Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Waldorff

Maandag 7 oktober 2019

Aanbevolen berichten

Mag ik als newbe zo brutaal zijn de dag te openen dan? :) 

Goedemorgen allemaal!

Geslapen als een blok beton, zonder hulpdingetjes. Vandaag dag 7 en voel me heerlijk. Ik ga vandaag niet drinken, dat heet dan dagpact heb ik begrepen. Fijne dag allemaal, stay strong!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Oppasdag weer, het is weer maandag. Ik ga een uurtje later vandaag. De was hier al weggevouwen en de keuken gedaan. Maar nu eerst koffie en dan langzamerhand richting kids.....:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat me wel erg tegenvalt van het niet meer drinken is dat ik er bij het wakker worden nog steeds zo verkreukeld uitzie als toen ik dronk... ; )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

'Vroeger' zette ik 's morgens een quasi blij hoofd op in de hoop dat de dramatische kater niet opviel. Als ik er nu 's morgens uitzie zoals ik me voel dan ben ik er dik op vooruit gegaan hoor. Goeiemorgen allemaal.

2 uur geleden zei billy1981:

Dagpact:

Waldorff

Billy

Yana

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cleo;)

Mensen ik ben werken, we houden het vandaag droog, beloofd? Oké ik  houd jullie d'r aan hé? Doeiiiiiiiiiiiiiiiii( slof slof  krak ow)

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Als een blok en lekker lang geslapen. 
Had ik ook wel nodig na een druk, vol en heel gezellig weekend. 
Inmiddels schijnt de zon al weer vrolijk. 
En staat de koffie klaar. 

Afbeeldingsresultaat voor boter in bakje    1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding         Afbeeldingsresultaat voor smoothie        Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo rustig hier dat ik van de gelegenheid gebruik ga maken om wat te delen..vragen.

Mijn jongste is een lang weekend thuis, of nou ja thuis, hij pendelt wat heen en weer tussen mij en z"n broer en zus. Dat terzijde verders.. Gister zegtie ineens tegen mij dat hij een flesje wil, een flesje in z"n binnenzak ofzo. Ik dacht gelijk nu moet ik niet er bovenop gaan duiken dat werkt averechts dus ik op m"n aller- onnozelste Wat moet dat voor flesje zijn? Nou rum ofzo dan kan hij daar af en toe van nippen. Op mijn vraag Why? Hij; Nou lekker toch mijn vriend doet dat ook.

Ik zeg Ja, ik deed dat ook. Oh ja? Ja. En toen mocht ik een kliniek in en jij moest weg weet je nog?

Hij droop af, einde discussie voor zover die er al was. Maar ik hou niet van zulke "ideeën",zeker niet nu hij binnenkort begeleidend gaat wonen, of wordt er op zulks toezicht gehouden, weet iemand dat toevallig?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

voor zo een lastige situatie vind ik jou reactie erg goed @Bor. Geen idee of ze daar op letten bij begeleid wonen, lijkt me toch wel? Misschien kun je dit verhaal aan de begeleiding vertellen tegen die tijd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...