Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12 September 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen :)

Hoe gaat het vandaag met jullie? Beetje een goede nacht gehad?

Vandaag ben ik officieel 6 maanden benzo vrij! :) Ik voel me nog niet de oude, maar het gaat wel al een stuk beter en dat moet ik tegen mezelf blijven zeggen.
Gisteravond en vanmorgen weer een licht angstig beklemmend gevoel. Ik denk omdat ik teveel gedaan heb gisteren en zondag was ook een drukke dag niet te vergeten. Gisteren 2 uur groepstherapie en een uur in de auto... Twee keer op en neer naar school, die zit niet om de hoek hier (nadeel van een heel klein dorp ;) ) en ik ben mee geweest naar zwemles pfff zo heet daar!  Ik denk dat het niet gek is dat sommige symptomen weer wat aanwakkerde... Wel best goed geslapen, dus dat is fijn...

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben vandaag en dat er maar heel veel mogen volgen X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @EefjeJ, gefeliciteerd met deze belangrijke mijlpaal! Je mag trots zijn op jezelf! Die lichte ongemakken die je ervaart zijn denk ik inderdaad het gevolg van de prikkels die je extra hebt gehad.

Vandaag is de laatste dag van onze vakantie in Duitsland. Mijn lichte griep begint wat over te gaan, maar desondanks hebben we wel van alles kunnen doen.ik slaap alleen bagger hier, al was het vannacht al iets beter. 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het ergste, @EefjeJ?

Je weet ook dat die nare gevoelens ook weer verdwijnen. Dat komt dus echt goed. 

En ja, ondanks de griepverschijnselen heb ik het goed naar mijn zin. Ook ik heb hier in de ochtend last van lichte onrust, maar dat trekt overdag wel bij. Het jammer is dat ik niet echt uitrust. Nu ben ik nog een week vrij, dat moet wel goed komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei EefjeJ:

@Cyclad58 Het ergste is dat het niet over gaat, maar ik denk dat dat niet realistisch is. Want ik had deze klachten niet voor al deze ellende... Daar herinnert mijn moeder me altijd even aan ;)

Fijn dat je het toch goed naar je zin hebt. Dat zou wel prettig zijn als je nog even uitrust thuis :)

 

@EefjeJ heel herkenbaar! Ik denk zelf ook dat ik die onrust in de ochtend nooit kwijt raak, maar dat denk ik alleen als ik daar last van heb. Op de goede dagen denk ik er totaal niet aan. Eigenlijk denken we dus verkeerd en houden we het mede daarom min of meer in stand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @EefjeJ en @Cyclad58 ik herken het ook heel erg. Het gevoel te hebben komt het ooit nog goed. We weten dat heel veel mensen hier goed uit zijn gekomen dus dat gaat voor ons ook gelden. Echt, het komt goed en het is goed. Belangrijk is wel om ook aan de oorzaken te blijven werken. 

Therapie helpt mij daar wel heel erg in. En elkaar hier steunen. 

Hier verder een goede dag. Ook weer eens goed geslapen tot 7 uur. Dat scheelt een hoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 @mevrouwtje54 @ELL @JohannaEliesje

Bedankt voor jullie medeleven, met mij gaat het niet zo lekker, erger licht in mijn hoofd als anders. Ben gister naar het ziekenhuis geweest waar mijn moeder ligt, Gister ook gehoord hoe het verder gaat met mijn moeder. Ze gaan nu uitsluiten of ze kanker heeft. Vandaag heeft ze weer allerlei onderzoeken gehad en tot nu toe gaat het gelukkig goed. Als blijkt dat ze geen uitzaaiingen heeft en als de tumor goedaardig is, dan gaan ze de tumor bestralen, dat kan heel precies tegenwoordig. Hopelijk loopt het allemaal goed af. 

Ik had gister ook moeite om te gaan slapen, omdat ik angstgedachten had over het gebouw waar mijn moder ligt, n.l. op de derde verdieping in een uitsteeksel van het gebouw. Waarom precies daar? Maar goed. Ik wil er vandaag even niet heen. Ik mail vandaag wel met mijn moeder, dat kan ook toch?

Ik ga vandaag ook niet zwemmen, wil de deur niet uit. 

Groetjes,

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Lightspacer:

@Cyclad58 @mevrouwtje54 @ELL @JohannaEliesje

Bedankt voor jullie medeleven, met mij gaat het niet zo lekker, erger licht in mijn hoofd als anders. Ben gister naar het ziekenhuis geweest waar mijn moeder ligt, Gister ook gehoord hoe het verder gaat met mijn moeder. Ze gaan nu uitsluiten of ze kanker heeft. Vandaag heeft ze weer allerlei onderzoeken gehad en tot nu toe gaat het gelukkig goed. Als blijkt dat ze geen uitzaaiingen heeft en als de tumor goedaardig is, dan gaan ze de tumor bestralen, dat kan heel precies tegenwoordig. Hopelijk loopt het allemaal goed af. 

Ik had gister ook moeite om te gaan slapen, omdat ik angstgedachten had over het gebouw waar mijn moder ligt, n.l. op de derde verdieping in een uitsteeksel van het gebouw. Waarom precies daar? Maar goed. Ik wil er vandaag even niet heen. Ik mail vandaag wel met mijn moeder, dat kan ook toch?

Ik ga vandaag ook niet zwemmen, wil de deur niet uit. 

Groetjes,

Jeroen

Hi Jeroen, wat ben jij aan het afbouwen en hoe ver ben je?

Wat naar dat je moeder in het ziekenhuis ligt.  Behoorijk intensief zo'n. periode.
Naar je moeder toe gaan is niet hetzelfde als mailen, maar soms is het niet mogelijk om te gaan en dan is bellen misschien een betere optie dan mailen? Maar ik weet niet niet hoe je relatie  met haar is dus is moeilijk voor een ander te bepalen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...