Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

End of the line.

Aanbevolen berichten

Ja vind ik ook. Rotzooi die je zelf maakt moet je opruimen.
Een ander kan daar zijn nek over breken en zoiets moet je niet willen, lijkt mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik lees van linksboven naar rechtsonder maar dan heb ik mijn portie agressie en moordlust wel weer gehad, je klinkt een stuk leuker en intelligenter als je een tijdje niet gedronken hebt.  Je z

.  

Dag 1 

Posted Images

Geplaatst (bewerkt)

Voor de rest heb ik het vrij netjes gehouden. Ben nog wel even door de moderator op het 'woord' k..
op mijn vingers getikt. Dus afkorten met een k en dan aanvullen met .... mag ook niet.

ach ja. Laat ook maar.....

bewerkt door SanMiquel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat met die relaties zou ik even op een laag pitje zetten wanneer ik jou was. Ik snap je wel hoor, daar niet van. Maar ik denk dat wanneer er nu niets veranderd de geschiedenis zich gaat herhalen. Dat wil jij duidelijk ook niet meer/weer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rosee:

Probeer praktische hulp te zoeken San. Mensen die hier verstand van hebben en je hier bij kunnen helpen. 

Zodat je ook wegkunt uit die caravan en naar een normale woning

persoonlijk helpen dit soort opmerkingen mij juist niet. Ze geven blijk van totaal geen vertrouwen in dat een situatie soms écht niet zo werkt, er écht geen hulp voor is. Juist dit soort opmerkingen zijn het die mij richting "zie je wel niemand gelooft  mij'  stuurt. 

Dat is geen verwijt, hoor, rosee, want op een ander gebied zou ik het misschien ook zo doen, ook écht niet geloven, of er niet zo heftig  op reageren. Maar het zo zou fijn zijn als iets meer mensen onderhand beginnen te geloven, te zien, te weten, dat het echt niet meer zo is dat in nederland hulp voor van alles is... dat ís gewoon niet zo. Buiten de boot vallen kán. Gemangeld worden kan ook echt. En onherstelbaar ziek, depressief, verslaafd en zo nog meer, kan gewoon. Onder de radar blijven kan soms echt het meest wijze zijn. 

Volg het nieuws de laatste weken op de betere zenders: de ene na de andere overheidsinstantie/uitvoeringsinstantie valt door de mand, valt gigantisch door de mand. Mensen worden gemangeld. En met soms vreselijke gevolgen. 

en het is zó makkelijk dan 'eigen schuld' te zeggen, want deels is dat ook zo.  Ergens zit altijd een eigen aandeel, een begin wat je zelf deed (of nog doet). Maar een vangnet is er niet voor iedereen, echt niet. 

"zoek hulp" is voor mij de grootste trigger die er is, de meest lege opmerking die je kunt maken. 

(en toch blijft ie ook staan, die 'zoek hulp', toch moet je hem als luisteraar misschien ook maken... ik weet het niet, maar ik vermoed dat dát dilemma precies de eenzaamheid is voor wie op, of net over t randje is)

bewerkt door Jopie
Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Klaas170:

Jopie,

Je hebt 15 regels ook niet positieve tekst op 2 regels tekst van een ander...

o sorry, het was niet niet-positief bedoeld. Excuus. Meer gewoon mijn ervaring bij die vorm van ondersteunen (want zo  lees ik het van rosee, als oprechte ondersteuning, en een goed/mooi/lief advies/ding is het óók)....

bewerkt door Jopie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Had een heel stuk getypt maar per ongeluk weggeklikt.:angry: Ik begrijp wat je zegt @Jopie. Zie dat je alles hebt weggehaald San. Weet iig dat je wordt gelezen.:rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas te laat ingelogd,  dus kan er geen Chocola van maken , al denk ik wel te weten wat er ongeveer gestaan heeft . Je komt er maar niet uit hè lieve san ,  wat een onrecht.  Sluit het boek en ga leven,  ik gun het je zo :rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-1-2021 om 16:07 zei SanMiquel:

Roberto je zou best wel eens gelijk kunnen hebben met die Quetiapine. Had gisteravond ook echt zelfmoord gedachtes. Geen plannen maar ging wel door me heen.  

San , thank you very much dat je dit niet verwijderd heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Roberto2:

San , thank you very much dat je dit niet verwijderd heb.

@SanMiquel En ook bedankt voor een zinsnede die jij uit een bovenstaand bericht wel  hebt weggehaald.

bewerkt door Roberto2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...