Spring naar bijdragen

Huiskamer 13 September 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :)

Het gaat met mij op zich best oké @Kannietmeer niet zo'n beste nacht en wat een onrustig lijf vanmorgen en wat depri gedachten...maar mijn dochter naar school gebracht en met mijn zoontje naar mijn paard geweest. Heerlijk weer en daar knapte ik wel van op :) Nu weer even wat eten en een kop thee.... Hoe gaat het met jou Liz? X

Hoe gaat het met de rest van de toppers vandaag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen allemaal :)

Het gaat met mij op zich best oké @Kannietmeer niet zo'n beste nacht en wat een onrustig lijf vanmorgen en wat depri gedachten...maar mijn dochter naar school gebracht en met mijn zoontje naar mijn paard geweest. Heerlijk weer en daar knapte ik wel van op :) Nu weer even wat eten en een kop thee.... Hoe gaat het met jou Liz? X

Hoe gaat het met de rest van de toppers vandaag? 

gaat best goed hier.  Ook soms wat overload aan stress in mijn lijf en mijn leven blijft een chaotisch geheel in mijn hoofd. Behalve vanmorgen, toen had ik alles heel helder op een rijtje, maar dat was misschien omdat ik niet over 'alles' nadacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieverds, ook goedemorgen voor jullie. Hier gaat het goed alleen gisterenavond waarschijnlijk mijn thyrax medicijn ingenomen i.p.v. van mijn 2 Mg dia. Dat stomme hoofd. Ik ga nu echt goed werken met mijn pillendoosje. Stemming verder okay en rustig in mijn lijf. Wel iets wat unheimisch. Ben zo blij als ik weer gewoon echt mezelf kan voelen. We blijven volhouden. Kleine stapjes vooruit..... 

@EefjeJ heerlijk  naar buiten en met je paard. Misschien ga ik eens kijken voor wat proeflessen paardrijden. 

Dikke knuffels heleen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieverds, 

hier gaat het weer minder. Ik zou vandaag een woning bekijken maar afgezegd omdat ik me echt te ziek voel. Ook zeer slecht geslapen, veel wakker en onrustig gevoel, hartkloppingen pffff houdt het ooit op? Wil zo graag verder met mijn leven... zit mezelf soms te kwellen lijkt het wel. Op de momenten dat het even wat beter gaat en ik denk dat ik de goede kant op ga word ik enthousiast en ga ik zoeken naar woningen en vacatures. Ik zag gister zo’n mooie vacature. Echt een droomjob en mijn CV sluit zo goed aan! Dan twijfel ik en denk ik; zal ik het gewoon doen?! Dan push ik mezelf erdoorheen! Maar dat slaat nergens op want nu is het weer helemaal mis; onrust, misselijk, voel me raar, huilen omdat ik eigenlijk zo boos ben dat ik en zovelen dit mee moeten maken door ellendige rotpillen voorgeschreven door artsen! Op de momenten dat ik me zo voel, is dat gevoel zo sterk aanwezig! Wat een “zorg” in dit land. Ik kom maar niet in de acceptatie modus. Denk niet dat het me ooit gaat lukken. Sommige dingen zijn gewoon niet te accepteren...

soms denk ik: ik neem een postbus en daar kunnen jullie allemaal je brief met je verhaal naartoe sturen wat voor ellende de benzo’s jullie gebracht hebben en dan dump ik al deze brieven persoonlijk, inclusief mijn eigen verhaal, bij minister de Jonge op z’n deurmat. 

Sorry niet zo’n beste bui vandaag.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen dat herken ik zo goed! Op zich voel je je redelijk, maar gewoon niet jezelf... Af en toe denk ik, is dit het nou? Wordt het nog wel beter? Maar dat moet en gaat gebeuren, want hiervoor voelde ik me heel anders...

@Annie87 Wat een ellende... Ik zit ook steeds vacatures te kijken en had ook bijna gesolliciteerd, maar dat gaat gewoon nog niet. Ook ik kan dan zo boos en verdrietig worden. Echt wat een rotspul bah! Gelukkig heb je wel betere dagen/momenten en ik hoop zo dat die momenten er snel steeds meer worden... Sterkte! Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

 

@Annie87 Wat een ellende... Ik zit ook steeds vacatures te kijken en had ook bijna gesolliciteerd, maar dat gaat gewoon nog niet. Ook ik kan dan zo boos en verdrietig worden. Echt wat een rotspul bah! Gelukkig heb je wel betere dagen/momenten en ik hoop zo dat die momenten er snel steeds meer worden... Sterkte! Dikke knuffel 

Stom he?! Ik weet niet zo goed waarom ik ernaar kijk want het lijkt nog ver weg en eigenlijk weet ik dat ik daar nog niet ben... zelfs niet voor 2 dagen omdat het zo extreem onvoorspelbaar is hoe ik me voel en 2 weken geleden was ik zelfs bang voor opname. Nu voel ik me weer raar in mijn hoofd, alsof ik onder invloed ben ofzo. Gister was ik juist heel gejaagd met hartkloppingen.... elke dag een ander “feestje”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Annie87:

Stom he?! Ik weet niet zo goed waarom ik ernaar kijk want het lijkt nog ver weg en eigenlijk weet ik dat ik daar nog niet ben... zelfs niet voor 2 dagen omdat het zo extreem onvoorspelbaar is hoe ik me voel en 2 weken geleden was ik zelfs bang voor opname. Nu voel ik me weer raar in mijn hoofd, alsof ik onder invloed ben ofzo. Gister was ik juist heel gejaagd met hartkloppingen.... elke dag een ander “feestje”

ik denk dat je het beter voelen van de vorige dag en daardoor zoeken naar werk als een teken van herstel mag zien en de mogelijkheden in de toekomst. Het is nu nog niet echt uitvoerbaar misschien, maar op een dag zal je er klaar voor zijn hoor! Let maar op! Houd maar gewoon vol zoals je dat al die tijd al doet, en dan schrijf je hier op een dag dat het spannend is, maar dat je echt bent gaan solliciteren:heart:

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

ik denk dat je het beter voelen van de vorige dag en daardoor zoeken naar werk als een teken van herstel mag zien en de mogelijkheden in de toekomst. Het is nu nog niet echt uitvoerbaar misschien, maar op een dag zal je er klaar voor zijn hoor! Let maar op! Houd maar gewoon vol zoals je dat al die tijd al doet, en dan schrijf je hier op een dag dat het spannend is, maar dat je echt bent gaan solliciteren:heart:

Thx Liz, hoop dat je gelijk hebt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha dames, 

Ook voor mij zo herkenbaar dat je al weer van alles wilt doen op de momenten dat je je wat beter voelt. Ik merk dat ik ook nadenk over werken als ik zo goed als klachtenvrij ben. Om vervolgens de volgende dag weer met de neus op de feiten te worden gedrukt dat ik eigenlijk nog heel weinig belastbaar ben. 

De afgelopen Dagen zat ik weer in mn maandelijkse periode, dus weer zwaar ellendig. Vandaag weer ietsje beter gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...