Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
SanMiquel

Zinloos draadje, niet helpend!

Aanbevolen berichten

Op 25-11-2020 om 16:10 zei Bor:

Nog niet.

Straks.

Straks is dus nú.

Goed zo. En dat is niet sarcastisch bedoeld maar app je nu wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Amalia:

Als ik het een beetje naar eigen ervaring inschat gaat San Miquel nog een paar dagen door tot het moment dat hij fysiek niks meer kan bijhalen. Rockbottom dus. En daarna volgen een stel hele vervelende dagen waarin hij weer bij zinnen komt. Maar waarom hij steeds al die lappen tekst moet schrijven? San Miquel: ik zou gewoon even niet inloggen. Misschien maandag of zo weer een levensteken?

Food for thought.
Zal de rest achterwege laten.
Niet helpend en niet zinvol.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Pinkman:

Op een simpele vraag kan je nog geen antwoord geven nu. Als je lieve woordjes wil horen zeg het dan. Ik wil geen tere zieltjes krenken.

Helemaal mee eens!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer maar ik voorvoelde dit ook al en zag het aankomen. Klonk veel te gemakkelijk sorry. Zo werkt het niet.

Goede vraag van @Descartes33, posting. Misschien is dit wel manageable voor jou, deze manier van drinken? Heb natuurlijk ook jarenlang op een bepaalde manier gedronken, niet zoveel als jij nu maar wel  6 tot 8 halve liters bier per dag. Daarmee kon ik mij jarenlang staande houden en was er ook tevreden mee, wilde er niets aan veranderen.....Dat gevoel heb ik nu ook een beetje bij jou. Als dit het is, is dit het voor jou man. Zal niet heel lang gaan duren meer op deze manier, zeker met die pillen erbij, gaat natuurlijk totaal fout. Misschien komt het wel door die combi dat het niet lukt, kan je geen bal meer schelen, zo lijkt het. Als Brijder dit weet, schrijven ze die medicatie ook niet meer voor, hele slechte combi maar goed je weet en kent mijn mening hierin.Kunnen we de volgende dode op een lijstje erbij schrijven helaas.  Of ga je het beperken tot  bv 6  halve liters en niets bijhalen, lees niets van een plan dat je doorzet

En dit is heel hard, ben niet zo, maar wilde het toch uiten. Vind het zo kinderachtig, laf en bijna respectloos naar ons maar vooral naar jezelf dat je steeds al je berichten gaat weghalen, net alsof het er dan niet is/bestaat. Zal dan schaamte/balen zijn, weet het niet meer. Wel dat dit compleet fout gaat. Leuk voor je oude moedertje en die kat. Echt @SanMiquel verman je eens even en toon je ballen. Dit slaat werkelijk nergens op.

bewerkt door Smaragd
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben moe ga pitten en vind jullie allen gelijk hebben.
Voor mij is het nu even gewoon niet meer wat er is en belangrijker nog: ik weet dat ik het zelf doe.
Weinig zin dan nog om mij een soort van verder de grond in te trappen.

Voor de mensen die het goed bedoelen, thank you.
Al het andere....

Fijne avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij trappen je de grond niet in dat doet de alcohol wel, gaat vanzelf allemaal. Je zuipt het zelf op. Die titel van je draadje alleen al, man man man. Maar goed slaap lekker. Wat zul jij je fijn voelen met al die verdoving. Morgen is het er weer. Je gedraagt je als een klein verongelijkt mens. Het is wat het is.

Heeft ook geen zin om met een bezopen iemand proberen te praten, geen enkele zin helaas. Schiet niet op.

bewerkt door Smaragd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad ga je slaapje maar doen. Ben hier al een ruim een half uur met jou bezig. Had die tijd ook anders kunnen gebruiken, maar zie jij dingen maar op jouw manier. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Pinkman:

Inderdaad ga je slaapje maar doen. Ben hier al een ruim een half uur met jou bezig. Had die tijd ook anders kunnen gebruiken, maar zie jij dingen maar op jouw manier. 

Hoe goed bedoeld ook dat is nog altijd jouw beslissing, niks meer of minder dan mijn beslissing om te drinken.
Dus hey mij niet beschuldigen van je eigen beslissing.
Bedoel dat goed hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pinkman je hebt zelf de keuze gemaakt om die tijd in hem te steken, maar je krijgt niet de reactie die je zou willen en nu blaas je hoog van de toren met veroordeling... Vind ik echt wel een beetje ongepast. Het is ook nog eens zijn eigen draadje.

Sorry hoor @SanMiquel dat ik misschien voor jouw beurt praat, natuurlijk is het beter om jou gewoon voor jezelf te laten opkomen ipv dit, maar kon die reacties op jou gewoon even niet aanzien.

bewerkt door Meadow

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat mij er om of dat jij wel of niet zuipen. Je zegt van niet, maar krijg wel die indruk. Wanneer ik je er op de man af naar vraag krijg je geen antwoord. Ja nu wel. Zeg dat dan ook. Zeg laat me met rust ik wil me lam zuipen en zie later wel hoe en wat. Niet dat gedraai.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pinkmansnap je hoor. Ik zuip niet maar drink wel. Ben behoorlijk nuchter en ga mijn nest in.
Heb geen fijne week achter de rug en daardoor ff een behoorlijke terugval.

Dat zijn dingen die dan ff op mijn pad komen en waar ik dan ook even niet op zit te wachten.

Maar hey shit happens en zo is het nu eenmaal.
Sorry als jij dat dan ff verkeerd opvat.

Was ik mss ook niet duidelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei SanMiquel:

Verder eigenlijk niks meer te melden.
Ik ben geen succes verhaal ofzo. Dus beter ff stapje terug nu.

Jawel je was maandenlang een echt succes verhaal. Nu heb je een terugval. OK. Niks houdt je tegen om je succesverhaal weer voort te zetten. Als het niet morgen is dan is het overmorgen. Je moet ff alle motivatie op een hoop hebben gegooid. Dat is nu nog niet. Komt wel. Ik geloof erin. Lukte met Harald ook steeds weer, wel 10 keer heeft ie het weer opgepakt in zn draad. Kan jij ook. Ff geduld aub en dan gaat het gebeuren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...