Spring naar bijdragen

Maandag 16 september 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Free style paella hier. Van Hello Fresh. Heerlijk. Ik eet het ene heerlijke na het andere. Hmmmm

@Myle is er niet iemand die ook niet kan slapen daar? Dat jullie elkaar kunnen voorlezen? Deed ik vroeger met partner. Viel ik van in slaap. 

Ik noem maar iets hoor. Je weet nooit. Er zijn meer slapelozen en soms is gedeelde smart dubbele vreugd.

Ik gun je zo anders lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

. Met drank op ben ik weleens gevallen, ging soepel dat vallen  toen maar nuchter val je echt als een blok neer. Of ik ben gewoon oud aan het worden kan ook

Nou echt hè,  dat is zo gek.  Ben vorige week vd trap gevallen,  ben rondom gekneusd en kan niet op of om. Tijdens 30 jaar zuipen,  met de nodige valpartijen, nog nooit zo vee l pijn gehad als nu. Misschien maarten  maar een valcursus gaan doen ofzo. Balen van je tanden,  sterkte, laat je maar eens goed verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Ik ga niet tollen hoor. :) Ik heb bij gebrek aan partner mezelf maar even lekker op de bank genesteld onder een dekentje met een kop warme chocolademelk. 

@Lika We wonen hier op allemaal aaneengeschakelde appartementen. Ik denk dat de meeste mensen nu wel slapen. Overdag is het contact zoeken best vaak een goed idee maar 's avonds en 's nachts daar liggen ook eigenlijk mijn valkuilen. 

Maar ik geef niet toe. Heb niks in huis en ik ga gewoon lekker genieten van de chocolademelk.^_^

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@IJsvogel heftig, snap de pijn maar nu gaat het wel met paracetamol bij mezelf. Je komt toch wel op de meeting he? Lijkt me leuk/fijn om je te zien. We hadden onze nek wel kunnen breken.

@Myle goed zo, heb er ook een paar rondlopen, kater/poesje, heerlijke beesten. 1 uit Roemenië en 1 uit Spanje.

Leuk film gekeken, was zo een zoetsappig liefdesfilm. Vond er niks aan haha. Maar wel lekker samen gekeken, tegen elkaar aan. Hij genoot er zichtbaar van. Daar doe ik het dan ook voor. Ben zelf meer van de actie/horror etc maar goed.

Tot morgen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@IJsvogel Ik vind het ook heel spannend maar het komt nu echt dichtbij. Gewoon doen denk ik maar. Je kan altijd nog vluchten. Al denk ik dat dat nergens voor nodig zal zijn! 

En dieren voelen dingen aan volgens mij. Dat denk ik wel tenminste.

@Smaragd Hihi een zoetsappige film. Nee, zou ook niks voor mij zijn, maar als het samen goed doet.;) Slaap lekker en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...