Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 september 2019


Lika

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei bolletje:

Succes Nanc.

Moghu mensen,

Lekker stom hier zeg. Gisteren de verwarming aan. Hondjes hadden het kkkkkoud. Ga ik naar bed, vergeet de verwarming uit te zetten maar zet wel alle ramen open.:wacko:

Eentje Rapi?????? ze zetten toch een element vast in de kaak? Tenminste bij mij is dat zo. Kliklaminaat wil ik schrijven maar ik bedoel natuurlijk zo'n klikimplantaat. Ben nog niet wakker.

 

Bolletje,.

Er moet maar 1 kies vervangen te worden

Gelukkig geen heel element nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Succes Nanc.

Moghu mensen,

Lekker stom hier zeg. Gisteren de verwarming aan. Hondjes hadden het kkkkkoud. Ga ik naar bed, vergeet de verwarming uit te zetten maar zet wel alle ramen open.:wacko:

Eentje Rapi?????? ze zetten toch een element vast in de kaak? Tenminste bij mij is dat zo. Kliklaminaat wil ik schrijven maar ik bedoel natuurlijk zo'n klikimplantaat. Ben nog niet wakker.

 

Bolletje,.

Er moet maar 1 kies vervangen te worden

Gelukkig geen heel element nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me echt door de dag heen gesleept. Gesprek met psychiater gehad, daarna met psycholoog. Ben best wel even uitgepraat voor vandaag. Veel dingen besproken en ook vrij heftig. Nu maar even met een grote kop thee op de bank. Ik heb totaal geen zin om te koken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Ik heb een huisarts in de wijk gevonden. Inschrijfformulier al ingevuld en morgen langs brengen.

Bor: andere huisarts was helemaal niet meer in de wijk, dus niet echt handig.

Klopt Bor na de terugval is er wat meer oxa doorheen gegaan dan normaal.

Wilde het idd afbouwen, maar ik kan niet alles tegelijk. Dan moet ik eerst stoppen met drinken anders blijf je idd in het cirkeltje oxa en drank hangen.

Ben daar eerlijk in.

Toppie, duidelijk en heel volwassen gereageerd Spirit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Nou Myle dan kook je toch niet. Heb je niets in de diepvries? Hebben jullie geen Domino's daar bij jou? Komen ze gratis thuis brengen. Kom op, verwen jezelf maar eens lekker.

Geen domino's. Wel wat anders. Misschien moet ik inderdaad gewoon pizza bestellen, of kapsalon. Haha, daar gaat mijn goede voornemen om gezond te eten.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was echt echt echt niet mijn schuld hoor! dat ik 'm niet eerder zag. Het waren de rotte tomaten die er bovenop lagen die de kwamkwammer uit het zicht hielden. Toen ik die tomaten weggooide zag ik het pas! Ojee ik ben wel slecht.:ph34r:

Nu maar op naar een verse pizza. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...