gaan een filmpje kijken, tot laters. Hou je goed meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd @Myle bedankt voor het vragen, opa was heel blij mij te zien, de eerste paar momenten was ik alleen aan het huilen, maar ben er in ieder geval geweest! ik voel me er verder wel goed onder, heb me alleen de hele dag weer druk lopen maken om niets, en de vplgende keer doe ik het weer alnweet ik dat het zinloos is. ee zit in ieder geval verbetering in, ik ben er wel geweest!.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee Het is herkenbaar hoor. Ik vroeg het alleen omdat ik zelf weleens benzo's gebruik voor situaties die ik niet aan zou kunnen zonder. Maar van mezelf weet dat ik zo resistent ben als wat. Dus dat het vaak weinig verschil maakt. We -denken- waarschijnlijk vootal dat we 'iets' nodig hebben. Dat geeft rust. Paflov? Geniet van de chocolademelk ^_^

@nondetju Zo zie je, je eigen zorgen en angsten zijn vaak zo onnodig. Ik vind het wel goed dat je bent gegaan. En je hoeft je niet te schamen voor huilen. De hele dag zorgen maken over iets wat niet is gekomen, en nu al bang zijn voor de volgende keer is niet fijn. Wel herkenbaar. Misschien een deel van de depressie.

@Smaragd Lol, haha. Geweldig om te lezen.:) Voor nu een hele fijne avond. En ja komt goed. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Sandro:

Deze jongen gaat morgen op vakantie naar Spanje. Zin in!

heel veel plezier! ik ben er een keer geweest( eerste keer vliegen) toen erachter gekomen dat ik vliegangst heb. ik zat in vinuela, nabij veles malaga. wat prachtig daar, maar een tip; bestel geen broodje hamburger daar, daar hebben ze maximaal 30 seconden de plaat geraakt en zijn nog helemaal rood van binnen. mijn maag zei nee en heb een dag op de wc kunnen doorbrengen :). mooie vakantie om nooit meer te vergeten! heel veel plezier toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sandro Mijn eerste keer vliegen was toevallig naar Malaga. 13 jaar. Ik was ontzettend bang. Straks storten we neer enzo. Eenmaal in het vliegtuig was het 'overgave'. Tja, je kan dan toch niks meer. En ik heb genoten van alles wat er ver beneden ons langskwam. 

Qua eten had ik toen (en nu ook niet) geen verstand. 

Fijne vakantie en veel plezier :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen vliegangst gelukkig. Vliegangst is ook best irrationeel. De angst dat je op weg naar het vliegveld verongelukt is een stuk groter.

Het weerbericht ziet er goed uit. Hele week tussen 25 en 28 graden. Aan het zwembad liggen en op het strand. Heb een paar boeken mee om te lezen. Voor de spaarzame momenten dat de kinderen mijn aandacht niet opeisen ;)

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...