Spring naar bijdragen

Refusal ed.


Myle

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af hoe het werkt. Refusal of andere middelen. Ik heb wel eea. gegoogeld. Ik loop er nu tegenaan dat mijn psychiater me geen middel wil voorschrijven wat me ofwel ziek maakt van alcohol, of trek vermindert. 

Ik drink/dronk vooral om K .O. te gaan, zodat ik geen herbelevingen heb, en geen dissociaties. KO is daar een soort 'perfecte' oplossing. Er valt dan namelijk niks meer te herbeleven etc.

Maar ik wil niet meer drinken en de restproblemen blijven. 

Moet ik dan toch blijven vragen en 'zeuren' om bijvoorbeeld refusal? Ik doe het nu trouwens op gevoel en wilskracht. Daar is vast niks mis mee, maar voor mij betekent het regelmatig terugvallen. En ik wil juist helemaal stoppen. 

Er is namelijk geen grijs gebied. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @knakker, dan zou ik het wel laten. Ik ga toch nog eens het balletje opgooien bij mijn psychiater. Of ik het kan gebruiken naast mijn reguliere pillentroep zal hij wel weten. Denk ik, hoop ik. 

En kersenbonbons etc kijk ik nu al erg mee uit. Ik zal ook geen tiramisu toetje nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een deskundige die vaak toch dronk. Verschrikkelijk, Rode kop hele hoge bloeddruk, wisselende temp van heel heet naar heel koud, kotsen, gewoon heel heel ziek en het is heel gevaarlijk voor je hart, maar het beschermd je ook. Heb het zo'n 30 jaar geslikt en nu, eindelijk zo'n ??? jaar niet meer. Niet meer nodig. Het probleem eenzaamheid is opgelost.

Als de spiegel stabiel is kan je met twee halve per week goed functioneren.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow dat klinkt heftig Myle!

Heb je ptss? En krijg je daar behandeling voor? Je hebt een psychiater dus ik denk van wel. Helpt het of blijven je psychische problemen spelen? En is die psychiater ook voor je alcoholprobleem? Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de reden dat die geen pillen wil voorschrijven om te voorkomen dat je weer gaat drinken?

In ieder geval super goed dat je niet meer wilt drinken! Maar je zegt dat je eetproblemen dus wel blijven? Dan bedoel je die herbelevingen?

Ik wens je heel veel kracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...