Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
SanMiquel

.

Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd/getikt @SanMiquel walg door drank als ik sommige dingen lees(niet van jou hoor maar de alcohol en het gehele mechanisme) Snap heus wel dat je nu onder invloed dingen kan bezien/overdenken/plaatsen. Had dat ook ooit wel eens zo op die manier nodig en bracht mij ook heus wel wat. Tot het een binge gaat worden die jou gaat leven, dan is het overleven en die ken jij ook wel. Dan zijn de gevolgen niet meer te overzien. Dus jouw gedrag en postings zijn wel degelijk heel helpend voor mij. Daarom moet je het ook niet steeds weghalen. Ben blij dat @Cleo66 sommige postings quote/citeert, heel slim van haar.

Hou je zover mogelijk als heel, we waren/zijn al genoeg stuk gemaakt/laten stuk maken, idd daar moet je naar gaan kijken. Ook nuchter, dat verdien je. Daar zit wel degelijk een eigen aandeel in/we hebben bepaalde dingentoch ook laten bestaan/toe gelaten etc.  Het lijkt onmogelijk maar is te doen. Je blijft in contact en dat is belangrijk nu.Maandag belt Brijder je gelukkig, wel opnemen, anders neem ik voor je op ;)

Bedankt voor jouw woorden, zal het zeker beter doen(beter in de zin van niet drinken) Je bent mijn voorbeeld, was vaak jaloers op je, jij kan het wel en ik niet?? Nou nu ga ik wel doorzetten. Het levert mij dingen op, gaat bij jou ook gebeuren.

Bedankt dat jij bestaat en hier bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat laatste moet je wel weghalen, kan niet voor jezelf, kom op!!!! Haal dat weg. Haal jezelf nou niet onderuit, kom op!!!!! dit doet de drank, dit doe jij niet zelf, haal weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat de drank en de pillen je dit doen laten tikken, geen namen over exen en etc hier, wil er ook wel wat vermoorden maar dat kondig ik zeker niet aan, niet hier. Je moet het zelf weten maar vorige keer haalde je het ook weg. Je haalt de verkeerde dingen weg, dit moet weg die namen en de rest moet blijven, jij. 

Klote exen en drank, is een slechte combi, geloof mij nu maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat het de moeder van jouw kind is en je je niet moet verlagen tot haar niveau(niet meer, je hebt gewonnen en gelijk gekregen en natuurlijk verloren omdat je je kind niet meer ziet, dat moet verschrikkelijk zijn maar ooit komt ze naar je toe en gaat ze jou vragen stellen en daar kun jij  met een schoon geweten op antwoorden!!!). Dat en dan nog moet je het zelf weten maar je bent wel even IETS meer waard dan dit. Dit is te gemakkelijk en onder invloed nog gemakkelijker. 

bewerkt door Smaragd
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei SanMiquel:

Sorry blijft staan evenals de belofte naar mijn ex.
Waarom zou ik de waarheid weghalen, omdat het maatschappelijk niet gewenst is?

En hele kut politie en justitie die dit soort wijven maar de hand boven het hoofd blijft houden kots ik op.
En mocht iemand denken dat ik echt zoiets gedaan zou hebben mag je mij ik weet niet wat aan doen.

Ik ben het zat om mij maar in te houden!
Dus ja dat kankerwijf (sorry voor de woordkeuze) gaat haat trekken thuis krijgen.

Je hebt wel gelijk natuurlijk...

Maar of drank en pillen er iets mee veranderd schat ik niet zo hoog in. Jij wel San?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tuurlijk  ben je in alle  staten ' maar geven  pillen en drank je de oplossing  .. maar goed   '  je bent  onder invloed nu ' daar valt  niet  tegen  aan praten :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee geen oplossing. Dat weten we allemaal wel. San ook wel.

Maar ik snap het wel, heel goed juist. Dit is ook wat mij vaak gebruiken deed en soms nog doet.

Ik hoop alleen niet dat je er heel lang in blijft hangen San

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@SanMiquel  doe voorzichtig   aan ' scooter  rijden niet zo verstandig  nu... en ja we kunnen je niet  tegenhouden  maar mocht  je gaan meld je dan als je terug bent  ..  dat je iig weer veilig  thuis  bent . 

En zie dat je nog geen  40 km weg woont  van mij ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk san dat het hele forum overtuigd is van het feit dat je vreselijk oneerlijk bent behandeld.   Volgens mij is de hele aangifte ook teruggedraaid toch ? Enfin , daar kun je niets meer aan veranderen . 

Wij hier willen alleen dat het je niet kapot maakt .  Je dochter zelf weet maar al te goed dat dit niet gebeurd is ,  eens gaat ze op zoek naar haar papa .  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...