Spring naar bijdragen

6-10-2019


Annie87

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

hoe gaat het met iedereen? 

Met mij slecht. Vannacht weer mis. Slecht slapen, huilen, huilen... ik ben nu extreem moe, alsof ik scheel de wereld in kijk. 

Al 7 maanden benzo vrij maar ik zie nog steeds geen lichtpuntjes eerlijk gezegd.

Ik ervaar het ook meer zo; klachten lijken  steeds te veranderen. als bepaalde klachten verdwijnen komen er wel weer andere klachten voor in de plaats. Het voelt echt alsof het nooit gaat eindigen. Ik ben er niet helemaal lekker bij merk ik. Voel me vreemd en voel me alsof ik weken niet geslapen heb (dat is niet zo, maar zo voelt het). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar wat dacht je Annie, dit leven wat je lijdt (leidt) is zo hard werken dat kost zo ontzettend veel energie, daar is niets tegen opgewassen.

Goeie morgen trouwens. Hier wel goed geslapen, werd alleen wakker met een hele snelle ademhaling. Rede gisteren een bijeenkomst gehad van een heleboel motormensen bij een vriendin van me. Dus heeeeeel veel prikkels. dus vandaag weer rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Annie87, wat vervelend dat je een slechte nacht had. Zoiets werpt je weer wat terug, maar na een goede nacht kan dat ook weer de goede kant opslaan. 
na 7 maanden benzovrij zou je op zich lichtpuntjes moeten zien en ik denk dat die er bij jou ook zijn, klachten die je in het begin erg had zijn wellicht weg of verminderd. Het vervelende alleen is dat sommige klachten gewoon blijven.

Ik ben na bijna 2 jaar verreweg de meeste klachten wel kwijt, al blijft de ochtendonrust aanwezig. Niet elke dag, wel regelmatig. Is overigens een veel gehoorde klacht bij afbouw van benzo's en AD, ik lees dat heel veel. 

Sterkte, en hopelijk vannacht een betere nacht voor je! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Ad en Bolletje, 

Voor mijn gevoel is dat het niet. Ik kan het echt nergens aan koppelen. Voor mijn gevoel is dat het wave en window patroon. Ik word er echt knettergek van. De pijn van binnen, brain Zapps, hevige nervositeit/onrust, hartkloppingen het is allemaal weer volop aanwezig. Het voelt echt alsof er iets “stuk” is van binnen door die rommel. Kan niet anders zeggen. Ik zou niet weten hoe ik dit 2 of 3 jaar of langer moet gaan volhouden. Ik heb geen kwaliteit van leven meer. Bij Jellinek heb ik eerlijk gezegd hoe erg het is en dat durf ik naar de mensen in mijn omgeving en op het forum niet te uiten. Als ik maar een glimp vertel van hoe erg het is zie ik namelijk al de tranen in mijn ogen bij mijn vader en moeder. Laat staan dus als ik vertel wat er echt werkelijk in mij omgaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Annie87, mijn verhaal staat hier: 

Ergens eind november 2017 was ik afgebouwd;

Hieronder een opsomming van de klachten die ik tijdens en na het afbouwen had:
- slapeloosheid (gaat echt een heel stuk beter, af en toen nog wat last van)
- angsten (is eigenlijk wel over)
- onrust (heb ik nog bij het opstaan en aan het begin van de dag, ebt heel langzaam weg)
- spiertrillingen (is al veel minder, maar nog niet helemaal weg)
- slecht/wazig zicht (over)
- piep in oor (over) 
- veel zweten (nagenoeg over) 
- concentratieproblemen (dat gaat nu goed)
- cognitieve problemen/vergeetachtigheid  (is over) 
- prikkelgevoeligheid (is ook wel over) 
- darmklachten (gaat stukken beter) 
- duizeligheid (over) 

Misschien vergeet ik nog iets, maar ik denk wel dat ik zo aardig volledig ben. Veel klachten zijn weg, de overige klachten zijn sterk verbeterd, maar ik ben er ook nog niet helemaal. 

 

 

 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Annie87:

@Cyclad58 pfff jeetje totaal onnodig geweest allemaal door de afbouw van die rot paroxetine. 

Ja, ik was toen totaal onwetend. Kreeg alleen mee dat ik weer moest gaan slikken, totaal geen begeleiding bij de afbouw. Als ik toen wist wat ik nu weet had ik de afbouwklachten van de paroxetine doorstaan, dat was minder heftig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Cyclad58:

Ja, ik was toen totaal onwetend. Kreeg alleen mee dat ik weer moest gaan slikken, totaal geen begeleiding bij de afbouw. Als ik toen wist wat ik nu weet had ik de afbouwklachten van de paroxetine doorstaan, dat was minder heftig

Ja afschuwelijk. Ik had ook echt geen idee en huisartsen helaas vaak ook niet. Ze geloven allemaal de bijsluiter; 2 weken ontwenningsklachten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Annie87:

Klopt het wel dat die docu vanavond op CNN is? Ik lees dat overal maar als ik kijk in de tv gids van CNN zie ik het helemaal niet staan? 

Ik ben bang dat wij cnn europe hebben en het op de Amerikaanse cnn komt... Dus dat wordt morgen terug kijken, dan is er vast een link te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...