Spring naar bijdragen

Huiskamer 11-09-2019


mevrouwtje54

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ,een beetje kunnen slapen allemaal,gaat hier nog redelijk goed.

Wat een sombere regenachtige dag vandaag,niet zo bevorderlijk voor onze benzo brains,gisteren was het aardig te doen dus ik dacht ik ga even proberen mijn plataan te  snoeien, ik op mijn trap met een lange snoeischaar en snoeien maar,niet te doen ,wat een *mind fucking* rot pillen zijn het toch:huh: (sorry voor mijn uitspraak)  .Vandaag maar lekker Netflixen ik ben aan het laatste seizoen van Orange is the new Black bezig,heeft iemand nog andere goede suggesties?

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal! Ik zit vandaag op 6 Mg ! Ik ben wel een beetje trots. In juli begonnen met overzetten van de 1 Mg lora naar 7 Mg dia en nu dus mijn 1e mg eraf. Nu gaan we gestaag verder met microtaper. 

@mevrouwtje54 ja bizar he die pillen. Ik zeg ook elke keer dat achterlijke benzo hoofd:D..... op een dag functioneert hij weer normaal. Hoeveel zat jij nu?? 

@doorbijter echt niet alles tegelijk willen afbouwen. Geniet er nou vooral van dat het zo goed gaat met de afbouw van de dia en je weer kan functioneren. Dat is al goud waard en die kilo’s komen wel!!  Ik ga ook eerst van mijn benzo af dan nog 25 Mg promethazine (heb er wel al de helft afgehaald) en dan ga ik mijn AD verlagen en over 1 of 2 jaar pas echt afbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mevrouwtje54ik heb ook netflix, maar ik kan het niet opbrengen om te kijken. 2 jaar terug heb ik Breaking Bad gekeken, vond ik wel goed.  Ik heb ook nog veel tv programma's opgenomen die ik ook nog wil kijken.

Vandaag is een spannende dag. Mijn moeder krijgt in het ziekenhuis te horen hoe ze haar afgelopen vrijdag in haar hoofd ontdekte tumor/ontsteking (?) gaan behandelen. Heftig hè? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lightspacer:

@mevrouwtje54ik heb ook netflix, maar ik kan het niet opbrengen om te kijken. 2 jaar terug heb ik Breaking Bad gekeken, vond ik wel goed.  Ik heb ook nog veel tv programma's opgenomen die ik ook nog wil kijken.

Vandaag is een spannende dag. Mijn moeder krijgt in het ziekenhuis te horen hoe ze haar afgelopen vrijdag in haar hoofd ontdekte tumor/ontsteking (?) gaan behandelen. Heftig hè? 

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

@Lightspacer, spannende dag inderdaad voor jou en je moeder. Hopelijk is er een goede behandeling mogelijk :rose:

Ik ben zelf erg slap. Moet waarschijnlijk weer aan het ijzerinfuus. Dat blijft ook een gedoe, die terugkerende bloedarmoede. 

@mevrouwtje54: peaky blinders al gezien ?

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donkere, regenachtige dag hier. Verder alles rustig. Ik wil nog steeds de strijd aangaan met de 10 mg Oxazepam, die ik voor het slapen gaan slik. Maar gezien de omstandigheden met mijn man(telzorger) , stel ik dit maar even uit. Mijn man heeft na een val van het keukentrapje, twee breuken in zijn bekken. Ligt plat in bed voor de komende weken, kan nagenoeg niets (wc en zelf wassen met vochtige washandjes lukt nét). Gelukkig is onze jongste zoon nu bij ons en die wordt binnenkort weer afgelost door onze oudste zoon. Zo blijft het toch allemaal een beetje draaien. 

@mevrouwtje54: After Life (met Ricky Gervais; zéér aanbevolen!)

@Leen: om inderdaad trots op te zijn! Stapje voor stapje kom je er! 

@Lightspacer: Wat spannend! Ik hoop, dat ze een bevredigende behandeling voor je moeder kunnen bedenken! Sterkte hoor.

 

 

bewerkt door JohannaEliesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...