Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

End of the line.

Aanbevolen berichten

Het is natuurlijk fijn dat je ergens je voldoening haalt en het inzicht krijgt dat alcohol je kapot maakt . Maar op de manier hoe jij het doet,  zo extreem , zoveel agressie,  zoveel roofbouw op die arme San , die onder dat ruwe bolster zit . 

Het beangstigt me , ook je extreme stemmingswisselingen . Hoe zit het met medicijnen san ? De Quetiapine,  zit daar wel een rem op nu ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik lees van linksboven naar rechtsonder maar dan heb ik mijn portie agressie en moordlust wel weer gehad, je klinkt een stuk leuker en intelligenter als je een tijdje niet gedronken hebt.  Je z

.  

Dag 1 

Posted Images

4 minuten geleden zei Cleo66:

zoveel roofbouw op die arme San , die onder dat ruwe bolster zit . 

Ja dat zie ik er ook in. Je zuipt je kapot en je sport je kapot. Omdat je lichaam je niks meer kan schelen. Omdat vrijwel niks je nog wat kan schelen. Ik snap het wel, maar dit is een fase waar je weer uit moet anders wordt het je dood of iemand anders zn dood.

Hoe zie je jezelf over 10 jaar?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je trainer  van je  psychologische   problemen  ?   Mag het misschien niet zeggen maar hij stimuleert  je dan wel op een positief  negatieve  manier om je op deze manier  je lichaam  niet gezond  fit te trainen  maar destructief  kapot  te trainen  . Lijkt  mij  niet  de bedoeling als je hier  als trainer  personal  coach aan meehelpt  .:(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat je ze niet kan overtuigen San als ik eerlijk ben. Je wilt helemaal niet dood, je wilt alleen deze situatie niet. Die drank en pillen maken het 1000 keer erger. Maar snap ook dat je het niet kan opbrengen om te stoppen. Sorry als ik het voor je zit in te vullen, misschien heb ik het wel helemaal mis. Maar ook al lijkt er geen hoop meer en zit je nu heel diep, weet zeker dat het beter kan worden. Gun het je zo.:heart:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve @SanMiquelvind het erg lastig om je zo te lezen maar kun jij niets aandoen. Onder invloed klink je als mijn ex. Dat heb ik je al eens eerder getikt een paar maanden geleden, zeker met die combi drank en die medicatie. Hem is het gelukt, hoop dat het jou NIET gaat lukken. Heel egoïstisch van mezelf maar dan nog.

Hou je bijeen mister. Jouw passie voor die vechtsport snap ik dan wel weer heel goed, je komt zo ambivalent over. Heel sterk en vastberaden en soms totaal de weg kwijt. Denk door het onder invloed zijn, niet eens zo zeer door jouw trauma's. Maar goed dat is psychologie van de koude grond en maar gissen. Blijf alsjeblieft juist wel leven! :rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites

SM hoe zou je gaan leven als je nu een diagnose kreeg van kanker met uitzaaiingen?
Je krijgt daar geen euthanasie voor voorlopig en zou dan moeten beslissen hoe jij
je leven tot aan het einde wilt invullen.
Zou je blijven doen als nu? Zou je waardiger willen leven, afscheid nemen, nog wat
losse eindjes mooi afhechten? Of komt er iets heel anders bij je op?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen san , het gaat niet goed hè?  Laat het toch gewoon staan joh . Op deze manier kunnen we er echt gewoon helemaal niets mee .  

Ik wens je veel kalmte,  moed en wijsheid :rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites

@lady janemooie vraag.....
Toevallig heb ik het daarover gehad wat ik zou doen als ik dat bericht zou krijgen.

Ik zelf eigenlijk vind het verder wel goed zo. Ben zo getart afgemat en afgestompt dat ik eigenlijk daar geen zin meer in heb.
Wel de uitdrukkelijke wens uitgesproken laat mij met rust. Met LBIO kooter wat niet van mij is.
Laat mij met rust dan doe ik dat ook met jullie. Maar ja krijg die rust niet he, nou dan is de consequentie voor rekening voor degene die zo stom is om mij niet met rust te laten.

Ik word dus niet met rust gelaten moet mij hier verplicht op die camping in laten schrijven. Dus deurwaarder LBIO gaat nu hier op mijn laatste veilige plekje komen.
Heb echt al met alle macht woedend, vloekend en schreeuwend gevraagd om rust bij al die therapieën maar ja dat kunnen zij natuurlijk ook niet.

bewerkt door SanMiquel
Link naar bericht
Deel via andere websites

En ja daar kwam de hele kickboks obsessie vandaan, ik zag 'm al aan komen en ben er nu dus een soort van klaar voor. Of zoek ik nu bewust een confrontatie om dat dan ook maar gehad te hebben?

De mens lijdt het meest om het lijden wat ie vreest en ik kan onmogelijk maar zo door blijven gaan met een alimentatie zwaard van Damocles wat met ca. € 8500,- per jaar toe blijft nemen.

Had vandaag ook een goed gesprek bij emdr therapie, kreeg te horen over mijn boosheid, natuurlijk de terechte opmerking: de enige die last heeft van die boosheid ben ik zelf!

Ik beaamde het maar voegde er wel fijntjes aan toe, dat als ik mijn laatste greintje normen en waarden los zou laten en mijn gevoel zou volgen er toch op zijn minst een paar wat probleempjes zouden krijgen.
Daar bleven ze terecht het antwoord op schuldig en beaamden "ja jij hebt toch al niks meer te verliezen..."

Link naar bericht
Deel via andere websites

En begrijp mij alsjeblieft goed. Ik ben helemaal doorgeslagen in mijn sport, dat houdt mij nog enigszins van extreem drankgebruik en kan echt mijn gevoelens heel goed daar in kwijt maar waar ik mee achtervolgd wordt een alimentatieschuld van inmiddels meer dan 60.000 drijft mij tot waanzin.

Het gaat ook maar door en denk dat dit hier niet eens meer thuis hoort.
Het staat ook helemaal los van alcohol de baas of wat dan ook.
Begrijp er ook niks meer van en ja tuurlijk heb ik nu ook weer teveel gezopen.
Maar hoe kom ik hier ooit uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...