Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 oktober 2019


Myle

Aanbevolen berichten

Afschuwelijk voor je Nadia, een goede vriend verliezen. :(

37 minuten geleden zei Nadia:

Het spijt me ook zó vreselijk dat ik zo incidenteel kom binnenvallen.

Ik snap niet goed wat je hiermee bedoelt. Iedereen komt hier binnenvallen wanneer hij of zij wil. Zo gaat dat elke dag en volgens mij is dat juist de bedoeling van de dagdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doemme, was te verwachten natuurlijk. Hopelijk zoekt ze iemand op die haar wat troosten kan :(

Ik wacht nog ff af @Bor. Ik heb dit al een aantal keren eerder gehad en t  altijd weer vanzelf weggegaan. T was eerder een retorische vraag vanmorgen :blush:.

Eén keer werd t een abces en dat deed enorm veel pijn. Toen zat ik uiteraard aan de antibiotica. Mijn huisarts gaf me toen een doorverwijzing om een mammo. Ze dacht aan de ziekte van ik weet niet meer wie. Kort daarop moest ik naar de gynaecoloog en die raadde de mammo af. Als ik jou verhaal dan weer lees is t miss nu toch niet onwijs om me verder te laten adviseren.

Dochter denkt wederom dat ik ga sterven. Die meid heeft veel te veel fantasie.

Stomste is dat ik gisteren nog bij de dokter was maar toen was er nog niets uiteraard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ook ff binnenvallen

@Nadia wat een rotnieuws, hoop dat je steun vindt in je omgeving en dat je kunt stoppen met drinken, en anders morgen. Het leven is soms niet te doen echt pffff. @spirit hoop dat je je snel weer meldt hier, kom op hoor, niemand veroordeelt je hier. Ik voelde me gister niet top en nog steeds wat onbestemd gevoel, aantal dingen lopen niet  zoals ik wil, terwijl ik wel gedaan heb wat in mn macht ligt. Accepteren wat ik niet kan veranderen, maar dat is verrekte moeilijk. :heart:voor iedereen die t nodig heeft (en ook iedereen die t niet nodig heeft:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag foto's van een paar jaar geleden gezien. Of beter gezegd...eens echt naar gekeken. Eentje hangt hier in de keuken. Ik zie een vrouw met een pafferig gezicht en van die ogen die ...Ik weet het niet. Haar dochter zit naast haar. Ze zitten in een restaurantje. Ik weet het nog.

Ik ga binnenkort met diezelfde dochter op pad. Tijd voor een nieuw portret. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...