Spring naar bijdragen

ZATERDAG 14-9-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei spirit:

Bedankt voor je hele fijne helpende reactie Quinn.

Ah, daar is het cliché weer. 

26 minuten geleden zei spirit:

Naar persoon ben jij.

Want dit is een helpende, steunende reactie. 

Nee, ik reageer zelden op je, juist omdat je het bloed onder m'n nagels uit weet te halen. Het is zo rot om te lezen hoe je telkens in hetzelfde rondje draait en je je kop weer gek maakt. Dat vind ik rot voor je, ook dat je niet ziet wat je doet. Hoe het misschien anders kan. 

Maar goed, ik was vrij hard, dat geef ik toe. Verder zijn we wel uit geluld. 

@Bor dat is behoorlijk heftig ja. Kun je het er met hem over hebben? Iets met privacy enzo?

@Pelle2 goed bezig.

Ik ga douchen. Doei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @Quinn, goed bezig met t niet roken! Je knalt ze! 

@Cleo66, een schoon ventje is een knap ventje :D. Een proper ventje is er ene die zich gewassen heeft.

Mijn dag ging vandaag een stuk beter. Ik heb me verplicht om bepaalde dingen te doen die ik al 13 weken heb gelaten zoals buiten in t zonnetje zitten. Vind die schommelingen echt vreselijk. Maar er is nog een weg te gaan.

Dochter komt vannacht terug thuis. Mijn lief, knap, irritant meisje terug bij mij :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewerkt, inderdaad @Yvonne hele andere sfeer. Morgen weer, dus vanavond geen drank voor mij, lijkt me beter. Straks douchen en dan op tijd naar bed. @Bor wat heftig! Staat het er al in, of kun je misschien nog wat tegenhouden? @fleurtje ik ken je niet zo goed, maar je bent wel grappig! 

bewerkt door niks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, ik moet zeggen dat ik de reactie van quinn wel een klein beetje snap, want soms vond ik het ook naar om te lezen wat je schrijft over je kleinkinderen en hun ouders.  Zo veel oordelen. Niet echt positief of lief komt dat over. En soms ben je best impulsief, dus hoe lief bedoeld ook, als je verjaardagen wilt  vieren moet je dat wel tijdig overleggen. En ja, als hij dan voetbal wil kijken mag dat toch ook? En nu ga je vanuit een terugval allerlei nieuwe dingen ondernemen met muziek? Terwijl je pas nog zei dat het je allemaal teveel is. Het lijkt vaak hollen of stilstaan bij jou.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd vanmorgen om half 11 gebeld door mijn pleegmoeder dat ze als verrassing over 10 minuten bij me zou zijn. Ik lag nog even uit te slapen.:blush: Snel kleren aangedaan en daarna heerlijk een dagje geshopt, koffie gedronken, fijn gepraat en 's avonds uit eten geweest. Daarna nog even naar de AH om een voorraad boodschappen in te slaan. We waren pas om half9 terug. Wat een super gezellige dag en zo fijn dat dit kon, omdat ik geen kater had. Eerder zou dit gewoon onmogelijk zijn geweest. Nu wel moe, maar op een goede manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga elke week alleen Cleo, gezond egoisme noem ik dat, en ik vind het heerlijk.
een paar keer per jaar gaan dochter of zus mee en soms volleyteamvriendinnen
en dan probeer ik in diezelfde week ook alleen nog een keer aan mijn trekken te komen daar, erg he:blush::)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sommige kinderen van 14 zijn meer kind dan anderen
zelf ben ik groot voorstander van baby's in bed, zolang
de nachtrust van iedereen daar niet onder lijdt.
pubers in bed kan tricky zijn en mogelijk niet positief
als er iets sexueels mee gaat spelen moet de ouder wel heel
sterk in de schoenen staan om het kind duidelijk te maken hun
sexuele projecties goed te leren richten. Er is zo vreselijk veel mis
op het vlak van sexuele uitingen. Hoe houd je die in de juiste banen???
En waar interpreteer je de signalen, zeker als er eigen dingen meespelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gevoel is bij voorbaat subjectief Etty en kinderen zijn erotisch, onweerstaanbaar vaak.
als ouders hun gevoelens goed zouden interpreteren, zou er geen incest bestaan;
, de hulpverlening, de kerk; verkrachtingen enz enz, de hele MeToo beweging is een grote put; duidelijk dat mensen er niet goed mee omgaan
en hoe fouten doorwerken in de latere generaties bewijzen ook talloze onderzoeken, als het kwaad alweer is geschied.
ik word er wel eens moedeloos van, de beerput is open maar de bodem ervan nog lang niet in zicht

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane en @Etty ik vermoed dat het bij mn jongste zoon om veiligheid gaat. Hij is nogal gevoelig en was vroeger al geobsedeerd door 'slechterikken en goeierikken' Nog steeds droomt hij vaak over enge dingen. Hij komt dan meestal aan het voeteneind liggen als een hondje. Aan de andere kant wordt hij nu echt een puber, ik mag de badkamer niet in als hij er is etc. Vannacht was hij weer bij me in bed gekropen en ben ik uiteindelijk maar in zijn bed gaan liggen vanwege het gewoel. Aan de ene kant denk ik het gaat wel over, aan de andere kant wil ik hem leren om op zichzelf te kunnen vertrouwen. Lastig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...