Spring naar bijdragen

Woensdag 9 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Mag ik mee Nanc?

Moghu kanjers,

Heb van de week flink wat parfum gekocht en dat komt vandaag. Ik blij. Ja ik verwen mezelf zo weinig zeggen ze. Altijd maar denken aan mijn neefjes en nichtjes terwijl die mijn huis al krijgen als ik de pijp uit ga. Tijd voor de Bolle zelf. Yhaaaaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over gezond eten...ik zag gister een programma over vasten. En de positieve effecten op het lichaam. Oa ook met betrekking tot diabetes en in duitsland wordt vasten ingezet bij de behandeling van reuma. Interessant.  Zelf vind ik het wel ingewikkeld hoor, al die verschillende meningen, ideeen, onderzoeken over wat gezond is en wat  niet. Wel vlees, geen zuivel, minder koolhydraten,  geen vet, vasten? 

Nouja...één ding doe ik goed...niet drinken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei kruidenthee67:

Ik ga wat huishoudelijke klussen doen. En dan m n atelier in...in het licht zitten .Herfst is prima, maar het is zo 'donker'...ik kan de knussigheid daarvan nog niet helemaal voelen...

Lampje aan, desnoods waxinelichtjes aan..... hoe knus wil je het hebben??? :) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even jullie allemaal een hele goede morgen wensen

Straks maar weer wat boodschapjes doen
Want zo denk je alles voor een week te hebben, en zo is alles weer op
Vandaag;
Of een flink stuk lopen en twee musea's bezoeken
Of, naar de tuin, en verder met onkruid wieden
Moet het wel droog blijven, daar heb ik dan weer een beetje mijn twijfels over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier gaat het okay. Alleen een ontstoken oog. Valt nog mee, alleen irritant als je met je oog knippert. Alsof er iets inzit. En dan een traan, goed teken.

@Bor wij worden versneld oud en idd vooral niet eten:D. Ja ik lach maar is niet grappig. Juist wel goed en regelmatig eten. Wens je geen sterkte maar wel een appel haha. Hou je bijeen.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het nodig hebben :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @spirit :(. Dikke knuffel!!

T is goed dat je even belt met de psycholoog. Ik steek zoals jij ook veel weg. En net als jij heb ik niet echt thuis iemand om bij te ventileren. Pijn veeg je dan wat onder t tapijt. Praten is goed. Ik heb er wel wat aan. 

Gewoon doen hoor. Bij mij neemt t de druk van de ketel. Bij jou vast ook 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen anderhalf uur gewandeld, in flinke pas. Er scheen zelfs een heel klein beetje zon :sun:

Er zijn zoveel zieke mensen, ook om me heen. Als ik me daar bewust van word kan ik erg opgelucht voelen dat ik momenteel geen pijn of pijntjes heb. Geen onderzoeken in het vooruitzicht. Geen kater en schuldgevoel over drinken. Ik kan gewoon mijn wandelschoenen aantrekken en gáán, samen met mijn achterbuuf die er ook blij van was, dat ze 'uitgelaten' wordt. We laten elkaar uit.

Daarna een salade met zalm en pasta, gemaakt van erwten en courgette, gegeten. Straks nog een beetje werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...