Spring naar bijdragen

Afhankelijkheids verschijnselen


benzonder

Aanbevolen berichten

Hoi ik kan niet meer slapen ik heb afhankelijkheidverschijndelen ik heb het warm zweet angstig. Ik moet naar mijn vrijwilligerswerk maar ik kan niet. Ik huil op bed en vertel het tegen mijn man hij negeert me en slaapt gewion verder. Iedereen doet alsof het tussen mijn oren ligt. Ik haat dat. Ik ben nog niet eens aan het afbouwen ik ga door een hel. Help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Wanhopige,

Het is ook moeilijk voor mensen om dit te begrijpen dus misschien moet je dit ook maar niet meer delen met hem. Schrijf hier maar alles op wat je dwars zit.

Maar als ik het goed begrijp slik je gewoon nog alle medicatie? Tussen je oren wordt zo'n beetje alle gevoelens geregeld dus in die zin hebben ze gelijk en zit het tussen je oren, Het zijn jouw gedachten die die reacties van jouw lichaam veroorzaken.

Als jij bang bent reageert jou lichaam hier op. Je zou moeten vluchten maar omdat je dat niet doet, krijg je het warm en ga je zweten. Dat is een logisch gevolg van die angstgedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je al gegeten vanochtend? Vooral iets warms zoals bouillon, dat ontspant. Probeer verder eens op bed te gaan liggen. Misschien ontspan je wat, of juist naar buiten, de bossen in. Maar probeer zo weinig mogelijk bezig te zijn met jezelf. Je bent erg onzeker. Heel begrijpelijk hoor, maar probeer die dingen maar eens uit misschien knap je er van op. En verder, veel hier schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-10-2019 om 08:28 zei bolletje:

Moghu Wanhopige,

Het is ook moeilijk voor mensen om dit te begrijpen dus misschien moet je dit ook maar niet meer delen met hem. Schrijf hier maar alles op wat je dwars zit.

Maar als ik het goed begrijp slik je gewoon nog alle medicatie? Tussen je oren wordt zo'n beetje alle gevoelens geregeld dus in die zin hebben ze gelijk en zit het tussen je oren, Het zijn jouw gedachten die die reacties van jouw lichaam veroorzaken.

Als jij bang bent reageert jou lichaam hier op. Je zou moeten vluchten maar omdat je dat niet doet, krijg je het warm en ga je zweten. Dat is een logisch gevolg van die angstgedachte.

Dat klopt maar ga vechten om van de benzo af te komen en deantidepressiva

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wanhopige:

Dat klopt maar ga vechten om van de benzo af te komen en deantidepressiva

Ik ben zo angstig wordt geregeld wakker en dan hoor ik mijn hart kloppen in mijn oor ik heb tinnitus en ben bezig met afkicken van bromezepam en ben er zo ziek van help me alsjeblieft liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve @Wilhelmina,

Naar is dat hè, het geluid van je hart in het oor. Ik herken de klacht, ik heb het ook heel erg gehad en nu nog af en toe.

Word je angstig van deze klacht? Het is niet schadelijk gelukkig maar wel heel naar. Je vijlt de Bromazepam toch? Heb je mensen om je heen die je kunnen helpen? Schrijf hier gerust van je af lieverd. We helpen je er doorheen. 

Liefs Ell

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Wanhopige:

Dat klopt maar ga vechten om van de benzo af te komen en deantidepressiva

Ik ben zo angstig wordt geregeld wakker en dan hoor ik mijn hart kloppen in mijn oor ik heb tinnitus en ben bezig met afkicken van bromezepam en ben er zo ziek van help me alsjeblieft liefs Wilhelmina  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor het antwoord ik durfde haast niet naar me bed te gaan ik heb 40 jaar bromezepam gebruikt ben nu aan het afkicken ik stond op 5 nu op 2 een heel gevecht mijn zoon help me en de apotheek ik weer niet wanneer ik moet vijlen heb ook een pillen weegschaaltje Dank voor je hulp weet even je naam niet  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wilhelmina:

Ik ben zo angstig wordt geregeld wakker en dan hoor ik mijn hart kloppen in mijn oor ik heb tinnitus en ben bezig met afkicken van bromezepam en ben er zo ziek van help me alsjeblieft liefs Wilhelmina

Hallo Wilhelmina. Ik ben nog niet begonnen met afbouwen. Ben gister met quetapine begonnen en heb heerlijk geslapen na maanden. Hoop vanavond weer. Alleen als ik wakker word heb ik alprazolam maar dat helpt niet meer. Ik ben de hele dag angstig. Heb geprobeerd bezig te blijven maar toch.hartkloppingen spiertrilling. Ik moet 3 medicijnen afbouwen. Een ramp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Spinder:

@Wanhopigehoeveel quetiapine gebruik je?

25 mg quetapine. 125 imipramine en 2mg alprazolam. Zoveel medicatie. Gisteren nog positief nu al mijn hoop verdwenen. Eergisteravond begonnen weer met quetapine dus kreeg dat van de psyhiater omdat ik er eerder mee goed sliep. Ik heb 1e nacht goed geslapen. Ik was zo blij na maandenlange slapeloze nachten maar nog alle bijverschijnselen erbij. Zoals spiertrilling borstkas branden in lijf warmte aanvallen. Ik had een lijst van activiteiten gemaakt gisteren. Alles gedaan. Bij cabaret gisteravond spanning op mijn maag. Thuis gekomen. Mijn tabletten ingenomen. Mindfulness gedaan. Heb 1 tabletje quetapine weer ingenomen om 22.00 u. De arts zei ik mocht er 2. omdat ik met 1 goed had geslapen heb ik weer 1 ingenomen. Nou ik kon weer niet slapen. Om 0.03 u weer 1 ingenomen geslapen tot 05.00 u. Word wakker weer met angstig zijn. Bonken van mijn hart. En lijkt of het paar keer overslaat. Nu is het gestopt. Maar nu weer Spiertrilling in borstkas. Hitte aanval. Angstig zijn. Schrik van elk geluid . Ook als mijn man tegen mij praat schrik ik.  Zoveel geduld heeft hij met mij. Spreekt mij moed in en adviezen. Hij probeert mij uit bed te krijgen. Ik heb ook een lijst gemaakt met activiteiten voor vandaag. Lukt me vandaag niet. Ik lig nog in bed. Ben snel naar beneden gegaan. Wat gegeten en gedronken. Mijn alprazolam ingenomen maar voel geen verlichting. Ben weer in bed gaan liggen. Ik sta weer op het randje van zelfmoord maar wil dat niet. Oh wat verschrikkelijk allemaal. Ik wil mijn fam niet achterlaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig! Misschien helpt het dat ik je klachten herken. Ook ik schrik van elk geluid en als mijn man ineens praat vanuit de stilte schrik ik ook heel erg. Je zenuwgestel staat strak vd spanning. Dit komt bij mij door afbouw en niet door de quetiapine.

Ik slikte de Quetiapine om de zoveel dagen en dan maar 12,5 mg. Dan sliep ik soms 1/2 uurtjes erop. De bijwerkingen waren alleen te erg, spiertrekkingen in mijn benen bovenop de enorme spierspanning die ik al heb.  
Je moet inderdaad uit bed, al maak je maar een kleine wandeling iedere dag. Dat die ik ook en ik wil ook niet.

maar ik wil wel beter worden en dat gebeurd in iedergeval NIET in bed! 
wat goed van je dat je die lijst met activiteiten hebt gedaan, fit moet je blijven doen, ieder dag!

Ik wens je kracht!

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei ELL:

Hoi lieve @Wilhelmina,

Ik wil je wel helpen. Klopt het dat je Diazepam al hebt geprobeerd en dat dat niet goed ging? Als ik het goed onthouden heb? 

Vannacht niet geslapen ben kapot wanneer houdt dat op tinnitus de hele nacht zeer hard ben er kapot van nooit meer rust in je hoofd  en maar op de bank liggen ik heb al jaren tinnitus zou het erger zijn door afbouwen  liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-10-2019 om 00:50 zei Spinder:

@Wanhopigehoeveel quetiapine gebruik je?25mg maar 1 keer goed opgeslapen na wakker worden gelijk weer angst. Slik dan alprazalom 2mg en imipramine 125 mg. Ik ben nog niet eens aan het afbouwen. Zit al 3jr op deze medicatie. Met geen enkele vooruitgang. Quetapine pas mee begonnen baal dat ik weer 1 med erbij heb

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2019 om 21:17 zei ELL:

Hoi @Wilhelmina

Wil je me anders in een privebericht je e-mail sturen? Ik kan wel berekenen voor je hoeveel je moet vijlen. Ik heb nog wel wat meer informatie van je nodig maar dat regelen we per mail wel. Komt goed. 

Liefs 

 

Op 12-10-2019 om 21:17 zei ELL:

Hoi @Wilhelmina

Wil je me anders in een privebericht je e-mail sturen? Ik kan wel berekenen voor je hoeveel je moet vijlen. Ik heb nog wel wat meer informatie van je nodig maar dat regelen we per mail wel. Komt goed. 

Liefs 

Ell ikwil  mij e mail sturen maar hoe moet ik dat doen is ben niet zo handig. liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2019 om 17:53 zei ELL:

Hoi lieve @Wilhelmina,

Naar is dat hè, het geluid van je hart in het oor. Ik herken de klacht, ik heb het ook heel erg gehad en nu nog af en toe.

Word je angstig van deze klacht? Het is niet schadelijk gelukkig maar wel heel naar. Je vijlt de Bromazepam toch? Heb je mensen om je heen die je kunnen helpen? Schrijf hier gerust van je af lieverd. We helpen je er doorheen. 

Liefs Ell

Ell wil je me helpen met afbauwen ik weet niet hoeveel ik moet wegen en zo ik gebruikt bromezepam 3 mg 2 keer per dag en je wilt een e mail van mij in de brievenbus hoe moet dat  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2019 om 23:15 zei Wanhopige:

Hallo Wilhelmina. Ik ben nog niet begonnen met afbouwen. Ben gister met quetapine begonnen en heb heerlijk geslapen na maanden. Hoop vanavond weer. Alleen als ik wakker word heb ik alprazolam maar dat helpt niet meer. Ik ben de hele dag angstig. Heb geprobeerd bezig te blijven maar toch.hartkloppingen spiertrilling. Ik moet 3 medicijnen afbouwen. Een ramp

Het is moeilijk maar het komt goed en goede slaap is zo belangrijk angst is erg hartkloppingen ook  en trillingen ik heb hetzelfde moeilijk he al die dingen maar je gaat winnen heerlijk zal het zijn zonder pillen Wanhopige slaap lekker vanacht heb je nodig  liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...