Spring naar bijdragen

Donderdag 26 september 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Roti met Kip en ei.

Eindelijk weer zelf kunnen koken en dan moet het goed. 

Fijne avond, merk dat ik nog niet de energie heb ik die normaal heb. Kan ook weinig hebben. Als iets niet lukt, loop ik te vloeken. Doe ik normaal nooit. Maar goed, het mag even van mezelf. Mijn omgeving snapt het, beter dan zuipen denk ik dan maar. Kan altijd nog.

Lekker met kussen, dekentje en partner netflixen.

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragd:

Als iets niet lukt, loop ik te vloeken. Doe ik normaal nooit. Maar goed, het mag even van mezelf. Mijn omgeving snapt het, beter dan zuipen denk ik dan maar. Kan altijd nog.

Nee!! @Smaragd, dat zuipen kan dus niet meer. Je voelt je enkel ellendiger erdoor. 

Verder vloek ik trouwens ook op alles. Het weer, mensen om me.heen, de kattenbak die ik moet verschonen. En eigenlijk op alles wat me maar raakt. Zelfs op een serie die ik volg en waar dan een "goed" persoon doodgaat.

@Bor Het lijkt mij wel akelig en eng, zo'n 'diagnose'. Ik hoop dat het goedaardig is. Ik zou me niet in jouw situatie willen plaatsen. Sterkte hoor.:rose: Niet gaan drinken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Myle:

Nee!! @Smaragd, dat zuipen kan dus niet meer. Je voelt je enkel ellendiger erdoor. 

 

Snap je goede bedoelingen @Myle, zou ik ook tegen jou zeggen.

Kreeg een app net, van de koerier van de biertaxi, of ik wat nodig heb.

Heb gelogen, nee hoor niets nodig, we hebben genoeg in huis. Terwijl we niets hebben, lieg zelfs tegen de bierkoerier, moet wel :D

Ga nu slapen als het niet lukt, zie ik je.

Partner flikkerde al meteen in slaap bij de eerste,documentaire , ik vroeg.......wat ...hoorde je dat ook net van die persoon? Hij was gewoon in slaap gevallen en wist het natuurlijk niet. Ik weer boos dat hij in slaap gevallen was. Hij heeft gewoon nu rust, nu snap ik dat. Arme macho van mij. Hij moet vroeg op en heeft mij echt gesteund

Nu in bed hij, sleep me er zelf ook zo naar toe, ALS ik kan slapen.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit Het kwam niet geheel uit het niks. Ik had vandaag alcohol gehaald en dan moet het ofwel op/ of ik moet het weg doen. Ik weet best wel wat de juiste keuze is. Maar verstand en emotie liggen soms zo ver uit elkaar. .

Ik kreeg vandaag ook te horen dat 2 voormalige groepsgenoten zelfmoord hebben gepleegd. Pff. 

Nu ga ik proberen te slapen. Ik ben op. 

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...