Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
SanMiquel

.

Aanbevolen berichten

Op 23-9-2020 om 23:38 zei SanMiquel:

@Lieke7777ja dat je van de ene verbazing in de andere valt vebaast mij dan weer niet...

Het komt op mij een beetje over dat JZ maar gewoon bezig wil zijn met jullie om maar bezig te zijn.
Lekkker het dossiertje in stand houden.

Kom op je, je bent nu al maanden zo nuchter als wat en doet allerlei therapiën, laat ze nu dan lekker opzouten met hun bemoeienis (Grrr zo dat wou ik ff kwijt).

Ja oké toen jullie nog teveel dronken ging het niet goed en was ingrijpen mss beter.
Maar die tijd ligt toch echt wel achter je. Een drankmisbruiker die daadwerkelijk iemand doodrijdt in zijn auto heeft vaak veel eerder zijn rijbewijs terug en jullie blijven ze maar achtervolgen. Maar goed je (en ik ook) kan er boos om worden maar het is nu éénmaal de realiteit.

Maar of ze nu nog echt in het belang van jullie kids denken vraag ik mij af. Ze weten gewoon niet wanneer ze weer op de achtergond moeten gaan staan.

Het is nog steeds wachten op de uitkomst  van  een aantal dingen  ' maar kan je verzekeren  dat het niet om niets gaat .  En idd het belang  van  de kids wordt momenteel  getwijfeld  en over heen getrokken  .. beetje  summier maar kan niet uitgebreid  hier over schrijven  .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Lieke7777:

Ze weten gewoon niet wanneer ze weer op de achtergond moeten gaan staan.

Dat weten ze idd niet. Ik had gister ineens weer de Raad van de Kinderbescherming aan de telefoon. Echt waar! Daar begon alles 100 jaar geleden eens mee.
Over 6 weken is hij 18. Ik heb gevraagd of ze soms om werk verlegen zitten.:D

Zouden ze ook getroffen zijn door de Corona crisis? Ik hoop het.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Bor:

Dat weten ze idd niet. Ik had gister ineens weer de Raad van de Kinderbescherming aan de telefoon. Echt waar! Daar begon alles 100 jaar geleden eens mee.
Over 6 weken is hij 18. Ik heb gevraagd of ze soms om werk verlegen zitten.:D

Zouden ze ook getroffen zijn door de Corona crisis? Ik hoop het.

Bizar dat  je opeens  gebeld  wordt dan .  Hopelijk  over 6 weken dossier sluiting  .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is het grappige; die is al maanden gesloten.:D

Het enige wat nog loopt is juridsch nog 6 weken hij niet thuis mag wonen (uhp). Dan is echt alles dicht/ over en uit. 17 november zijn verjaardag om precies te zijn.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed dat je dat nu doorziet en er ook wat mee gaat doen , met die oude patronen.  Je doet het zo hardstikke goed san , moet je zien waar je vandaan komt.  Die dochter van je gaat me toch een partij trots zijn op haar vader . Je hebt zo hard hiervoor geknokt en nog steeds . Wie zaait gaat oogsten san .

:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Conflicten aangaan  ' het leren  hoe je dit  aangaat en dan nuchter blijven  is moeilijk maar ik weet dat je dit gaat kunnen   / leren   je knokt  er keihard voor ..    vluchten  kan en hoeft  ws niet meer   laat de echte pure  san maar naar voren komen dan krijg  je meer respect  dan de gealcoholiseerde   san ..  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach San toch  '  dapper  dat je hier nu komt om je gevoel  van je af te schrijven  respect hiervoor :rose:    dit  is je spirit  hoe leeg  en eenzaam je ' je ook voelt.   Dit kom je ons nu nuchter  vertellen  . Laat het toe dat boze jongetje  ..  geef hem toch maar liefde  aandacht  en zorg goed voor hem . Hij heeft  jou nodig .

Hele dikke knuffel  voor jou ' 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

San jij hebt  ook veel moeten geven  'maar weinig gekregen  ..  eigenlijk  gemeen dat je maar moet willen geven om aardig gevonden  te moeten  worden maar dat was ook je overleef instinct  .. alleen hoeft  dat nu niet meer  ' maar intens  schreeuwt dat jongentje  om zijn niet gekregen  aandacht  en nu wordt je ook  nog  eens  in de steek gelaten door  je vriendin  zo voelt dat voor  je en dat doet pijn  .. probeer te slapen  en laat je tranen maar komen .   En morgen  bellen met je hulpverleners  .

Rustig  aan ' je kan het ' houd  je gedachten  onder  controle  of neem een warme  douche  .. heel veel sterkte  .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt  het blijven denken  in beloning  systemen  werkt  niet '  ik weet alles van en toch  trap ik er elke  keer  met open ogen in ' een grote valkuil . 

Rustig aan met  je hete thee  hoor .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve San , ik weet niet goed wat te zeggen,  alleen dat ik ongelofelijk trots op je ben , en dat weet je . 

Ik volg je graag , ik lees je graag.  Jou proces,  zoals jij bijna een half jaar geleden hier met veel branie,  om je geen schoppen en ladderzat op het forum kwam en nu . Ja het leven draait je weer een loer . Blijkbaar toch nog een les te leren .  En hey , je blijft nuchter!! Wees niet zo streng voor jezelf. 

Jij komt er wel , hou vol man . 

Het word nooit zo donker of het word weer licht :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In zijn boek Symbols of Transformation legt Carl Gustav Jung uit dat mensen een hoop gemeen hebben met de feniks. Dat archetypische, vurige wezen, met het vermogen om op een wonderbaarlijke manier uit de as van zijn eigen vernietiging te herrijzen, symboliseert ook de kracht van onze fantastische veerkracht. Hiermee bedoelen we ons weergaloos vermogen om onszelf te veranderen in veel sterkere, dappere en slimmere wezens.

Als er één mythe is die zo’n beetje elke doctrine, cultuur en elk originele verhaal heeft gevoed, dan is het ongetwijfeld gerelateerd aan het verhaal van de feniks. Mensen zeggen over de feniks dat zijn tranen helende eigenschappen hadden, dat het een dier was dat over een extreme, fysieke taaiheid beschikte, controle had over vuur en oneindige wijsheid in pacht had. Het was in feite een van Jung’s meest krachtige archetypen. Gevat in zijn vuur liggen evenredige delen aan creatie en destructie, leven en dood..

“Een persoon die valt en weer opstaat is zoveel sterker dan iemand die nooit valt”
-Viktor Frankl-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...