Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
SanMiquel

.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei SanMiquel:

Ik denk trouwens als die relatie niet op de klippen was gelopen dat ik het mss gered had. Want ik was best wel ver al. 
t was net ff het druppeltje 

Je gaat het weer redden san , je hebt een terugval , meer niet , nu lekker gaan slapen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie dat je gelukkig je privé gegevens weggehaald hebt .  Goed bezig . Je zal je ellendig voelen nu , wees lief voor jezelf , ga lekker douchen,  maak een lekkere uitsmijter , kruip onder een deken op de bank , zet een lekkere kop thee . Dit gaat zo voorbij en dan ben je er weer . Blijkbaar had je nog een lesje nodig om nog sterker te worden . 

:rose: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Cleo66:

Ik zie dat je gelukkig je privé gegevens weggehaald hebt .  Goed bezig . Je zal je ellendig voelen nu , wees lief voor jezelf , ga lekker douchen,  maak een lekkere uitsmijter , kruip onder een deken op de bank , zet een lekkere kop thee . Dit gaat zo voorbij en dan ben je er weer . Blijkbaar had je nog een lesje nodig om nog sterker te worden . 

:rose: 

Heeft hij zich al terug aangemeld? Privé gegevens zijn inderdaad al sinds gisteren weg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Renaldo61:

Heeft hij zich al terug aangemeld? Privé gegevens zijn inderdaad al sinds gisteren weg. 

Ja hij is online geweest renaldo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Idd san '  het leren omgaan  met alles waar je nu mee moet dealen .. je verleden  het is veel  ... in opname  zal je in hier in  tijd  meer aandacht  voor  kunnen hebben  .

Fijn  dat je de behandelaars van  Brijder  vertrouwd  .

Ws heeft  iemand  melding  gedaan van de berichten  met gegevens  ?

bewerkt door Lieke7777

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ik gedaan :D;) Wel fijn dat ze dat gedaan hebben. Dat ik het heb weggehaald was een grapje, heb niet de moderator verwittigd. Zal ik nooit doen, is aan jezelf/hen die dat wel willen. Al is het wel beter, teveel prive op een openbaar forum is niet goed.

Sterkte en wijsheid, denk dat je het zonder drinken beter aankan allemaal. Wat gaat die opname helpen met die brieven(alimentatie...) Snap dat dat heel keihard moet binnenkomen. Dat gekloot moet eens stoppen. Kan er met mijn verstand niet bij, je ziet haar niet maar moet wel betalen. Blijf dat krom vinden maar goed heb er niet genoeg verstand van. Toch ook onmogelijk om dat te kunnen betalen, je hebt schulden. 

bewerkt door Smaragd
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komt daar dan niet normaal "bewerkt door moderator" te staan? Ik ben hier blijkbaar nog niet lang genoeg. Waarschijnlijk heeft dan toch iemand een moderator verwittigd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...