Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Zondag 22 september 2019

Aanbevolen berichten

Over werken gesproken..

Die vent van mij ontwikkeld een aardig workaholic patroon. Dit is dag 7 dat hij werkt deze week. En morgen beginnen we weer met dag 1 van een nieuwe week.

Ik denk dat ik morgen de sloten maar eens ga vervangen want er staat hier soms een vreemdeling voor me neus die alleen komt eten, douchen, was brengen en slapen. Heb ik geen zin in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Superfijn ook hier nog eens te lezen hoeveel energie jullie uit de meeting halen! 

Hier is t supermooi weer maar kom niet buiten. Moet nog vanalles doen voor ik morgen op reis vertrek. Haren wassen, benen scheren, slaatje maken,...

Misschien ga ik straks nog even in de zon zitten.

Ik vraag me af of vriendin gaat drinken op reis. Niet dat me dat stoort, maar ik zal mezelf wel anders moeten programmeren.. Ik heb t idee dat mensen t rustiger aan doen als je zelf niet drinkt. 

Zolang ik niemand naar huis moet dragen komt t wel goed. 

Ik ga maar eens aan t scheren 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve mede-frummers die nu zo'n energie halen uit de meeting: wellicht (een ideetje van mijn kant) krijg je die dus ook via AA-contacten?? Of NA....

Misschien een tip voor een aantal hier?? 

Het idee is hetzelfde, toch? Lotgenotencontact!! Tuurlijk stimuleert en inspireert dat! 

Hoef je niet te wachten op de volgende meeting :D

Werk aan je herstel en laat het er niet op aan komen, m.a.w. kijk naar wat jou helpt en onderneem actie! 

:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Over werken gesproken..

Die vent van mij ontwikkeld een aardig workaholic patroon. Dit is dag 7 dat hij werkt deze week. En morgen beginnen we weer met dag 1 van een nieuwe week.

Ik denk dat ik morgen de sloten maar eens ga vervangen want er staat hier soms een vreemdeling voor me neus die alleen komt eten, douchen, was brengen en slapen. Heb ik geen zin in.

Huh, sprak je vanochtend niet over heerlijke sex  ?! ;)

Fijne vakantie lieve Fleur , ik ga je missen hier 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, Bor, ik heb er hier ook zo één. Alhoewel het met de loop der jaren wel minder geworden is,

hij is toch veel vaker thuis, haha...geeft ook aan wat meer en sneller moe te zijn dan vroeger. 

Terug naar mijn studie..was even afgeleid...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei knakker:

Ja, zo'n meeting geeft wel een boost aan mijn volksgezondheid, merk ik. Eigenlijk zouden we elke dag even ergens kort een meeting moeten organiseren, gewoon om de moed erin te houden. Maar dat is wel ietwat bewerkelijk. Anderzijds: jullie zijn altijd hier. Hey :)

Ja, @knakker, Nancy haalde het ook al aan.. ik heb jarenlang de energie om met mn herstel bezig te zijn gehaald uit meetings van NA en soms AA. Elke dag kon ik
hier in de regio wel een meeting bezoeken en dat deed ik dan ook, zelfs een tijd op zaterdag en zondag. Ik maakte wel (auto)kilometers in die jaren, maar ze
waren het me dubbel en dwars waard. M'n autootje zuipt niet zoveel als dat ik deed, dus qua financiën kon het prima uit. En wat je zelf zegt: de boost elke keer
van zo'n meeting met lotgenoten was onbetaalbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Update wat betreft Smaragd; Gaat redelijk goed met hem, hij vond het lastig om zich over te moeten geven vandaar ook dat partner mobiel in beheer had, dit was overigens op advies van de artsen. Morgen krijgt hij z"n mobiel terug dus het is vanaf nu wachten op @Smaragd zelf.:)

Alles was zo tegen z"n natuur in maar hij heeft wel gedaan en ik ben supertrots op hem!:rose:

Mocht je meelezen; Dankjewel partner van Smaragd:rose:

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sandro:

Hmm, wat zal ik gaan doen, Psv - Ajax kijken of een beetje werken?

Voetbal kijken, duh.

Ajax natuurlijk :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei nancy:

Hahaha, Bor, ik heb er hier ook zo één.

Ik kan er niet om lachen, ik kan er eerder van janken.

Hij werkt constant. Vandaag was de 7de dag vandaag en dan komen er ook nog mensen langs thuis om werk te bespreken. Ik zonder me dan af ik ben klaar met werk, werk en werk- praat.
Waar een wat bier bij gedronken wordt natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ze weg waren heb ikmaar even tussen neus en lippen door verteld dat ik me zorgen maak omdat ik afgelopen woensdag een knobbeltje in me borst ontdekt heb.(zolang loop ik daar al alleen mee rond omdat hij er niet is)

En dat ik morgen huisarts ga om naar de mamapoli doorverwezen te worden. (mijn moeder is overleden aan de gevolgen van borstkanker, ik ben erfelijk belast) zegt hij doodleuk of ik ook iemand anders kan vinden die met mij meegaat. Intussen is hij weer naar een vriend, ergens mee helpen.

Ik weet niet wat hier aan de hand is, God zal het wel weten denk.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...