Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Vrijdag 13 september 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. 

Vandaag laatste dagje op mijn oude werk. Gisteren een afscheidsfeestje gehad en dat gaan we vandaag in de namiddag nog eens dunnetjes overdoen. Maar dan zit het afscheid er ook echt op en kan ik aankomende week dan echt beginnen met mijn nieuwe baan. 

Maar nu eerst koffie, de dagdraad van gisteren terug lezen en dan de badkamer in. Volgens mij wordt het een mooie dag :D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

....tenminste áls er nog iemand komt.

Zeg jongens en meisjes, wakker worden!

Hoogste tijd het is 7 uur hoor..jeej slaapkoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen  allen , gister weer lopen klagen op iemand zijn draadje over acceptatie . Wat is dat toch ?! Moet daarmee ophouden .  

Fijne dag 

Dagpact:

Cleo66

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het zonnetje schijnt alweer. 
"Ze" zeggen dat het de laatste mooie dagen gaan worden van deze zomer... 
.... maar ja, dat hebben 'we'  al vaker gehoord dit jaar. 
Dus, bakje om de dag te beginnen maar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding            Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Cleo66:

gister weer lopen klagen op iemand zijn draadje over acceptatie . Wat is dat toch ?! Moet daarmee ophouden .  

Ik weet wat je bedoeld, ik las het vanmorgen maar ik las het niet als "klagen" hoor, integendeel juist.

Acceptatie is best wel een dingetje vind ik, alcoholgerelateerd ook zeer zeker. En wij zijn ervaringsdeskundigen, ik las dat je je ervaring deelde en dat heeft niks met klagen te maken hoor. Vind ik althans niet.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. Wat maken we een zooi van het dagpact zeg :O

Komt ie. Zonder mooie kleuren, dat wel. 

Dagpact

Billy

Lika

Myle

Cleo66 

Quinn 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bor:

Ik weet wat je bedoeld, ik las het vanmorgen maar ik las het niet als "klagen" hoor, integendeel juist.

Acceptatie is best wel een dingetje vind ik, alcoholgerelateerd ook zeer zeker. En wij zijn ervaringsdeskundigen, ik las dat je je ervaring deelde en dat heeft niks met klagen te maken hoor. Vind ik althans niet.

Zelf het gevoel dat er snel zo gedacht word . Iedereen heeft zijn eigen sores en voelt zijn eigen leed het hardst.  

Door respectievelijk 1 vriendin met longkanker en een andere met copd (die nog steeds rookt ) , ben ik ook tegen iedereen die rookt  aan het "zeuren" daarover .  Ik ben dan weer bang dat ik door dit gedrag uitgekotst word .  Zelf heb ik het ook ontzettend lang gedaan.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Cleo66:

ben ik ook tegen iedereen die rookt  aan het "zeuren" daarover .

Nou kom maar op, ik geef me vrijwillig want ik zeur tegen iedereen die het horen wil, (en wie het niet horen wil ook trouwens) hoe ontzettend ik wel niet lijdt zonder peuk.

En dat meen ik ook nog echt.(:blush:)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cleo66 tegen mij mag je ook zeuren over roken. De bedoeling was met het roken te stoppen, maar ik kwam tot het besluit dat dat helemaal niet kan als je de hele dag lam bent. Dus eerst de drank uit het systeem en dan het roken. Ik ben er ooit 10 jaar vanaf geweest met Allen Car. Ben weer begonnen toen de sigaretten van mijn zoon overal lagen.. Rare is wel dat ik alleen thuis rook, nooit op vakantie oid. Maar thuis wel heel veel. Bedoeling is dus om na een volgende vakantie te stoppen. 

bewerkt door Penny
Aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Quinn:

Goedemorgen mensen. Wat maken we een zooi van het dagpact zeg :O

Komt ie. Zonder mooie kleuren, dat wel. 

Dagpact

Billy

Lika

Myle

Cleo66 

Quinn 

Rapilos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ha,ha Bor, ik moet stiekem toch wel een beetje lachen hoor, dat jij zo moet lijden  :lol:
Maar snap het ook heel goed hoor
Zelf ook tig keer gestopt, en oh, oh wat moeilijk was dat
Gelukkig nu alweer 28 jaar geleden definitief gestopt met roken
Tot op de dag van vandaag erg blij, dat het uiteindelijk gelukt is
Dus ik zou zeggen; zet hem op !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...