Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 september 2019


doorbijter

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei bolletje:

Nee potverdorie Spinder je verliest het niet, Zaterdag ben je hier ook weer wedden?

Dat bedoel ik niet @bolletje ik bedoel ik verlies de strijd tegen de benzo’s en dan moet ik er weer aan.

Ik wil de strijd winnen maar de aanvallen zijn zo zwaar.

ik las hier laatst ‘ tijd is je vriend’ nou de mijne niet, nachten en dagen zijn niet door te komen.

Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol hou.

 

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Spinder,

Heb je al gedacht over het advies van @Kannietmeer? Ik snap dat je geen benzo meer wilt, maar zo is het ook niet vol te houden. 

@Annie87, ik weet het niet, ik word er iig niet goed van. Nu op niveau dat ik soms met niks doen al buiten adem ben. Ik krijg bloedarmoede door mijn zware menstruaties, en sinds de medicatie zijn de menstruaties zeker niet lichter geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ELL:

Hoi @Spinder,

Heb je al gedacht over het advies van @Kannietmeer? Ik snap dat je geen benzo meer wilt, maar zo is het ook niet vol te houden. 

@Annie87, ik weet het niet, ik word er iig niet goed van. Nu op niveau dat ik soms met niks doen al buiten adem ben. Ik krijg bloedarmoede door mijn zware menstruaties, en sinds de medicatie zijn de menstruaties zeker niet lichter geworden. 

Ik was in de afbouw ook snel buiten adem. Leek wel een hartpatiënt niet normaal. Ik kwam haast niet de trap op en als ik bovenaan was, stond ik te hijgen. 

Dikke knuffel. Hoop dat je snel van de zooi af bent! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei ELL:

Hoi @Spinder,

Heb je al gedacht over het advies van @Kannietmeer? Ik snap dat je geen benzo meer wilt, maar zo is het ook niet vol te houden.

Nee het is een enorme hel, maar ik wil dit gevecht winnen! @ELL

Vijfentwintig jaar van mijn leven is door dit rot medicijn bepaald en verziekt!!

Ik heb met Eric Paling gesproken ook hij vind dat als ik een benzo neem een sprong terug doe.

ik ben nl al meer dan een maand afgebouwd en behoorde tot een vd weinige die tijdens de 6mnd afbouw geen greintje last had.

Mijn psychiater applaudisseerde 

bijzonder na 25 jaar rivotril, maar het feest mocht niet duren want dat haal ik nu allemaal dubbel dwars in, wat een hel!

ik heb dus de ontwenning na de totale afbouw, ik was al klaar... Eric Paling herkent al mijn klachten en het is echt ontwenning vd rivotril.

Dat werd ook hier gezegd, toch ook fijn als een verslavingsarts dit herkent. Dus er komt een eind aan.

Dit is mijn keuze en ja in de hitte vd aanvallen ben ik wanhopig en doods doods doodsbang.

Dan schreeuw ik hier.

Maar ik wil het geprobeerd hebben begrijp je?

Voor hetzelfde geld ben ik nog maar “een maand” af van mijn overwinning op die rot troep.

Natuurlijk blijft het zwaar en kunnen de aanvallen na een jaar ook nog komen, maar het wordt steeds beter toch?

 Als ik dit overleef kan ik de hele wereld aan.

En ik ben jullie dankbaar dat jullie er zijn om te steunen.

ik stel @Kannietmeer zeer zeker op prijs.

als er wat fels of geks in de tekst staat is dat niet expres maar in de hitte van mijn strijd.

pas als ik alles eruit heb gehaald en val dan moet ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder het is ook echt ontwenning. Waarom de 1 juist het meest last heeft tijdens de taper, en de ander pas een verlate reactie, geen idee. En weer anderen hebben echt bijna geen klachten. Helaas mocht het voor jou niet zo zijn. Je gaat door een hel. Sterkte! Twijfel niet. 

Je kan het! Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het ook is?

ik heb tijdens de tapering weer mogen voelen.

Mijn gevoel was afgevlakt tijdens 25 jaar rivotril. Het enige wat ik op laatst nog voelde was depressie, verdriet, boosheid, irritatie.

Alles op de automatische piloot.

Tijdens afbouw was ik ineens weer aan het kokkerellen, ik liep zo maar zonder reden te lachen, de radio stond weer aan en ik zong mee, er staan weer planten in mijn huis en boven alles is de liefde voor mijn man weer tot leven gekomen! Ik zal niet in detail treden maar ja het was mooi!

Ik laat me dit niet weer afpakken!

Nooit meer!!

Daarom vecht ik zo fucking hard!

 

 

 

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Spinder:

Dank je @Annie87ik hoop het!

vannacht en vanmorgen waren weer een hel, nu weer even “rustig”.

Wauw, ja sommige mensen worden er een soort gevoelloze zombie op. Ik ben tijdens het afbouwen een aantal dagen mijn gevoel kwijtgeraakt. Ik voelde werkelijk een aantal dagen niks, echt compleet niks. En had hevige DR/DP. Dat was echt zo vreemd en vond ik ook heel eng. Wie voelt er nou niks? Ik kan me er nu ook niets meer bij voorstellen maar het was echt bizar; geen geluk, geen verdriet, geen angst, geen depressie, geen woede. Dat was echt heel raar. 

Mooi dat je dat hebt mogen ervaren tijdens je afbouw! Zo ben je dus echt! En daar ga je weer naartoe! Ik heb zo vaak gehoord dat mensen gevoelloos worden. Ligt niet aan jou. 

Wel top dat je al wat Windows ervaart. Daardoor weet ik wel heel zeker dat je in zware ontwenning zit. Die golven zijn zo typisch namelijk! 

Sterkte! We gaan ervoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bizar hè Annie wat je door die rot medicijnen kan ervaren!! En ook de angsten die je ontwikkeld en later je er niets meer bij kunt voorstellen.

voorlopig ontwikkel en ervaar ik op het moment vele angsten. Jammer want die kan ik er nu echt niet bij hebben.

Ja we gaan ervoor!

domme vraag maar wat betekent DR/DP en wat zijn Windows?@Annie87

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

@Spinder je komt op mij over als een zeer krachtig persoon. Wat ongelooflijk wat er met je gebeurde tijdens de afbouw, geweldig! Vreselijk dat je nu in een  hel bent beland, maar je gaat hieruit komen en ja je vecht ontzettend hard. Heel knap van je, je kan het! Dikke knuffel :rose:

Dank je @EefjeJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder ik vind je echt super dapper!!!  Hou vol! Je gaat dit winnen en @Kannietmeer en wij op het forum trekken je er doorheen. Je lichaam is nu al langzaam aan het herstellen. Bij mij werken affirmaties heel goed als ik het slecht heb.  Zoals ik ben sterk genoeg om deze ontwennings angsten te overwinnen en ik ben trots op mezelf, ik heb de kracht om te herstellen, etc wat bij jou past. Schrijf ze op een briefje wat je altijd bij je hebt en spreek ze in op je telefoon en als je zo’n ontzettend zwaar moment hebt lees je ze op en mogelijke meerdere malen per dag als een mantra.Misschien werkt dit ook voor jou, al ben je maar even afgeleid van de helse pijn. 

Je kunt dit!! Het is mindfuck, bedenk dat. Dit ben jij niet. Liefs Heleen

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Leen:

@Spinder ik vind je echt super dapper!!!  Hou vol! Je gaat dit winnen en @Kannietmeer en wij op het forum trekken je er doorheen. Je lichaam nu al langzaam aan het herstellen. Bij mij werken affirmaties heel goed als ik het slecht heb.  Zoals ik ben sterk genoeg om deze ontwennings angsten te overwinnen en ik ben trots op mezelf, ik heb de kracht om te herstellen, etc wat bij jou past. Schrijf ze op een briefje wat je altijd bij je hebt en spreek ze in op je telefoon en als je zo ontzettend zwaar moment hebt lees je ze op en mogelijke meerdere malen per dag als een mantra.Misschien werkt dit ook voor jou, al ben je maar even afgeleid van de helse pijn. 

Je kunt dit!! Het is mindfuck, bedenk dat. Dit ben jij niet. Liefs Heleen

Goed idee die affirmaties dank je @Leen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...