Spring naar bijdragen

onze h. kamer 8--10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu liefhebbers van het gezonde leven,

Hoe hebben we vannacht geslapen? Ik wel goed allen kon nog moeilijk in slaap komen. Misschien nog de drukte met de motormuizen het weekend ,en gisteren het werk. Eng gedroomd.  Duhus vandaag maar eens mijn koptelefoon op. Ik hoor dan wel nog alles maar dat weten de anderen niet gniffeldegniffel.

Die denken dat ik niets meer hoor. Wahahahaha.

Kanjers een hele rustige dag en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen

weer een hele nacht niet geslapen . Helse pijnen en angsten.

Ik denk en weet bijna wel zeker dat de diazepam paradoxaal werkt.

Vanaf het begin met de dia was het al een hel.

Nu op zoek naar een andere benzo om te stabilizeren en af te bouwen want dit is door mij niet meer te verdragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Spinder:

Ongelofelijk maar ik heb vannacht 5 uur geslapen!! 

@Verbloemen sterkte lieverd, ik denk aan je ♡ 

@Spinder dat is goed nieuws! En zo gaat het heel langzaam steeds beter, en val je weer terug en dan weer vooruit etc etc. Maar deze nachten ga je steeds meer krijgen echt waar! Je moet met dit proces niet per dag kijken, niet per week maar over een tijdsbestek van een paar maanden. Als je een paar maanden verder bent denk je opeens; he! Dat gaat beter, of van die klacht heb ik minder vaak last, of de intensiteit neemt af... etc etc. Dus probeer niet meteen te stressen (ja moet je lezen wie t zegt, want ik weet het, ik schiet zelf ook in de stress bij een setback!) bij een terugslag, want dit proces is heel vreemd en niet lineair. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgeu allen,

@Spinder wat heerlijk dat je geslapen hebt, super blij voor je.

@Verbloemen als je samen met kannietmeer op zoek gaat, weet ik zeker dat het goed gaat komen. Dus houd vol, ook voor jou gaat t beter worden

@Annie87 hoe gaat het met jou? 

Ik slaap al een tijdje wat minder. T voelt alsof ik wel 100x wakker word per nacht. Zo vervelend. Ik heb dat sinds de afbouw van de diazepam, vanaf 17 mg of zoiets. Daarvoor sliep ik zeker 9, vaak wel 10 uur. Sta daardoor ook wat minder lekker op denk ik. 

Vanmorgen de jongens naar school gebracht, maar op de terugweg een soort van angstaanval op de fiets. Zo ellendig weer. En haal ik de medicatie op bij de apotheek, klopt t weer niet. Maar t gekke is, dan sta ik daar en voel ik me stukken beter als ik uiteindelijk weer weg ga. Toch de afleiding misschien. Nou ja, nu weer lekker op de bank. Ga zo lisa ling maar eens bekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo naar @doorbijter die nachten zijn echt frustrerend! Slecht slapen is funest! Hoop dat je snel weer betere nachten gaat maken. Met mij gaat wel. Wel geslapen gelukkig. Altijd hevige onrust en pijn zodra ik wakker wordt. 

Die docu was wel heftig. Niks wat wij hier niet weten maar heb wel wat traantjes weggeveegd. Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

@Verbloemen een hele dikke knuffel :rose: ik hoop dat je samen met kannietmeer een goede oplossing kan vinden....sterkte!

@Spinder wat fijn!! goed nieuws :)

@doorbijter pfff zo slopend die nachten....ik word ook zo vaak wakker, dat had ik eerst nooit. Logisch dat je "beroerd" wakker wordt...x

Ik heb een betere nacht gehad gelukkig, wel vaak wakker, maar ik sliep daarna wel weer door. Ik voel me nog wel wat angstig/onrustig/gespannen....dat gevoel kan ik echt missen als kiespijn.... tijd tijd tijd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Dat op zoek gaan naar een andere benzo Verbloemen doe je dat samen met iemand of alleen?

 

3 uur geleden zei Verbloemen:

Samen met kannietmeer

En vooral natuurlijk met haar psychiater, maar die schuift het puur af op haar en mij. Zoek het maar uit....:blink:

Hij zei vorige week letterlijk: belangrijk is dat wat we doen zeker voor een maand geprobeerd gaat worden, want anders is het veel te veel werk voor me.  Bespreek jij het maar met haar.
Ik vroeg nog of hij wist hoe de klachten waren voordat ze ging afbouwen. "OH, dat weet ik niet.. .ik kan haar helemaal niet" . Toen ik vroeg of hij het dossier erbij wilde halen om het te controleren, praatte hij er overheen en benadrukte dat ik het met haar moest overleggen en dan tot een conclusie moest komen  voor de komende maand. En dat was het.


Verbloemen heeft helaas echt gekke Henkie als dokter die ook nog eens zo wisselvallig is als de neten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Ik slaap al een tijdje wat minder. T voelt alsof ik wel 100x wakker word per nacht. Zo vervelend. Ik heb dat sinds de afbouw van de diazepam, vanaf 17 mg of zoiets. Daarvoor sliep ik zeker 9, vaak wel 10 uur. Sta daardoor ook wat minder lekker op denk ik. 

Kan je wel de tijd nemen om die uren te pakken, ook als je niet diep slaapt? Het is echt een afbouwsymptoom en het gaat met slapen op en neer.
Ongeacht hoe ik sliep, ik pakte wel die uren rust. Dat ik steeds wakker werd, trok ik me gewoon maar niets van aan. De rustiger je er mee omgaat, de beter. Accepteren en loslaten.... ja sorry meid, ik blijf het maar herhalen. Het is DE benzo les.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

 

En vooral natuurlijk met haar psychiater, maar die schuift het puur af op haar en mij. Zoek het maar uit....:blink:

Hij zei vorige week letterlijk: belangrijk is dat wat we doen zeker voor een maand geprobeerd gaat worden, want anders is het veel te veel werk voor me.  Bespreek jij het maar met haar.
Ik vroeg nog of hij wist hoe de klachten waren voordat ze ging afbouwen. "OH, dat weet ik niet.. .ik kan haar helemaal niet" . Toen ik vroeg of hij het dossier erbij wilde halen om het te controleren, praatte hij er overheen en benadrukte dat ik het met haar moest overleggen en dan tot een conclusie moest komen  voor de komende maand. En dat was het.


Verbloemen heeft helaas echt gekke Henkie als dokter die ook nog eens zo wisselvallig is als de neten.

Belachelijk z’n psychiater je zou er best mee naar het tucht college kunnen gaan, maar goed hun verschuilen zich toch achter de naam van van het GGZ...

Wat verbloemen eerst slikte weet ik niet ik zou dan via dat middel afbouwen of via een ander medicatie die langdurig werkt en op dezelfde subunits aangrijpt overschakelen. 

Succes!

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer als ik wakker word draai ik me om en slaap weer verder hoor. Dus de uren rust pak ik wel en ik ben er verder ook nog niet echt mee bezig. Maar ik vind t gewoon irritant. Ik sliep altijd zo goed. En nu, zelfs met de nodige slaapmedicatie, dus stukken minder. Al vraag ik me echt af of die slaapmedicatie nog wel werkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei doorbijter:

@Kannietmeer als ik wakker word draai ik me om en slaap weer verder hoor. Dus de uren rust pak ik wel en ik ben er verder ook nog niet echt mee bezig. Maar ik vind t gewoon irritant. Ik sliep altijd zo goed. En nu, zelfs met de nodige slaapmedicatie, dus stukken minder. Al vraag ik me echt af of die slaapmedicatie nog wel werkt. 

@doorbijter

Slik jij het 1x per dag of 2x per dag de diazepam? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik 2x per dag @Deligaf1 en ik heb mirtazapine en risperidon voor t slapen. Die laatste erbij gekregen tijdens mn laatste opname, aangezien ik in t zkh niet sliep. De mirta al 5 jaar. Gekregen toen alle ellende begon. T/m de 1e stappen van de afbouw ging slapen goed. Ik denk er over om de wekker maar nachts te zetten en dan de medicatie te nemen. Misschien word ik dan de 1e x wat later wakker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

 "OH, dat weet ik niet.. .ik kan haar helemaal niet" .
 

Gekke Henkie moet maar eens eerst zijn Nederlands goed leren spreken voor hij zich uitgeeft als Psychiater. Hij schuift alles af naar jou. Heb je wel eens gevraagd wie er eindverantwoordelijk is voor Verbloemen? Wat als het mis gaat met haar?????? Wat een luldebehanger zeg. Probeer het medisch tuchtcollege eens te informeren over hem, die is speciaal voor mensen die klachten hebben...

Maar ik snap die zielenpiet wal hoor, hij wil gewoon niet hebben dat mensen er achter komen dat hij ze niets te bieden heeft de koekenbakker.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Annie87:

@Spinder dat is goed nieuws! En zo gaat het heel langzaam steeds beter, en val je weer terug en dan weer vooruit etc etc. Maar deze nachten ga je steeds meer krijgen echt waar! Je moet met dit proces niet per dag kijken, niet per week maar over een tijdsbestek van een paar maanden. Als je een paar maanden verder bent denk je opeens; he! Dat gaat beter, of van die klacht heb ik minder vaak last, of de intensiteit neemt af... etc etc. Dus probeer niet meteen te stressen (ja moet je lezen wie t zegt, want ik weet het, ik schiet zelf ook in de stress bij een setback!) bij een terugslag, want dit proces is heel vreemd en niet lineair. 

Dankjewel @Annie87

klopt, ik ben 2 totaal verschillende mensen. Zonder en mét aanval 

nuchter en wanhopig

griezelig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...