Spring naar bijdragen

Woensdag 2 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Toch nog een paar uurtjes geslapen. Heb geen stem meer(verkouden) Partner.. beter voor je:D. Wilde iets terug schreeuwen, lukte niet geen stem. Maar beter ook even.

Boter in koffie??? Gadverdamme wat klinkt dat vies. Lijkt mij ook niet goed voor je bloedvaten etc. Drank ook niet maar goed, dan maar liever een boterverslaving ja.

Ik gewoon koffie zwart.

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Was je een beetje boos op mij gisteravond @Smaragd?

Eerlijk zeggen.

Nee van jou kan ik veel hebben, dat weet je. Anders had ik het je ook wel gezegd. 

Wel geïrriteerd maar dat ligt aan mezelf. Zit mezelf in de weg. Soms heb je dat.

Lekker snert. En dat invriezen doe ik ook. Braaf lief huisvrouwtje ben je. Je lijkt in alles op mij:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag zou zijn, is zwaar overdreven. Niet of weinig eten in de ochtend is volgens sommige zienswijzen juist helemaal niet zo verkeerd. Je ingewanden kunnen alles restjes rustig opruimen en hebben nog wat rust. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster

Ik ontbijt nooit. Ja koffie is mijn ontbijt. Aangeleerd om dan wel wat fruit te nemen, of drink yoghurt omdat ik wel geleerd heb dat het belangrijk is. Ook voor de stofwisseling. Krijg geen hap door mijn keel als ik vroeg op moet.

Partner vreet, echt vreten in mijn beleving. Gewoon 4 boterhammen weg met chocolade pasta en pindakaas . Ieder zijn ding idd:rolleyes:

Zo een Engels ontbijt is wel lekker maar dan wel in de middag ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Bor:

Ja hè @Sandro Gewoon even in de magnetron, zo gaat dat hier dan ook.

Precies.

Ik houd ook niet van brood. Ik eet het wel tussendoor op het werk, omdat het makkelijk is, maar je doet me er geen plezier mee.

Ik ben overigens dan weer helemaal niet van de zoetigheid. Zo heeft iedereen weer zijn/haar eigen eetgewoontes he. 

Kaas en worst zijn bij mij vaak de boosdoeners. Dat kan ik niet laten liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Adrian dat klinkt goed!

Blijf mij alleen verbazen dat je na 3 jaar nog zo een zucht blijft houden. Dood maar dan ook echt dood eng om te lezen. Benauwd gevoel krijg ik er zelfs van. Erg knap nogmaals dat je niet drinkt. Maar is het wel zucht?? Ik zit dan eerder  te denken aan een depressie. Of weet ik veel wat. Goed dat je het uitspreekt. Moet me er ook niet mee bemoeien, ben niet god(daar geloof ik trouwens ook niet in, maar wel respect voor mensen die dat wel doen)

Hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom vroeg ik het ook eigenlijk. Omdat ik dacht te begrijpen door die ene zin dat je af en toe toch nog wel eens drinkt. En dan hou je de zucht in stand natuurlijk. 

Als je echt al 3 jaar niets hebt gedronken en toch nog heel regelmatig zoveel trek hebt, vind ik ook best opmerkelijk en dan vraag ik me inderdaad af, is het wel echt zucht naar alcohol? Of mist er wat anders? Af en toe trek lijkt me ook na jaren best normaal, maar wat ik van jou begrijp is het bijna dagelijks nog een gevecht. 

Heb je daar hulp voor gezocht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel een partner, invulling etc. Je bent toch al gepensioneerd @Adrian ?

Probeer mee te denken. Na 3 jaar nog zo een zucht is niet goed. Lijkt mij dan al 3 jaar een dagelijkse strijd. Dat zou ik echt niet volhouden.

Ja ik doe het verkeerd, ik trigger mezelf door een uitglijder/terugval. Dan blijft het strijden, maar na 3 jaar??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy hoe ging het op het werk??? Je moet ws ook wennen aan de nwe plek en andere kinderen(problematiek/benadering)

Las laatst van die blauwe plekken etc. Ben erg benieuwd of het al beter te behappen is voor je. Las het wel maar wist even niet wat te zeggen. Komt door mezelf, geen rust. Weet niet wat het is dan. Door niet drinken, speelt mijn adhd ook meer op. Stuiterbal. 

Vandaag drink ik iig niets! Moet het nu echt even volhouden een paar maanden. Dag voor dag. Weet idd alles al. Nu nog doen.

Baal alleen dat ik nog niet mag werken. Bedrijfsarts wil dat ik pas over 2 weken ga opbouwen. Ik kan heel goed nu al zorgleefplannen/behandelplannen maken/admin etc. Maar hij wil het niet. Bang dat ik teveel ga doen. Zit nu ook achter mijn pc/laptop. Eigenwijze man is het. Maar goed.

Fijne avond, hou mijn mond wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Smaragd:

Fijne avond, hou mijn mond wel

Oja? Hoe dan?:P

Vraag me ook af waar @Quinn uithangt.

Verder heb ik net een kaaspizza belegd met extra kaas (Ja ehm er zat veel te weinig kaas op), maar ook met plakjes tomaat en flink wat spinazie. Goed voor ijzer. Zo toch nog het idee dat ik een beetje een soort van "gezonde" pizza heb gecreëerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Myle:

Oja? Hoe dan?:P

 

Gewoon een kurk of een bierdopje in mijn mond doen haha, nee is geen leuk gepast grapje voor ons :D

Klinkt lekker die pizza, doe er zelf altijd extra kaas over heen. En wat ansjovis. Lekker makkelijk en moet af en toe kunnen hoor.

Neem meestal de funghi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...