Spring naar bijdragen

Donderdag 26 september 2019


nancy

Aanbevolen berichten

28 jaar! Gefeliciteerd @Bor. Weekje vrij, had net geld uitgegeven aan gordijnen, gaat mijn wasmachine stuk. 5 jaar oud pas,  heel duur onderdeel dus beter nieuwe kopen. Niet leuk. Toch al zo'n dure maand met schoolreizen en andere kosten die allemaal nu komen. Nou ja,  de gordijnen zijn gelukkig al besteld want dat zou ik nu niet meer doen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

wie doet er nou ook zijn trouwring af in de sauna Cleo.;)
als sieraden contact blijven houd met de huid worden ze niet heter dan je lichaamstemperatuur.
dochter doet altijd kettinkje in haar badjas, als ze die op haar rug laat hangen niks aan de hand,
maar ze wil zittend naar voren leunen. ga toch lekker liggen meis denk ik dan, ontspant beter ook.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@IJsvogel balen van je wasmachine zeg. Nou die gordijnen heb je in ieder geval. Hier stromende regen. Gefeliciteerd iedereen die lang getrouwd is.:) Heb het zelf maar 2 of 3 jaar volgehouden, nu alweer 11 jaar gescheiden, jeetje zolang al:blush: Heb wel een vriend maar samenwonen zit er niet meer in denk ik, zou me overal aan ergeren ben ik bang:blush:en hij ook aan mij denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Zelfde liedje als gisteren. Met opstaan nog niet zo veel last maar nu begint het gedonder weer in de gewrichten en vooral schouder, polsen en handen.
Ik zal er toch wat aan moeten wennen denk ik, als ik tenminste die pijnstillers wil minderen. En dat wil ik wel. Die nieuwe, vervangende pijnstiller doet
toch niet zo goed z'n werk als dat 'giftige' oxycodon. Maar misschien komt de arts volgende week nog met een 'ingeving' van de een of andere andere
pijnstiller. Of weet ik wat... hij is de arts, ik de patiënt. Zo ouderwets denk ik er over.

@Bor en @Cleo66, hier nog één in het rijtje 'getrouwd in 1991'. Over twee weken 'herdenken' wij die rare dag van 28 jaar geleden.
Twee dagen later 'herdenken' we dat we elkaar 34 jaar kénnen. Tja, we waren er laat bij, om @knakker maar een beetje duidelijkheid te verschaffen. ;)
Maar we hadden beiden al een langdurige relatie achter ons. Geen van beiden eerder getrouwd geweest, overigens, en beiden geen kinderen
uit eerdere relaties. (Ook niet in deze relatie trouwens.)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei knakker:

Vervelend Koh, dat gedonder steeds weer. Sterkte, wederom.

Ja, dank je. Lief/aardig hoor, maar doe maar niet meer, dag ge-'sterkte'. 't Wordt zo saai en vervelend.

Ondanks dat het lichamelijk allemaal niet zo heel erg lekker gaat, droom ik toch nog altijd verder over dat met een camper op de ouwere dag op avontuur.
Dromen doet ook een beetje leven, toch? Stikjaloers op Jopie, ook al weet ik dat ik daar  niks mee opschiet. Wel motiverend om bezig te blijven met
de inrichting van m'n bestel"eendje". Al googelend op allerlei wereldreizigers in enorme geprepareerde off-road campers, kom ik op ideeën die ik
in het klein in dat ouwe bestellertje probeer te verwerken. Zo hou ik m'n droom toch nog een beetje binnen de perken en uitvoerbaar. Niet dat ik van
plan ben m'n ouwe dag in dat kleine besteleendje te gaan wonen, hahaha... maar ik beschouw dit kleine "gepruts" maar als vingeroefeningen..
(Hmmm... gezien de toestand van m'n handen en vingers kun je vingeroefeningen ook letterlijk opvatten in dit geval.)

Nou ja, genoeg geditje-datjet weer. Koffie nu (zonder  boter want dat was anderhalf uur geleden) en wat proberen te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adri02:

Tja, maar iemand op zijn sterfbed iets moeten beloven... dan ga je niet makkelijk zeggen: nee, bekijk het even. En vervolgens kun je er niet meer op terugkomen, of over onderhandelen

Onderhandelen zal inderdaad niet meer gaan, maar waarom kun je er niet meer op terugkomen, Adri?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Adri02:

Om dezelfde reden dat je er niet meer over kunt onderhandelen.

En omdat een belofte nu eenmaal een belofte is.

Dus als jij wordt beroofd en mishandeld hoeft de crimineel maar tegen jou te zeggen: beloof je dat je me niet aangeeft want anders maak ik je kinderen af.

Een belofte die onder (emotionele) chantage is afgedwongen id in mijn ogen niet echt een belofte. Ik zou mezelf daarvan ontslaan en niet schuldig over voelen denk ik, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...