Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 september


Myle

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Even korte update. Het gaat voorspoedig wat betreft het overstappen van de ene naar de andere pijnstiller en zelfs die nieuwe pijnstiller
zo laag mogelijk zien te houden. Nog wel soms last van enorme duizelingen zo'n twee uur na inname, maar ze worden al korter en minder
vanzelfsprekend. Ik ben in twee weken wel al twee kilo aangekomen, hoera, hoera.. dat ziet er goed uit.

Ik lees hier nog wel mee, in elk geval 's morgens even de vorige dag doornemen, want na dertien jaar meedraaien kan ik dat niet zomaar
ineens helemaal stopzetten. En ik geloof dat ik dat ook helemaal niet wil. Ben ik toch wel veel te nieuwsgierig voor. Wel geeft het me enorme
rust als ik niet elke keer inlog en reageer op van alles en nog wat, om het forum, zeg maar, z'n eigen boontjes te laten doppen zonder er zelf aan
mee te doen. Ook is het, door alleen mee te lezen, veel leerzamer voor me. Dat zal komen door de wat grotere afstand.

Nou, nog even speciaal voor @Smaragd.. getsiederrie wat een toestand. Ik wens je veel sterkte en in het bijzonder in jouw geval ook
heeeel veeeeel Kalmte. Die contramine-achtige houding is killing. Lastig als je zo bent. Daarom hoop ik dat je je op de een of andere manier
kunt overgeven aan dat het is zoals het is en aan de mensen om je heen. Ze zullen ook wel een opleiding hebben gevolgd, denk je niet?
Ik schrijf je dit omdat ik er van uitga dat je alles zult overleven. Zelf heb je daaromtrent je twijfels, en daar kan ik je nog wel in volgen in die twijfel...
ben ook niet zo van de operaties en zo. Maar je zult het overleven, hoor, ondanks de twijfel ga ik daar toch maar wel van uit.
Zo niet, dan mag je dit hele berichtje aan jou als niet geschreven beschouwen. ;):P
Sterkte, man en een voorspoedig herstel. :rose:

Voor iedereen nog een prettige dag gewenst en tot een volgende keer.

PS. de meeting ga ik dit keer niet bezoeken. Te wiebelig nog, maar wellicht een andere keer en andere locatie.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan alleen @Myle en ik op het dagpact vandaag?

 

anyway, ik had gisteren redelijke dag, vandaag minder. Maar toch, doorzetten.

Deze week mezelf maar wat meer vrij gegeven, slapen, rusten, goed eten, water drinken en ja ik kijk ook onwijs veel Netflix.

Het is idd verslavend. Gelukkig vind ik lezen ook erg fijn. Ik ga eens nadenken over welke boeken ik ga aanschaffen binnenkort. 

Lees namelijk voornamelijk boeken die met gezondheid en/ of persoonlijke ontwikkeling te maken heeft. Echter, wil ik ook eens weer gewoon een ouderwetse thriller lezen. Iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest dat hij tijdens zijn werk moest drinken, stom van hem maar ook pijnlijk om te zien. Maakt niet uit of hij nu wel weet dat hij dat niet had moeten doen. Zijn werk als politiek verslaggever is voorbij.

 @Smaragd beterschap! 

Ik heb kaartjes voor de 50+ beurs gekregen, maar vraag me af of ik er wel aan toe kom. Is het wel de moeite @lady jane?

35 minuten geleden zei spirit:

na nauw overleg met mezelf

Ja dat ken ik. Heb ik vandaag ook gedaan, ik eet volkoren pasta met champignons en blauwaderkaas. En spekjes. Daar was ik unaniem in. Ik heb zoveel bewogen dat ik wel een vette hap mag van mezelf. Anderhalf uur gefietst en net zoveel tijd gewandeld. Heerlijk weer. Mijn favoriete seizoen, de vroege herfst met zo'n lekker zonnetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...