Spring naar bijdragen

Zondag 6 oktober 2019


Myle

Aanbevolen berichten

Ik ben zo kapot moe. Zou haast weer op de nieuwe kattenbak kunnen gaan zitten. Jeetje. Toch maar wakker blijven zodat ik vannacht hopelijk slaap. En die zucht is er nog steeds. Al zowat de hele dag. Ik hoef er niks mee en doe er niks mee. Maar wat een gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook alleen maar regen. Het houdt niet op. Nouja, goed voor de plantjes dan maar. 

Ik ga zometeen even naar 't café hier. Moet iets doen vandaag. En ik bestel een frikandel speciaal. Gewoon omdat het kan. Zelfs een slapeloze zombie heeft soms eten nodig blijkbaar. :unsure:

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Myle:

Ik ben zo kapot moe. Zou haast weer op de nieuwe kattenbak kunnen gaan zitten. Jeetje. Toch maar wakker blijven zodat ik vannacht hopelijk slaap. En die zucht is er nog steeds. Al zowat de hele dag. Ik hoef er niks mee en doe er niks mee. Maar wat een gedoe.

Idd wat een gedoe, had het ook ineens, die trek. Stress want de Vomar was nog maar een kwartier open. Had geen zin om door die regen te gaan, nu is het dicht(gelukkig maar).  Het slaat nergens op want de snackbar is tot 23 uur open. En de biertaxi rijdt de hele nacht gelukkig. Kwam ineens op die trek. Teveel hooi op mijn vork en ervaar dan niet de steun die ik dan nodig heb hier en dat is logisch. Want het komt ineens op die trek. Wat een K verslaving is dit. Maar het gaat over, dat was wel fijn om te lezen. Ga even liggen op bed. Helemaal gek van binnen kan ik dan worden. Liefst wil ik gewoon weer drinken, natuurlijk wil ik dat. Verdoven en weg zijn, kan zo wisselend zijn en gek van mezelf worden. Ben niet zover als jullie. Zal wel nooit lukken denk ik bij mij. Dat kan, bij sommigen lukt het gewoon nooit. Leg me er maar bij neer. Niet dat ik ga drinken maar wel dat het is zoals het is bij mij!!!!!!!!! Kan het niet uitstaan. Ga echt liggen nu. Mijn hoofd moet leeg, teveel prikkels/input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

 

Alles weggekieperd en misschien heeft Bol wel gelijk en verander ik nooit.

Maar in ieder geval sinds vandaag weer droog.

Sorry voor het nare bericht. Slaat nergens op als iemand hier zich gaat melden om te verkondigen dat hij of zij gaat drinken.

 

Nee Spirietje jij veranderd ook niet en dat hoeft ook niet. Een jaar of 8 geleden schreef ik dat je misschien maar moet accepteren dat je soms drinkt. En ik denk dat dat gemakkelijker voor  je is dan het Bing drinken wat je nu doet. Ik kan me niet meer herinneren dat je dat vroeger ook al deed of wel?

Wat ik wel heel knap vond is dat je het had gemeld, en blijf dit a.u.b. doen want dat vind ik wel een hele grote stap. Velen durven dit niet dus daarin ben je WEL veranderd hoor. probeer dit vol te houden, en als je dan wat meer lef hebt opgebouwd is misschien een volgende stap om er over te schrijven en in discussie

gaan. Dan is het nog aan jou om te gaan drinken. Voorlopig vind ik dit al heel knap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragd:

Bol je hebt gelijk, maar ik zat voor jouw posting alweer te denken. Stel je voor dat ze thuis gevallen is en niet bij de telefoon kan, of bewusteloos is. Hoe moet het dan met die hond en kat?? Of in een binge, wie laat die hond uit?? Hoop dat die hond heel hard gaat blaffen dan, dat buren het horen.

Spirit legde na vorige binge uit, dat ze dan liever niet op het forum wil komen, omdat ze bang is dat ze verkeerde, rare dingen gaat zeggen. Heb liever dat ze dat wel doet. Toch logisch dat men(althans ik) ons zorgen gaan maken. Kan het niet uitstaan. Laat het wel los, heb alleen anders mezelf ermee.

Tijdens BHV leer je, eigen veiligheid, staat voorop. Snap het. Maar blijf dit lastig vinden. Maar je hebt wel gelijk, gaat steeds zo. Tot het een keer echt verkeerd gaat. Niet onze verantwoordelijkheid dan.

Fijne avond, heb veel kunnen doen. Nu rust.

Smaragd, Spirit is al zo vaak gevallen, die staat altijd wel weer op;). Hoe het met de hond en kat gaat, daar is altijd wel een oplossing voor. Die diertjes komen niet op straat hoor;) Wie laat de hond uit? Een drolletje meer of minder, Spirit kan best veel hebben van haar dieren:D. Ze zullen w.b. het eten en drinken, niets tekort komen. En inderdaad iedereen heeft z'n eigen verantwoordelijkheid w.b. z'n drinkgedrag.

Rust maar lekker kerel.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug en ik heb een frikandel speciaal gegeten :)

Verder is vandaag echt een baggerdag. Kom er maar niet uit. Blijf onderhandelen met mezelf en ik kan het haast niet stoppen. De winkels zijn dicht, maar de nacht is er nog niet eens en zelfs in dit niemandsland wordt nog bier bezorgd tot 3 uur. 

Ik ga maar Riverdale kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...