Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 30 September 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goede morgen

Ik las het ook op de facebook site van benzo. Iedereen was ontdaan.

Met mij gaat het slecht. Bij wakker worden weer de helde pijnen en adrenaline stoten. Ook in de nacht word ik er wakker van.

Weet niet hoe ik de dag door moet komen. Het is een hel en dan nog licht uitgedrukt.

Ik snap @Spinder zo goed dat ze soms een doodswens heeft. En het is niet leuk dat hier te schrijven. Maar ook ik ben bezig met de levenseindekliniek omdat dit geen leven meer is.

Niet meer normaal naar de wc kunnen gaan niet kunnen denken niet lopen enz...............dit is geen leven. En vooral niet begrepen worden door de ggz die zegt dat ik toneel speel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch erg @Verbloemen dat je niet gelooft en begrepen wordt, dieptriest... Nee het is niet leuk om te schrijven, maar jullie gaan inderdaad echt door een hel. Ik hoop zo dat er gauw verlichting komt voor jullie beide :heart:

Het gaat best redelijk @ELL er zijn nog steeds een aantal klachten aanwezig dagelijks, maar ik probeer afleiding te zoeken en uiteraard ook mijn rust te pakken, voor zo ver dat gaat met twee jonge kids ;) af en toe even flink huilen, want wanneer kunnen we weer onbezorgd leven? Hoe gaat het met jou? xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat het steeds wat beter gaat @EefjeJ. Ik vind het sowieso knap dat je het allemaal redt met 2 kleine kinderen. Een flinke huilbui hoort erbij af en toe. Volgens mij heb je wel een fijne man/vriend toch?

Met mij gaat het best oké. Ben veel moe en slap, maar dat komt niet alleen door de afbouw. Ik bouw ook mijn AD af, naast de Diazepam. Ik nam de laagste dosering van die AD, maar ik werd er zo vlak van. Kon niet eens meer huilen. Daar voelde ik me niet fijn bij. Daarom besloten toch ook al die afbouw in te zetten, en dat is op 1 week na waarin ik een te grote sprong nam, verder goed te doen. 

 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist niet dat het me zo zou raken, maar het raakt me diep. Het verlies van een arts als mede-benzostrijder. Al was ze al meer dan 10 jaar niet meer aan het werk, het voelt alsof we er weer meer alleen voor staan. Het is zo groot wat zij gedaan heeft, en er is  geen  opvolger voor haar werk.

Dear Professor C. Heather Ashton,   Without your work, many of us would have been lost.
I really thank you from the bottom of my heart!

 

image.thumb.png.c6392210058987ffe26cf7c4833acff6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ELL:

Gelukkig dat het steeds wat beter gaat @EefjeJ. Ik vind het sowieso knap dat je het allemaal redt met 2 kleine kinderen. Een flinke huilbui hoort erbij af en toe. Volgens mij heb je wel een fijne man/vriend toch?

Met mij gaat het best oké. Ben veel moe en slap, maar dat komt niet alleen door de afbouw. Ik bouw ook mijn AD af, naast de Diazepam. Ik nam de laagste dosering van die AD, maar ik werd er zo vlak van. Kon niet eens meer huilen. Daar voelde ik me niet fijn bij. Daarom besloten toch ook al die afbouw in te zetten, en dat is op 1 week na waarin ik een te grote sprong nam, verder goed te doen. 

 

Soms is het ook wel pittig hoor...'s ochtends natuurlijk vroeg op en de boel op gang helpen, hop naar school en daarna een soort van rust met mijn jongste ;) en dan om twee uur weer naar school...soms iemand mee om te spelen. Maar als ik dat niet trek dan zeg ik ook nee of ze gaat ergens anders spelen. Ja mijn vriend is een grote steun, gisteravond nog gepraat en hij heeft het er ook best zwaar mee en dat snap ik helemaal. Ik wil ook zo graag alles weer kunnen doen wat ik altijd deed, maar goed dat heeft tijd nodig.
Oja dat is best heftig om dat beide tegelijk af te bouwen, maar als je er zo vlak van wordt snap ik dat je dat doet... Petje af hoor! Red jij het allemaal een beetje overdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen lieve mensen

Hoe gaat het vandaag met iedereen??
Sommige hebben het vreselijk zwaar en ik leef enorm met jullie mee :heart:

Ik las gisteren dat Heather Ashton is overleden....toch wel treurig nieuws, maar wat heeft ze een ongelooflijk veel betekend voor een hoop mensen :rose:

 

Oh wat erg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @EefjeJ, dat je vriend je ondersteunt. Snap dat het voor hem ook lastig is jou zo te zien, maar je bent al een heel eind op weg! Dat valt inderdaad niet mee, 2 kinderen opstarten in de ochtend. Ik vind het met 1 kind al lastig soms, hoewel ze al aardig zelfstandig is nu. Ik red het verder redelijk, wel veel moe, maar mag verder niet klagen.

Ik werd er zenuwachtig van, dan wilde ik even iets eruit huilen, en dan lukte het niet. Ik voelde dat het werd onderdrukt. Na de iets te snelle AD-sprong komen de tranen gelukkig wel weer vaker, nu kan ik de dingen icm therapie beter verwerken. 

@Spinder, gelukkig heb je iets van rust kunnen ervaren. Ga zo door sterke vrouw! :rose:

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...