Spring naar bijdragen

Zondag 22 september 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei knakker:

Mogge mensen

Wakker worden in een leeg huis, dat was lang geleden. Neenee, mijn vrouw is niet alsnog bij mij weg hoor. Nou ja, tijdelijk wel, maar dat is omdat ze een bruiloft heeft in het Buitenland. En de jongens zijn uit logeren. Stil wel. Maar ik heb wel lekker door kunnen slapen, zonder dat iemand om half zeven aan mijn oren kwam trekken.

Ik zit wel boordevol Goede Moed. Het zou mij niks verbazen als het een Mooie Dag gaat worden. Zonneschijn ook nog meen ik. En anders is het wel weer goed voor de plantjes. We zitten sowieso goed.

Er sprong wat uit je tekst Knakker!

Goed bezig!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ieder een wakker hier. Ik ben met de liefste pubers ever. Zelf alle chips,borrelnootjes en chocola nasr binnen gewerkt. Enorme eetaanval.totaal hormonaal, maar zo niet gewenst nu.

De kunst is niet mezelf bashen, maar verder gaan. ik kan dit. Herkenbaar met vroeger de alcohol. Het is nu toch al verloren en maakt niet meer uit gevoel....

Zo'n en koud buiten water hier. Buikpijn. De overgang die begint. Bah.

Lief voor mezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is je bui nu na het zwemmen weer over?

@lady jane ik heb het gisteren niet gehaald, de 50+ beurs. Maar ik geloof niet dat ik dat heel erg vind. Had geen zin in de drukte, en ik kreeg niemand mee. Mijn andere afspraak van gisteren had ik ook afgezegd. Was zo moe. En nu eigenlijk nog. Vandaag zou mijn rustdag zijn, maar die heb ik gisteren dus al gehad ;) 

Gewoon maar even een wandeling maken straks, en koffie drinken met een vriendin. Morgen een akelig drukke werkdag. Ik zie er erg tegenop. Hoe nuchterder ik tegen mijn werk aan kijk, hoe meer weerzin ik er van krijg. Bah. Waarom moest ik dan ook zo nodig doorgroeien in mijn baan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo, dat het vaak meevalt. Op vrijdag bedenk ik vaak dat ik op zaterdag of zondag nog wel een klusje van het werk kan wegwerken, en dat me dit op maandag weer wat energie scheelt. En op maandagochtend minder paniek. Maar daar ben ik het op zaterdag en zondag bijna nooit mee eens. Dat denk ik "kom nou zeg, het is weekend". Gek hè, dat je elke keer diezelfde discussies kunt voeren met jezelf. Ik ga nog even wat afwassen en stofzuigen en dan mezelf naar buiten sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superfijn ook hier nog eens te lezen hoeveel energie jullie uit de meeting halen! 

Hier is t supermooi weer maar kom niet buiten. Moet nog vanalles doen voor ik morgen op reis vertrek. Haren wassen, benen scheren, slaatje maken,...

Misschien ga ik straks nog even in de zon zitten.

Ik vraag me af of vriendin gaat drinken op reis. Niet dat me dat stoort, maar ik zal mezelf wel anders moeten programmeren.. Ik heb t idee dat mensen t rustiger aan doen als je zelf niet drinkt. 

Zolang ik niemand naar huis moet dragen komt t wel goed. 

Ik ga maar eens aan t scheren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mede-frummers die nu zo'n energie halen uit de meeting: wellicht (een ideetje van mijn kant) krijg je die dus ook via AA-contacten?? Of NA....

Misschien een tip voor een aantal hier?? 

Het idee is hetzelfde, toch? Lotgenotencontact!! Tuurlijk stimuleert en inspireert dat! 

Hoef je niet te wachten op de volgende meeting :D

Werk aan je herstel en laat het er niet op aan komen, m.a.w. kijk naar wat jou helpt en onderneem actie! 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...