Spring naar bijdragen

Maandag 30 september


Vol

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Cleo66:

Tja eerder de ouderdom koh. Ik moet mijn wenkbrauwen bij smeren en het bovenooglid lijntje blijft niet goed zitten omdat mijn huis eroverheen knippert . Voor een bovenooglidcorrectie vind ik nog te ingrijpend,  al zijn er ook al enorm veel in mijn omgeving die dat hebben gedaan .  

ha, @Cleo66, ik zat je ook maar (alweer??) een beetje te plagen, hoor. Ik hoop dat alles mooi wordt en vooral dat je er zelf tevreden over ben.
Moet je nog of is het al achter de rug? Ingeval het eerste, dan sterkte ermee. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij hoor je niet klagen over het weer, ik ben fan van de herfst. Mijn werkplek is naast een raam, 7 hoog, waar ik vanmorgen de ene na de andere regenboog zag. Die erg dichtbij waren en helder.

Cleo gelukkig is het goed uitgevallen. Best eng, zoiets. Maar als het betekent dat je nu dagelijks veel tijd wint omdat je niks meer met je wenkbrauwen en ooglid hoeft te doen, is dat wel prettig. Niet gaan huilen inderdaad.

Myle goed dat je aangifte hebt gedaan. 

Bij mij staat de kip in de oven, met geroosterde groenten die ik ernaast heb gelegd. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne avond mensen. Ben eigenlijk net een beetje "geland". Halve dag overleg op het werk en om 16 uur een document van 50 pagina's gemaild krijgen dat uiterlijk morgenochtend door mij en een collega beoordeeld moet zijn. Normaal zou ik mijn manager hier over willen spreken (al was het maar om mijn ongenoegen hierover te kunnen uitspreken), maar die is ziek.

Maar komt goed hoor, ik laat me niet opnaaien. Als het in zo'n korte tijd moet dan focus ik me alleen op de belangrijkste dingen. En dat zal iedereen begrijpen. En zo niet, dan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te lezen Bor, wat een beproeving

Lieve @nancy vroeg hoe het eigenlijk met mij ging.

Heel goed, ik heb stiekem bier gehaald omdat ik wilde slapen, gelukkig maar 8 halve liters(dacht voor 4 dagen,. elke dag 2 haha). Hoe neem je jezelf in de maling. En heb ook nog oxycodon tegen de pijn, die combi is niet goed. Zie alles wazig en slaap nog niet.

Morgen stop ik wel weer. Echt maar nu drink ik wel alles op, beter. Dan is het maar op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...