Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21 September 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen toppertjes!! :)

Hebben jullie een beetje geslapen vannacht??

Hoe gaat het met je @doorbijter? en @Kannietmeer hoe is het met jou? Gister nog naar het strand geweest @Cyclad58?
Een hele dikke knuffel voor @Verbloemen @Spinder en @Wanhopige :heart: onthoud dat het echt goedkomt! Jullie zijn kanjers en hou vol!

en uiteraard hoe gaat het met de rest? X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @EefjeJ, was jouw nacht in orde en ben je een beetje rustig opgestaan? 
Hoe is het vandaag met @Leen en @mevrouwtje54?

Ja, we zijn gisteren naar Noordwijk gegaan. Het was geweldig weer! 
Uiteindelijk zijn we rond half 4 bij een strandpaviljoen beland en zijn daar heerlijk in de zon gaan zitten en zijn pas naar huis gegaan toen de zonder onder ging en het toch wel erg frisjes werd! Helemaal top! Het was gisteren ook vrij rustig. Vandaag zal het een stuk drukker zijn wed ik. 

Fijne dag allemaal en aan alle benzo warriors: volhouden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen toppertjes!! :)

Hebben jullie een beetje geslapen vannacht??

Hoe gaat het met je @doorbijter? en @Kannietmeer hoe is het met jou? Gister nog naar het strand geweest @Cyclad58?
Een hele dikke knuffel voor @Verbloemen @Spinder en @Wanhopige :heart: onthoud dat het echt goedkomt! Jullie zijn kanjers en hou vol!

en uiteraard hoe gaat het met de rest? X

Eefjecmijn arts wil niet meedenken. Ik lig in bed. Heb angstgevoelens. Ik kan er niet uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 dat klinkt heerlijk zeg! Fijn zo'n dag :)
Ik heb redelijk geslapen, zoals altijd vanaf een uur of half vijf af en aan...en uiteraard weer die onrust vanaf een uur of zes...maar ja. Mijn hoofd is wat wazig, maar verder gaat het best oké. Rustig dagje vandaag :)

@Wanhopige Ik heb het net gelezen inderdaad. Ik vind het heel erg wat je psychiater zegt, hij is daar helaas niet de enige in. Artsen ontkennen het probleem... Misschien een idee om contact op te nemen met Erik Paling? Die kan je denk ik wel verder helpen, ik heb goede dingen over hem gelezen. Vind het jammer dat je psychiater zegt dat we elkaar hier gek maken. We maken juist allemaal hetzelfde mee in meer of mindere mate. En juist door dit forum weten we dat we niet gek zijn en vinden we veel steun bij elkaar... Het is een vreselijke tijd, maar je komt hier echt uit! Dikke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er niet uitkomen Eefje. Hij wil niet dat ik afbouw. Door de antidepressiva ben ik 20 kg aangekomen zonder te snoepen. Ik ben aan het lijnen val af maar mijn buik wordt met de dag groter. Ik lijk wel 9 maanden zwanger. Geen van beide wil hij afbouwen ook de benzo niet. Ik slik al 3 jr. Heb een hoge dosering. Ik heb angstgevoelens. Ik ben nergens bang voor maar kan niet uit bed komen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn God wat maakt dat me boos @Wanhopige! Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan artsen. Ongelooflijk. Kan je een second opinion aanvragen? Bellen met je zorgverzekeraar en je verhaal voorleggen? Als ik beter ben en mijn leven ooit op orde heb, ga ik mijn oude huisarts echt voor het tuchtcollege slepen. Ik heb de brief al klaar en hoop dat ik ooit in staat ben het te doen! Maar eerst moet ik beter worden en mijn leven weer op de rit zien te krijgen. Ik vind het echt afschuwelijk wat artsen met ons doen! Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je er vanaf komt. Kan je niet zelf je AD afbouwen dmv vijlmethode? Hoeft de arts toch niet te weten? Je blijft braaf je recept aanvragen maar vijlt er steeds een beetje vanaf? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal, sorry dat ik er zo overheen wals. Maar weet iemand raad? Mijn maagzuur doet zo’n pijn in mijn slokdarm. Dit komt door adrenaline rushes. Ik weet me geen raad. Ik zag een tip van komkommer eten maar daar wordt het ook erger van. Ik kan niet meer liggen en ben radeloos. Zo moe en bang, sorry. Ik durf niet meer te eten.

al zou heg alleen maar wat verzachten.

ik slik al heel lang maagzuurremmers Omeprazol maar die helpen nu niet meer.

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

@Spinder, maagzuurremmers kunnen een tekort aan B12 veroorzaken. Ben je daar al eens op getest? De klachten die jij noemt zouden daar ook verband mee kunnen houden. Bespreek het eens met je arts!

Mijn bloed is daar vorig jaar op getest, kwam daar niet uit. 

1 uur geleden zei Wanhopige:

Maagzuur komt van de pillen. Heb ik ook. Kun je omaprazol maagbeschermers gebruiken maar werkt kortdurend en zijn duur en wordt niet vergoed. Ik drink melk en dat helpt een beetje

Ik slik ze al zo’n 10 jaar en krijg ze wel vergoed. En ik slik nu niets meer alleen de omaprazol en Thyrax. Melk maakt het helaas erger. Dank je wel voor het meedenken. Het hoofdeinde van mijn bed net verhoogd, maar helpt ook niet, het is nu te erg.

 

41 minuten geleden zei Verbloemen:

Het kan idd van de stress komen ik herken dat wel

Ja dat weet ik wel zeker.

ik kan nu alleen ook niet meer eten en slapen. Nu vind ik alleen dat laatste nu even vd hoogste prioriteit. Ik ben op!

dank je wel lieve mensen, ik kan op het internet ook niet echt iets goeds vinden.

en alles wat ik probeer werkt averechts.

niet eten is ook niet doeltreffend omdat een lege maag het ook triggert. 

Weer een cirkel! Gadver!

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder Ik zou toch proberen iets omhoog te blijven liggen, plat liggen is niet zo bevorderlijk met hevige maagzuur klachten.Sommige mensen hebben baad bij een een eetlepel havervlokken uit het pak,je zou dat ook kunnen proberen in gekookt water als melk niet lekker valt  mischien dat je dit wel kunt eten is gelijk ook  gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Robbin:

Ha @Spinder, je hebt het zwaar merk ik. Hoe zien je dagen er uit? Ben je veel binnen?

Zijn er dingen die nog wel zouden lukken? Een kleine wandeling bijvoorbeeld of wat tekenen en kleuren, een puzzel of iets anders wat je enigszins leuk vind om te doen en de dag mee door kan komen.

Ik was aardig bezig @Robbin maar door de slapeloze maanden vergt dit zijn tol. Elke dag wandelen maar door mijn verkrampte spieren kan ik nu niet meer lopen.

ik word hier intens verdrietig van zoals mijn lichaam me in de steek laat.

ik had een heel project klaar om de schuur te schuren en te verven om maar bezig te zijn. Dit lukt nu niet.

ik kom buiten op ons erf in de zon.

wij wonen buitenaf en probeer skip boo te spelen met mijn man s’avonds.

ook was ik weer aan het koken( dat deed mijn man al jaren), ik kreeg overal weer zin in toen ik vd rivotril af was.

en nu wat een zielepiet ben ik nu, bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Spinder:

Ik trek mij weer terug want ik zit nu op de hele tijdlijn en dat wil ik niet.

die is van jullie

Nergens voor nodig Spinder, jij heb net zoveel recht om in de huiskamer te zitten als anderen. Een zielepiet ben je ook helemaal niet, het kan gewoon heel zwaar zijn.

Het gaat wel een keer over, het blijft niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom ook even zeuren hier

Ik heb vreselijke pijnen zenuwpijnen,,,,zo erg dat ik bijna van mijn graadje ga van de pijn

slapen ho maar en als ik in slaap val dan ben ik binnen een uur weer wakker van de pijn.

Voor mij niet te houden en net crisisdienst gebeld

die zeggen dat mijn lichaam zo in stress is omdat het zo snel is afgebouwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spinder:

Ik was aardig bezig @Robbin maar door de slapeloze maanden vergt dit zijn tol. Elke dag wandelen maar door mijn verkrampte spieren kan ik nu niet meer lopen.

ik word hier intens verdrietig van zoals mijn lichaam me in de steek laat.

ik had een heel project klaar om de schuur te schuren en te verven om maar bezig te zijn. Dit lukt nu niet.

ik kom buiten op ons erf in de zon.

wij wonen buitenaf en probeer skip boo te spelen met mijn man s’avonds.

ook was ik weer aan het koken( dat deed mijn man al jaren), ik kreeg overal weer zin in toen ik vd rivotril af was.

en nu wat een zielepiet ben ik nu, bah!

Ha Spinder. Bij mij hetzelde. Ik heb nu wel 4 dagen gelukkig geslapen. Denk door mijn smeek aan de psyhiater om het af te bouwen. Dat heeft hij snel gedaan binnen 3 weken. Ik heb die rotbenzos drie jaar lang gehad met steeds verhogingen. Heb nog een benzo alprazolam maar die wil hij niet afbouwen en antidepressiva wil hij nog een jaar mee doorgaan terwijl ik mij niet eens meer depri voel. Die alprazalom 2mg staat naast mijn bed omdat ik smorgens vroeg al zware angstgevoelens krijg. Ik slaap nu wel een beetje met veel wakket worden en nachtmerries en ben nog niet eens aan het afbouwen terwijl ik het wel wil. Ik ga ook door een hel. Ook mijn man moest steeds koken. Ik was er weer mee begonnen om te koken toen ik uit het ziekenhuis was maar dat gaat nu ook weer niet. Heb een zere knie ook. Kan soms bijna niet in de auto stappen. Fysio kan niks vinden. Ik heb angstgevoelens maar ben nergens bang voor. Ben nu 2 jaar thuis omdat ik met angstgevoelens wakker werd en zo met amgst op mijn werk kwam. Kon het niet langet volhouden en ben mijn baan kwijt. Ik had beter ingelicht moeten worden wat die benzos met je doen. Ik had zelf nooit de bijsluiters gelezen. Ik zie het soms ook niet meer zitten. Ben al 3 keer opgenomen geweest waarvan 1 met een overdosis wat ik had ingenomen zonder er bij na te denken. Ik kon niet meer na zoveel slapeloosheid. Ik word weer wanhopig door de angstgevoelens maar ik wil blijven leven. Ben pas oma geworden. Ik ben een grote zielepeut en mijn fam maar zeggen volhouden. Hoe dan als ze me die rotdingen blijve voorschrijven. Durf zelf niet te stoppen op eigen houtje door alle ellende die ik hier lees van iedereen die aan het afbouwen is. En ik ben nog niet eens begonnen. Bah bah bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...